آرشیو محبوب ترین مقالات, ارور و کد خطا ماشین لباسشویی ها

کد خطا یا ارور لباسشویی بوش و راه برطرف کردن آن

کد خطا یا ارور لباسشویی بوش

مفهوم کد خطا یا ارور لباسشویی بوش که بروی نمایشگر نمایش داده شده، به همراه راهکار رفع ارور یا کدخطا لباسشویی بوش در این مقاله از سایت با جزئیات کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. هدف از انتشار این محتوا آشنایی شما عزیزان با مشکلات احتمالی بوجود آمده برای ماشین لباسشویی تان که توسط خود دستگاه شناسایی شده و بروی صفحه نمایش توسط کدخطا یا ارور نمایش داده شده همراه با شیوه برطرف نمودن آن ارور یا خطا به صورت گام به گام می باشد. همچنین چنانچه شما عزیران نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش در محل، در راستای برطرف نمودن خطاها و ارورهای نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر لباسشویی بوش خودتان هستید می توانید با بخش پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F16 یا E16 لباسشویی بوش :

درب دستگاه باز مانده است. برای حل این مشکل کافیست درب لباسشویی را ببندید. اگر پس از بستن درب، خطا اصلاح نشد، میکروسوئیچ درب را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F17  یا E17 لباسشویی بوش :

در زمان انتقال آب مشکلی به وجود آمده است. برای رفع این مشکل ابتدا مطمئن شوید که لوله های آب گرفتگی ندارند. اگر شیر ورودی آب بسته است، شیر ورودی آب را باز کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E18 or F18 لباسشویی بوش :

تخلیه آب بیش از حد زمان برده است. این مشکل را می توان با روشن/خاموش کردن و تنظیم مجدد حل کرد. اگر خطا ادامه داشت، پمپ و شلنگ تخلیه را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F19 یا E19 لباسشویی بوش :

کارکرد سیستم گرمایشی بیش از حد زمان برده است. ولتاژ ضعیف است یا المنت آسیب دیده است. المنت را بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F20 یا E20 لباسشویی بوش :

در سیستم گرمایشی اختلال ناگهانی به وجود آمده است. در این حالت، باید دستگاه را با خاموش و روشن کردن، ریست نمایید.

تا اینجا با مفهوم تعدادی از ارور ماشین لباسشویی بوش به همراه راهکار رفع این کدخطا لباسشویی بوش آشنایی پیدا کردید. در صورتی که ایراد بروز پیدا کرده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد می توانید خودتا شخصا اقدام به برطرف نمودن آن نماید. اما چنانچه رفع خطای شناسایی شده در ماشین لباسشویی بوش شما نیاز به تجربه و دانش فنی خاص دارد شما می توانید به دنیا سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش اعتماد نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F23 یا E23 لباسشویی بوش :

سنسور تشخیص شستشو فعال شده است. شیر آب را چک کنید و در صورت بسته بودن آن را باز کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E25 or F25 لباسشویی بوش :

سنسور تشخیص شستشو معیوب شده است. سنسور aquastop را بررسی کنید. مقدار اهم سنسور را با اهم متر بخوانید. در صورت لزوم سنسور را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F26 یا E26 لباسشویی بوش :

سنسور فشار آنالوگ ایراد پیدا کرده است. برای رفع این خطا، Hydrostat را بررسی کنید. ولتاژ بین 0.5 تا 3.5 برای عملکرد ماشین لباسشویی طبیعی است. در صورت لزوم، هیدروستات باید تعویض شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F27 یا E27 لباسشویی بوش :

سنسور فشار مشکل دارد. برای حل این مشکل، شلنگ هیدروستات زیر میکسر لباسشویی را بررسی کنید تا از گرفتگی آن مطمئن شوید. سنسور فشار ورودی آب را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E28 or F28 لباسشویی بوش :

سنسور کف همزن خراب شده است. سنسور فلو را بررسی کنید. مقدار اهم سنسور را با اهم متر بخوانید. در صورت لزوم، سنسور فلو باید تعویض شود.

هنگامی که عملکرد ماشین لباسشویی با خطا مواجه شده و صفحه نمایش دستگاه پیغامی را نشان می دهد مسلما بخشی از خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی بوش نیاز به آشنایی با مفهوم ارور ماشین لباسشویی بوش و همچنین تسلط به راهکارهای برطرف نمودن این کدخطا لباسشویی بوش دارد. چنانچه شما این مقاله را با حوصله خوانده باشید احتمالا دانش رفع برخی از خطاهای جزئی را به دست آورده اید. اما معمولا خطاهای وجود دارند که بدون داشتن تجربه حتی با دانستن نحوه رفع آن ایراد امکان برطرف نمودنشان وجود ندارد. شما در این زمینه می توانید روی خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش دنیا سرویس حساب نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F29 یا E29 لباسشویی بوش :

ورودی آب مشکل پیدا کرده است. شلنگ و شیر ورودی آب را بررسی کنید. شیر برقی و آکواستاپ را نیز بررسی کنید. در صورت لزوم، برد الکترونیکی ماشین لباسشویی را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F31 یا E31 لباسشویی بوش :

آب تخلیه نمی شود. بررسی کنید که آیا شلنگ تخلیه مسدود شده است. پمپ تخلیه و فیلتر آب را بررسی کنید. شیلنگ ها، هیدروستات ها و منبع آنها را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E32 or F32 لباسشویی بوش :

لباس ها داخل دیگ تعادل ندارند. لباس ها را به طور یکنواخت در ماشین لباسشویی قرار دهید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F34 , F35 , F36 لباسشویی بوش :

میکروسوئیچ درب یا برد الکترونیکی ایراد پیدا کرده است. زبانه قفل درب و میکروسوئیچ را بررسی کنید. برد الکترونیکی دستگاه را نیز بررسی کنید.

بوش ( Bosch ) از محبوب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران بشمار می رود که دانستن مفهوم ارور ماشین لباسشویی بوش در صورتی که شما یکی از ماشین لباسشویی های آن را خریداری کرده باشید، ضروری به نظر می رسد. قطعا شما با مطالعه این مقاله با تعدادی از خطاها و ارورهای نمایش داده شده به همراه شیوه های برطرف کردن کدخطا لباسشویی بوش آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیرکار سیار تعمیر لباسشویی بوش برای رفع خطاهای احتمالی نمایش داده شده داشته باشید می توانید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F37 , F38 لباسشویی بوش :

سیم کشی، سنسور NTC و یا برد با اختلال مواجه شده است. برد الکترونیکی، سیم ها و سایر لوازم جانبی را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F04، F05، F21، F42، F43 یا F44 لباسشویی بوش :

موتور دستگاه ایراد دارد. در بیشتر موارد مشکل از زغال موتور دستگاه است. اگر ماشین لباسشویی در زمانی که پر از آب است به خوبی نمی چرخد، مشکل به دلیل زغال سیم پیچی یا قسمت تاخو در موتور است. در صورت وجود خازن، خازن را بررسی کنید و در صورت وجود تاخو، تعویض تاخو ضروری است.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E47 or F47 لباسشویی بوش :

حسگر تعیین دما مشکل دارد. حسگر تعیین دما را بررسی و در صورت لزوم تعویض نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F48 یا E48 لباسشویی بوش :

در موتور اختلالی به وجود آمده و یا افت ولتاژی در ورودی دستگاه اتفاق افتاده است. برد کنترل اصلی دستگاه را بررسی کنید و در صورت مشکل آن را تعمیر نمایید.

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی بوش علی الخصوص ماشین لباسشویی های ساخت این برند نیاز به دانش آشنایی با ارور ماشین لباسشویی بوش دارد. دنیا سرویس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران با بهره مندی از کادری مجرب شامل تعمیرکاران با  دانش و سرویسکاران با تجربه آمادگی دارد تا در راستای رفع کدخطا لباسشویی بوش به شما سروران گرامی خدمات رسانی نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F49 یا E49 لباسشویی بوش :

ولتاژ ورودی بیش از حد مجاز افزایش پیدا کرده است. ولتاژ را در پریز برق ورودی دستگاه بررسی کنید. در صورت عدم وجود جریان، برد الکترونیکی باید بررسی شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E50 or F50 لباسشویی بوش :

عملکرد موتور دچار اختلال شده است. برد الکترونیکی یا موتور ماشین لباسشویی از کار افتاده است و باید بررسی گردد.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F57 یا E57 لباسشویی بوش :

ولتاژ ورودی به ترمینال برد کنترل اصلی کم شده است. ممکن است راه انداز برد کنترل اصلی آسیب دیده باشد و باید بررسی شود.

در صورتی که نمایشگر ماشین لباسشویی اروری را به نمایش بگذارد تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش با توجه به تسلطی که بروی مفهوم ارور ماشین لباسشویی بوش دارد. در وهله اول علت خطا را شناسایی می نماید و سپس درصدد رفع کدخطا لباسشویی بوش بر می آید. دنیا سرویس با توجه به بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های کارآزموده آمادگی دارد تا این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه به شما کاربران گرامی ارائه نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F58 یا E58 لباسشویی بوش :

موتور دستگاه قفل شده یا ولتاژ اشتباهی می گیرد. سیم کشی موتور را از کنتاکت های متصل به برد اصلی بررسی کنید. مقاومت سیم پیچ را تست کنید. اهم پایه های سنسور را با مولتی متر اندازه گیری کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F59 یا E59 لباسشویی بوش :

برد الکترونیکی مشکل پیدا کرده است. اتصالات برد الکترونیکی را بررسی نمایید و در صورت برطرف نشدن مشکل، برد را تعمیر نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E60 or F60 لباسشویی بوش :

حسگر گردش و سنسور کف درام ایراد پیدا کرده است. حسگر گردش و سنسور کف درام نیاز به بررسی کارشناسی دارند و تعمیر آنها از عهده هر فردی بر نمی آید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F61 یا E61 لباسشویی بوش :

سیم کشی داخلی، میکروسوئیچ یا برد الکترونیکی ایراد پیدا کرده است. مدارهای سیم کشی و قفل درها را به دقت بررسی کنید. برد الکترونیکی نیز باید تست شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F67 لباسشویی بوش :

دستگاه از کار افتاده است. رفع این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد و بررسی دقیق تر و رفع مشکل ممکن است به کمک یک سرویسکار با تجربه نیاز داشته باشد.

شناسایی علت کد خطا یا ارور لباسشویی بوش نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر بخشی از خدمات عیب یابی ماشین لباسشویی بوش به شمار می رود که توسط سرویسکار در راستای برطرف نمودن ارور یا کدخطا لباسشویی بوش صورت می پذیرد. در صورتی که ارور نمایش داده شده بروی دستگاه شما در این مقاله وجود ندارد شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 از خدمات مشاوره کارشناسان دنیا سرویس به رایگان بهره مند شوید و علت ارور نمایش داده شده بروی دستگاه تان را جویا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله مشکلات رایج لباسشویی بوش با سایر مشکلات این دستگاه و راه های رفع آنها آشنایی پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *