آموزش سرویس و تعمیر یخچال فریزر

نحوه شارژ گاز یخچال r600

نحوه شارژ گاز یخچال r600
  • نحوه شارژ گاز یخچال r600 چگونه است؟

نحوه شارژ گاز یخچال r600 به صورت ذیل است: در ابتدا باید با کمک شلنگ رابط تخلیه ی گاز، محفظه ی بازیافت و یک پیچ گوشتی پینچ گاز مبرد درون یخچال که در اینجا از نوع r600 است را تخلیه کنیم. می توانیم در عوض محفظه ی بازیافت از یک پمپ وکیوم نیز کمک بگیریم. حال باید پیچ گوشتی پینچ را از داخل لوله ی شارژ کمپرسور در آوریم و مطمئن شویم که هیچ گازی وجود ندارد.

 

سپس لوله ای که برای شارز کمپرسور است را به کمک یک سیم چین برش دهید و دوباره چک کنید که گازی وجود نداشته باشد. سپس لوله ی شارژ گاز و نیز درایر پیشین را برداشته و قطعه های جدید را جایگذاری می کنیم. حتما پیش از اینکه جوشکاری روی لوله ی شارژ را شروع کنید دقت کنید که واشری که درون آن است را دربیاورید. حال واشر درونی لوله ای که برای شارژ کمپرسور است را دوباره متصل کنید. سپس لوله ی شارژ کمپرسور را به کمک شلنگ رابط به پمپ وکیوم متصل کنید.

 

  • معرفی مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

یکی از کارهایی که لازم است برای آن حتما از یک متخصص مجرب بهره گرفت نحوه شارژ گاز یخچال r600 است. این گازها بسیار خطرناک بوده و باید برای کار با آنها حتما تخصص و تجربه ی کافی داشته باشیم. لذا بهترین کار برای این موضوع کمک گرفتن از یک تعمیرکار حرفه ای است.

 

برای جستجو برای یک تکنسین حرفه ای می توانید به سراغ مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی بروید. یکی از فعالترین این مراکز دنیا سرویس است که توانسته به خوبی با خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد  رضایت آنها را جلب کند. اگر مایل هستید در زمینه ی عیب یابی ساید بای ساید اطلاعاتی به دست آورید همراه ما باشید.

 

چرا باید با دنیا سرویس تماس بگیریم!

اول ارائه خدمات جامع در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … )، دوم حضور کادری مجرب از سرویس کاران با دانش و تعمیرکاران با تجربه و تکنسین های متخصص، سوم ارائه خدمات فوری در محل که سبب کاهش هزینه های حمل نقل دستگاه و عدم اتلاف وقت شما خواهد شد، چهارم دریافت هزینه های تعمیرات منطبق بر تعرفه های مشخص و مطابق اعلام اتحادیه، و در پایان ارائه گارانتی برای خدمات دریافتی که می تواند بالاترین سطح از ارائه خدمات به شما را تضمین نماید. موارد یاد شده در بالا تنها چند تا از مهم ترین دلالیلی است که می تواند سبب تماس شما با دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در میان انبوهی از مراکز ارائه دهنده خدمات ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی شود.

 

فرآیند تعمیر لوازم خانگی در دنیا سرویس  :

        1. ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در سایت و یا تماس با پشتیبانی توسط شما
        2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین نمایندگی و مرکز تعمیرات توسط دنیا سرویس
        3. تماس تعمیرکار با شما جهت هماهنگی برای ساعت مراجعه به منزل یا محل کار شما
        4. مراجعه سرویسکار به محل و عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای دستگاه
        5. ارائه یک گزارش کامل از دلالیل خرابی دستگاه ، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن
        6. تعمیر دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد نظر توسط تعمیرکار
        7. اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه و تحویل آن به صورت سالم مثل روز اول خرید به شما
        8. خدمات ما در این جا به پایان نمی رسد و ما کیفیت خدمات خود را تضمین می نماییم