تعمیرات قطعات یخچال

تعمیر لولا درب یخچال و رگلاژ آن

تعمیر لولا درب یخچال

آیا لولا درب یخچال قابل تعمیر است؟ هزینه تعمیر لولا درب یخچال چقدر است؟ تعویض لولا درب یخچال به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟ آیا تعمیرات درب یخچال در منزل انجام می شود؟ علت های خراب شدن لولا درب یخچال چیست؟ عیب یابی لولا درب یخچال چگونه انجام می شود؟ تعمیر لولا درب یخچال چقدر زمان می برد؟ آیا تعمیرات تخصصی لولا درب یخچال از عهده هر تعمیرکار یخچال فریزری بر می آید؟ لولا درب یخچال چیست؟ انواع لولا درب یخچال کدام است؟ طرز کار لولا درب یخچال چگونه است؟ قیمت لولا درب یخچال چقدر است؟ اجزا تشکیل دهنده لولا درب یخچال چیست؟ وظایف لولا درب یخچال چیست و چکاری انجام می دهد؟ مشکلات متداول لولا درب یخچال کدام ها هستند؟ اگر سوالاتی از این دست ذهن شما را به خود مشغول کرده است احتمالا با خرابی این قطعه در یخچال فریزرتان مواجه شده اید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا پاسخ سوالات خودتان را به دست آورید.

لولا درب یخچال فریزر چیست؟

قطعه ای که با جمع و باز شدن امکان باز و بسته نمودن درب دستگاه را فراهم می آورد.

لولا درب یخچال فریزر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

این قطعه معمولا از یک بدنه فلزی قابل انعطاف و تعدادی پیچ و مهره تشکیل شده است.

انواع لولا درب یخچال فریزر کدام است؟

تنوع خاصی در تولید این قطعه به جز برند و مدل دستگاه وجود ندارد و به بیان دیگر هر یخچال فریزری از لولا منحصر به فرد خود بهره می برد.

طرز کار لولا درب یخچال فریزر چگونه است؟

هنگام باز کردن درب بخش بالایی این قطعه که معمولا از دو بخش قرار گرفته بروی هم تشکیل شده بروی بخش پایینی حرکت کرده و درب باز می گردد و به هنگام بسته شدن درب نیز این فرآیند دقیقا به صورت بالعکس اتفاق می افتد.

وظایف لولا درب یخچال فریزر چیست و چه کاری انجام می دهد؟

وظیفه تحمل وزن درب و تسهیل فرآیند باز و بسته کردن آن در یخچال فریزر برعهده این قطعه می باشد.

مشکلات متداول و ایرادات رایج لولا درب یخچال فریزرها کدام ها هستند؟

ممانعت از بسته شدن درب، سخت باز شدن درب، گرم شدن هوای داخل دستگاه و … از متداول ترین ایرادات مشاهده شده در یخچال فریزرها به دلیل خرابی این قطعه به شمار می آیند.

علائم خرابی لولا درب یخچال فریزر چیست؟

در ادامه قصد اریم تعدادی از رایج ترین ایراداتی که شما به هنگام مشکل پیدا کردن لولا درب دستگاه مشاهده می نماید و احتمالا نیاز به تعمیر لولا درب یخچال فریزر را به شما گوشزد می نمایند با هم مرور نماییم. ممکن است این نشانه ها به صورتی تکی و یا چند مورد به صورت همزمان در دستگاه رخ دهند.

  1. افزایش مصرف انرژی یخچال
  2. بسته نشدن درب یخچال
  3. چشمک زدن درجه یخچال
  4. کار نکردن و یخ نزدن فریزر
  5. گرم شدن داخل یخچال
  6. سرد نکردن یخچال
  7. یکسره کار کردن یخچال
  8. یخ زدن لوله پشت یخچال

در پایان این بخش از مقاله ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به این که یخچال فریزر از قطعات مختلفی تشکیل شده که با این قطعه در همکاری مستقیم و یا غیر مستقیم برای انجام یک فرآیند مشخص کنار هم قرار گرفته اند و ممکن است ایراد بروز پیدا کرده و نشانه های آن که در بالا که ما به آنها اشاره داشتیم مستقیما با خرابی خود لولا درب ارتباطی نداشته باشند و مشکل مرتبط با یکی از همین اتصالات یا قطعات باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که از تجربه لازم برای عیب یابی یخچال فریزر برخوردار نیستید برای پیشگیری از اشتباه در تشخیص خرابی، تعمیر یا تعویض قطعات از دانش و تجربه یک سرویسکار مجرب یخچال فریزر بهره بگیرید.

عیب یابی لولا درب یخچال فریزر چگونه انجام می شود؟

ایرادیابی این قطعه معمولا از طریق باز و بسته کردن درب و مشاهده طریقه و موانع آن صورت می پذیرد.

نحوه تست لولا درب یخچال فریزر چگونه است؟

شما می توانید از طریق باز و بسته کردن درب و اعمال تغییرات در تنظیمات لولا اقدام به تست سلامت این قطعه نمایید.

علت های خراب شدن لولا درب یخچال فریزر چیست؟

زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، ضربه خوردن در اثر جابجایی، بیش از حد سنگین کردن درب یخچال فریزر به مدت طولانی از مهم ترین دلایل خراب شدن لولا درب یخچال فریزرها به شمار می روند.

بهترین لولا درب یخچال فریزر ساخت کدام کشور یا برند است؟

در کنار لولاهای درب تقلبی با برندهای متفرقه که بعضا با قیمت های به مراتب ناچیزی در بازار به فروش می رسند و ابدا استفاده از آنها در دستگاه به صرف کاهش هزینه های تعمیرات لوازم خانگی توصیه نمی شود. لولاهای درب بسیار با کیفیتی توسط برندهای معتبر تولید می شوند که در صورت تطابق در جایگزینی شاید بتوانند حتی از لولا درب اصلی ساخت کارخانه سازنده خود یخچال فریزر نیز بهتر کار کنند. با این وجود استفاده از لولاهای دربی که توسط خود کارخانه سازنده یخچال تولید شده باشد در صورت وجود برای جایگزینی پیشنهاد می شود.

آیا لولا درب یخچال فریزر قابل تعمیر است؟

معمولا در صورت خرابی این قطعه امکان تعمیرات برای آن وجود ندارد لذا باید اقدام به تعویض آن کرد.

قیمت لولا درب یخچال فریزر چقدر است؟

قیمت لولا درب با توجه به برند، مدل و کیفیت ساخت این قطعه بسیار متفاوت می باشد. با این وجود توصیه می شود صرف قیمت ملاک خرید لولا درب در صورت نیاز به تعویض قرار نگیرد زیرا در بازار لولا درب های چینی و ایرانی متفرقه بسیاری با کیفیت ضعیف وجود دارند که ارزش خرید ندارند.

هزینه تعمیر لولا درب یخچال فریزر چقدر است؟

شما عزیزان جهت اطلاع از تعرفه دقیق تعمیر لولا درب یخچال فریزر خود می توانید با پشتیبانی دنیا سرویس ( مرکز تعمیر لوازم خانگی ) با شماره تماس 2900 8886 021 ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما بلافاصه پس از اطلاع از برند و مدل دستگاه شما هزینه تعمیرات لولا درب دستگاه را خدمت شما اعلام خواهند نمود.

تعویض لولا درب یخچال فریزر به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟

اگر امکان تعمیر لولا درب وجود داشته باشد مسلما تعمیرات در مقایسه با تعویض آن به صرفه تر خواهد بود زیرا تعویض لولا درب شامل هزینه خرید قطعه نیز می شود که فرآیند تعمیرات از آن مستثنی می باشد.

آیا تعمیرات لولا درب یخچال فریزر در منزل انجام می شود؟

بله تعمیرات و تعویض این قطعه نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه ندارد و به صورت صفر تا صد در محل شما صورت می پذیرد.

تعمیر لولا درب یخچال فریزر چقدر زمان می برد؟

تعویض این قطعه حداکثر به 30 دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارد.

دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی )

عدم دسترسی به تعمیرکاران مجرب و مشکلات فراوان خانواده های ایرانی با سرویس کاران کم تجربه در زمینه تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی ، در دهه نود شمسی مدیران این مجموعه را بر آن داشت تا پس از مدت کوتاهی ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به صورت آفلاین ، در راستای ارائه با کیفیت ترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه در محل شما متقاضیان گرامی، خدمات خود را به صورت آنلاین و تحت برند دنیا سرویس به شما همراهان گرامی ارائه نمایند. هدف تیم مدیریتی این مجموعه از بدو تاسیس جذب و بکارگیر مجرب ترین تکنسین ها، با دانش ترین تعمیرکاران و با تجربه ترین سرویسکاران در راستای افزایش اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی به کیفیت خدمات دریافتی از این مجموعه می باشد. ما به خود افتخار می کنیم که به جای مشتریان وفادار، دوستانی با دوستی های پایدار برای خود داشته باشیم.