آرشیو محبوب ترین مقالات, عیب یابی فنی ماشین لباسشویی

علت سوختن دوشاخه لباسشویی

علت سوختن دوشاخه لباسشویی

دلیل و علت سوختن دوشاخه لباسشویی احتمالا برای شما چندان دور از تصور نیست. دلایل و علل سوختن دو شاخه لباسشویی دقیقا همان مواردی هستند که شما از قبل نسبت به آنها آگاهی دارید اما در اثر تعلل، غفلت و یا جدی نگرفتن یکی از آنها هم اکنون با این ایراد مواجه شده اید. ما در این مقاله از سایت در تلاش هستیم تا یکبار دیگر این موارد را به شما گوشزد نماییم و راه های پیشگری و رفع این ایراد را با شما به اشتراک بگذاریم. همچنین شما عزیزان می توانید جهت تشخیص مسبب سوختن دو شاخه لباسشویی و تعمیر دوشاخه لباسشویی در تهران از طریق تماس با مرکز تعمیر لباسشویی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 ثبت سفارش نمایید.

2 علت سوختن دوشاخه لباسشویی در یک نگاه :

سوختن دوشاخه ماشین لباسشویی می تواند ناشی از اتصالی دوشاخه برق و خرابی تبدیل سه شاخه به دو شاخه باشد.

دوشاخه برق اتصالی دارد

اولین دلیل سوختن دوشاخه لباسشویی، اتصالی دوشاخه برق می باشد. همانطور که مستحضر هستید ماشین لباسشویی برای انجام فرآیند شستشو لباس ها نیاز به برق دارد. جریان برق از طریق یک کابل که یک سر آن به ماشین لباسشویی و سر دیگر آن به یک دو شاخه متصل است در دستگاه جریان پیدا می کند. اگر دستگاه مدام مورد استفاده قرار بگیرد در گذر زمان به دلیل نوسانات شدید برق شهری ممکن است که این دوشاخه که وظیفه انتقال جریان برق از پریز به لباسشویی را برعهده دارد به دلیل اتصالی بسوزد و ماشین لباسشویی روشن نشود. البته پیشنهاد می شود پیش از تعویض دوشاخه به صورت کامل اتصال کابل به دوشاخه را چک نمایید زیرا ممکن است در اثر کشیدگی اتصال کابل به دوشاخه قطع شده باشد.

برای جلوگیری از این مشکلات، می‌توانید از یک روکش محافظ برق استفاده کنید تا دوشاخه و کابل برق را در برابر نوسانات و اتلاف برق محافظت کند. همچنین، در صورتی که دوشاخه سوخته باشد، بهتر است آن را تعویض کنید و از یک دوشاخه با کیفیت و مطابق با استانداردهای برق استفاده کنید. در نهایت، همیشه باید مطمئن شوید که ماشین لباسشویی شما به درستی به برق وصل شده است و کابل آن سالم است. اگر متوجه هر گونه خرابی یا نقص در دوشاخه یا کابل شوید، بهتر است از استفاده از ماشین لباسشویی خودداری کنید و آن را به یک فروشگاه تعمیرات برق مراجعه کنید تا مشکل را برطرف کنند.

تبدیل سه شاخه به دو شاخه خراب شده است

مشکلات تبدیل سه شاخه به دو شاخه دومین علت سوختن دوشاخه لباسشویی است که نیاز هست شما آن را چک نمایید. دو شاخه برخی مدل از ماشین لباسشویی های وارداتی به دلیل فرم پریز کشور سازنده به شکل سه شاخه ساخته می شوند و شما برای استفاده از آنها نیاز به یک تبدیل سه شاخه به دوشاخه دارید گاهی مشاهده شده سوختن این تبدیل موجب سوختن دو شاخه و روشن نشدن ماشین لباسشویی شده. برای اطمینان از این مسئله که علت مشکل دستگاه از این قطعه است می توانید با یک تبدیل جدید که از سالم بودن آن اطمینان دارید روشن شدن لباسشویی را چک نمایید.

برخی از مدل های ماشین لباسشویی دارای دستگاه های الکترونیکی پیچیده هستند که در صورت خرابی، نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. در این صورت، بهتر است به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید تا از خرابی دستگاه و تعمیر آن درست و حساب شده اطمینان حاصل کنید.

همچنین، برخی ماشین لباسشویی های وارداتی دارای قابلیت های خاصی همچون برنامه های شستشوی خاص، قابلیت کنترل از راه دور و غیره هستند. در صورتی که این قابلیت ها برای شما ضروری نیستند، ممکن است با خرید یک مدل ساده تر و محلی، هزینه های بیشتری را پرداخت نکنید.

از طرفی، اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید، حتما قبل از خرید، اطلاعات کاملی در مورد محصول و سازنده آن جمع آوری کنید، از طریق مطالعه نظرات مشتریان و مراجعه به فروشگاه ها و مراکز تخصصی. همچنین، تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش نیز یک نکته حائز اهمیت است که باید به آن توجه کنید.

در نهایت، تصمیم خرید یک ماشین لباسشویی وارداتی یا محلی بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. بررسی دقیق و مقایسه قیمت ها و خصوصیات محصولات مختلف، به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم بهتری بگیرید و از خرید خود راضی باشید.

برطرف کردن علت سوختن دوشاخه لباسشویی :

ما در این مقاله از سایت دنیا سرویس ( مرکز تعمیر لباسشویی در تهران ) تلاش داشتیم تا دلایل سوختن دو شاخه لباسشویی را با شما به اشتراک بگذاریم و راه های برطرف نمودن علل سوختن دو شاخه لباسشویی را تا حد امکان به صورت کامل برای شما شرح دهیم. با این وجود ممکن است بتوان موارد دیگری را به عنوان دلیل سوختن دوشاخه لباسشویی به حساب آورد که در این مقاله به آنها اشاره ای نشده است. در این خصوص شما می توانید از طریق ثبت سفارش اینترنتی و یا تماس با شماره 2900 8886 021 با کارشناسان تعمیرگاه تعمیرات تخصصی لباسشویی دنیا سرویس ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره فنی رایگان تلفنی و یا خدمات اعزام فوری سرویسکار به محل این مرکز به جهت برطرف نمودن این ایراد بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *