عیب یابی فنی یخچال فریزر

نشت یابی گاز یخچال

نشت یابی گاز یخچال فریزر

نشت یابی گاز یخچال چگونه انجام می‌شود؟

وسایل خنک کننده برای انسان امروزی یکی از ضروریات غیر قابل انکار است. با این وجود آشنایی با چگونگی سیستم‌های خنک کننده سبب می‌شود تا عمر مفید دستگاه بیشتر و کیفیت استفاده بالاتر برود. از جمله سیستم‌های خنک کننده یخچال است. نشت یابی گاز یخچال یکی از کارهایی است که هر از گاهی باعث دردسر و اتلاف وقت و انرژی است. اما اگر در ابتدا آگاهی مختصری از چگونگی تشخیص نشت گاز یخچال داشته باشیم، با کمک متخصص مجرب از جمله کادر دنیا سرویس می‌توانیم تا حد امکان از ضرر و زیان بی مورد جلوگیری کنیم.

اهمیت نشت یابی گاز یخچال

گاهی ممکن است متوجه شوید که یخچال کار می‌کند. صدای کمپرسور را بشنوید اما احساس کنید که خنک کنندگی در کار نیست. این دو علت دارد. یا گاز نشتی دارد یا کمپرسور به درستی کار نمی‌کند. در صورتی که مشکل کمپرسور باشد احتمالا قابل تعمیر است و یا اینکه با تعویض مشکل حل می‌شود. اگر نشد باید به سراغ نشتی گاز بروید. در این صورت دقت کنید که چربی و یا روغنی در اطراف لوله گاز است یا نه. روغنی بودن اطراف لوله گاز نشان می‌دهد که نشت گاز وجود دارد. اگر هم روغنی مشاهده نکرده‌اید، ممکن است از سایر ترفندها استفاده کنید. مثلا نشت یابی گاز یخچال را با استفاده از نور فلورسنت انجام دهید. این کار تعمیرکاران مجرب و خبره است. از مزایای این روش سرعت و دقت در تشخیص نشت گاز یخچال است.

مزیت روش فلورسنت در نشت یابی گاز یخچال

نشت یابی تنها در زمان روشن بودن یخچال امکان دارد. از دیگر مزایای روش فلورسنت هزینه پایین آن است. هر چه پروژه بزرگتر باشد از روش فلورسنت راحتتر و به صرفه‌تر می‌توان استفاده کرد. زیرا در پروژه‌های بزرگ قراردادها زمانبندی‌های متفاوت دارند و تمام خدمات نگهداری یا تعویض و تعمیر یخچال و به عهده شرکت خواهد بود. بنابراین این روش می‌تواند کاملا مقرون به صرفه باشد. در مقیاس‌های اندک حتی اگر این نشتی 20 گرم هم در سال باشد باز با استفاده از رنگ فلورسنت در مدت کوتاهی نشتی پیدا می‌شود.

چرا باید با دنیا سرویس تماس بگیریم!

اول ارائه خدمات جامع در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … )، دوم حضور کادری مجرب از سرویس کاران با دانش و تعمیرکاران با تجربه و تکنسین های متخصص، سوم ارائه خدمات فوری در محل که سبب کاهش هزینه های حمل نقل دستگاه و عدم اتلاف وقت شما خواهد شد، چهارم دریافت هزینه های تعمیرات منطبق بر تعرفه های مشخص و مطابق اعلام اتحادیه، و در پایان ارائه گارانتی برای خدمات دریافتی که می تواند بالاترین سطح از ارائه خدمات به شما را تضمین نماید. موارد یاد شده در بالا تنها چند تا از مهم ترین دلالیلی است که می تواند سبب تماس شما با دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در میان انبوهی از مراکز ارائه دهنده خدمات ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی شود.

فرآیند تعمیر لوازم خانگی در دنیا سرویس  :

  1. ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در سایت و یا تماس با پشتیبانی توسط شما
  2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین نمایندگی و مرکز تعمیرات توسط دنیا سرویس
  3. تماس تعمیرکار با شما جهت هماهنگی برای ساعت مراجعه به منزل یا محل کار شما
  4. مراجعه سرویسکار به محل و عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای دستگاه
  5. ارائه یک گزارش کامل از دلالیل خرابی دستگاه ، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن
  6. تعمیر دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد نظر توسط تعمیرکار
  7. اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه و تحویل آن به صورت سالم مثل روز اول خرید به شما
  8. خدمات ما در این جا به پایان نمی رسد و ما کیفیت خدمات خود را تضمین می نماییم