راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی

آموزش شستن لباس با ماشین لباسشویی

آموزش شستن لباس با ماشین لباسشویی
  • اهمیت شستن صحیح لباس در لباسشویی

شستن صحیح لباس ها در لباسشویی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به طوری که شما بدون شستشوی صحیح لباس ها قادر به تمیز کردن لباس های خود نخواهید بود. باید به شستن لباس ها اهمیت زیادی دهید در غیر این صورت نمی توانید انتظار داشته باشید که لباس هایی زیبا و تمیز توسط لباسشویی به شما تحویل داده شود. آموزش شستن لباس با ماشین لباسشویی نکات خاصی دارد که باید حتما به شما ارائه شود. مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی دنیا سرویس برای ارائه این نکات به شما هدفی دارد و آن تمیز شدن لباس ها از چرک و آلودگی است. در همین راستا این مرکز با عیب یابی ماشین لباسشویی در زمان مناسب، هر نوع مشکلی را برای شما رفع خواهد کرد.

 

  • قوانین و آموزش شستن لباس با ماشین لباسشویی

آموزش شستن لباس با ماشین لباسشویی، با دسته بندی مناسب لباس ها شروع می شود. شما باید بدانید که لباس ها فقط بر اساس رنگ آن ها دسته بندی نمی شوند و باید آن ها را بر اساس مدل و جنس پارچه ها هم دسته بندی کنید. در این صورت باید باید حتما لباس های خاص و حساس را جداگانه بشویید. بهتر است که قبل از قرار دادن لباس ها در لباسشویی، آن ها را از نظر رنگ دادن بررسی کنید. می توانید لباس ها را لکه گیری کرده و برای این کار از یک مسواک نرم استفاده کنید.

 

این مسواک به شما برای رفع حساس ترین لباس ها کمک خواهد کرد. بهتر است که بخش های جانبی لباس ها را با دقت بررسی کنید، مثلا زیپ لباس هایتان را ببندید. جیب های خود را از هر نوع دستمال و اشیایی که در آن قرار دارد پاکسازی کنید.

 

در آخر بعد از قرار دادن لباس ها در لباسشویی حتما باید آبی با دمای مناسب در درون لباسشویی قرار دهید. شوینده های خود را از بهترین مدل ها و مناسب ترین گزینه هایی که با نوع پارچه لباس شما همخوانی دارد انتخاب کنید. بهتر است که از ترکیب مناسبی از پودر و مایع لباسشویی برای شستشو استفاده کرده و در این مورد بر اساس نوع لباس های خود تصمیم گیری کنید. آموزش شستن لباس با ماشین لباسشویی با همین چند قانون ساده هم عملی است، کافی است به دقت به آن عمل کنید.

 

چرا باید با دنیا سرویس تماس بگیریم!

اول ارائه خدمات جامع در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … )، دوم حضور کادری مجرب از سرویس کاران با دانش و تعمیرکاران با تجربه و تکنسین های متخصص، سوم ارائه خدمات فوری در محل که سبب کاهش هزینه های حمل نقل دستگاه و عدم اتلاف وقت شما خواهد شد، چهارم دریافت هزینه های تعمیرات منطبق بر تعرفه های مشخص و مطابق اعلام اتحادیه، و در پایان ارائه گارانتی برای خدمات دریافتی که می تواند بالاترین سطح از ارائه خدمات به شما را تضمین نماید. موارد یاد شده در بالا تنها چند تا از مهم ترین دلالیلی است که می تواند سبب تماس شما با دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در میان انبوهی از مراکز ارائه دهنده خدمات ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی شود.

 

فرآیند تعمیر لوازم خانگی در دنیا سرویس  :

          1. ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در سایت و یا تماس با پشتیبانی توسط شما
          2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین نمایندگی و مرکز تعمیرات توسط دنیا سرویس
          3. تماس تعمیرکار با شما جهت هماهنگی برای ساعت مراجعه به منزل یا محل کار شما
          4. مراجعه سرویسکار به محل و عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای دستگاه
          5. ارائه یک گزارش کامل از دلالیل خرابی دستگاه ، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن
          6. تعمیر دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد نظر توسط تعمیرکار
          7. اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه و تحویل آن به صورت سالم مثل روز اول خرید به شما
          8. خدمات ما در این جا به پایان نمی رسد و ما کیفیت خدمات خود را تضمین می نماییم