عیب یابی فنی یخچال فریزر

مشکلات یخچال فریزر هیمالیا

مشکلات یخچال فریزر هیمالیا

مشکلات یخچال فریزر هیمالیا به مجموعه خطاهایی مربوط می شود که به طور خاص برای این مدل و این برند یخچال رخ می دهند و با خطای یخچال های دیگر از برند های مشابه، یکسان نیستند. عموما ارور هایی که برای این یخچال رخ می دهد، به طور خاص و ویژه مربوط به این برند می شود که باید در اسرع وقت به آنها رسیدگی کرد. اگر از روش خواندن و معنای ارور ها یا کد آنها خبر و اطلاعاتی ندارید می توانید با کارشناسان دنیا سرویس تماس حاصل کرده و مشکل را جویا شوید.

 

بررسی مشکلات یخچال فریزر هیمالیا براساس کد های خطای آن

برای بررسی مشکلات یخچال فریزر هیمالیا باید کد های خطای رایج آن را بررسی کنیم. این کد ها شامل موارد زیر  هستند:

 

  • کد خطای E1: این کد خطا مربوط به وجود اشکال در اتصالات موتور است که باید در اسرع وقت بررسی شوند.
  • کد خطای E6: این کد خطا نشان از آبگیری نادرست یا ناقص یخچال دارد.
  • کد خطای E2: این کد خطا به عملکرد ناقص موتور یخچال فریزر مربوط می شود.
  • کد خطای H1: در این شرایط اشکالاتی بین ارتباط پنل یخچال با برد پیش آمده است.
  • کد خطای L2: به وجود خطایی در درب یخچال اشاره می کند که باید بررسی شود.

 

البته کد های خطای یخچال هیمالیا به این موارد خلاصه نمی شوند و گستره ی وسیع تری دارند. در هر صورت شما باید برای عیب یابی و بررسی های بیشتر به یک تعمیرکار زبده اعتماد کنید. در این رابطه پیشنهاد می شود که حتما با کارشناسان دنیا سرویس تماس بگیرید. کارشناسان دنیا سرویس کلیه تعمیرات یخچال و بررسی مشکلات یخچال فریزر هیمالیا را به طور دقیق برای شما انجام خواهند داد. در دنیا سرویس خدمات عیب یابی یخچال یا تعمیر یخچال، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ساید بای ساید، عیب یابی یخچال فریزر، عیب یابی ساید بای ساید انجام می شود.

 

چرا باید با دنیا سرویس تماس بگیریم!

اول ارائه خدمات جامع در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … )، دوم حضور کادری مجرب از سرویس کاران با دانش و تعمیرکاران با تجربه و تکنسین های متخصص، سوم ارائه خدمات فوری در محل که سبب کاهش هزینه های حمل نقل دستگاه و عدم اتلاف وقت شما خواهد شد، چهارم دریافت هزینه های تعمیرات منطبق بر تعرفه های مشخص و مطابق اعلام اتحادیه، و در پایان ارائه گارانتی برای خدمات دریافتی که می تواند بالاترین سطح از ارائه خدمات به شما را تضمین نماید. موارد یاد شده در بالا تنها چند تا از مهم ترین دلالیلی است که می تواند سبب تماس شما با دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در میان انبوهی از مراکز ارائه دهنده خدمات ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی شود.

 

فرآیند تعمیر لوازم خانگی در دنیا سرویس  :

        1. ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در سایت و یا تماس با پشتیبانی توسط شما
        2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین نمایندگی و مرکز تعمیرات توسط دنیا سرویس
        3. تماس تعمیرکار با شما جهت هماهنگی برای ساعت مراجعه به منزل یا محل کار شما
        4. مراجعه سرویسکار به محل و عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای دستگاه
        5. ارائه یک گزارش کامل از دلالیل خرابی دستگاه ، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن
        6. تعمیر دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد نظر توسط تعمیرکار
        7. اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه و تحویل آن به صورت سالم مثل روز اول خرید به شما
        8. خدمات ما در این جا به پایان نمی رسد و ما کیفیت خدمات خود را تضمین می نماییم