عیب یابی فنی یخچال فریزر

سوراخ شدن لوله گاز یخچال

سوراخ شدن لوله گاز یخچال فریزر

بسیاری از افراد می‌پرسند که دلیل سوراخ شدن لوله گاز یخچال چیست؟ این یکی از مواردی است که اگر به موقع به آن پرداخته شود از صرف هزینه‌های تعمیر بیشتر جلوگیری خواهد کرد. خالی شدن گاز یخچال نشانه سوراخ و یا نشتی در لوله‌هاست. آنچه مهم است آنکه به محض بروز این مشکل باید به سرعت تشخیص داده شود و تعمیرات لازم صورت گیرد. گاز یخچال یکی از قسمت‌هایی است که خالی شدن آن سبب می‌شود تا یخچال خنک نکند. اما البته این تنها دلیل خنک نکردن یخچال نیست. چندین عامل سبب می‌شود تا یخچال در واقع خراب شود یعنی خنک نکند.

 

تشخیص سوراخ شدن لوله گاز یخچال

 

زمانی که دمای یخچال زیاد می‌شود ابتدا ترموستات آن را تشخیص می‌دهد. پس از آن فرمان روشن شدن کمپرسور از جانب ترموستات صادر می‌شود. کمپرسور مسئول به جریان انداختن گاز فریون در لوله‌های اواپراتور است. این چرخش سبب می‌شود تا دما پایین بیاید. پس از آن گاز از لوله‌های اواپراتور در پشت یخچال جریان می‌یابد و به قسمت بالای یخچال می‌رسد. در این پروسه هوای سرد به داخل یخچال رانده می‌شود.

 

این گاز در پایان با گرفتن گرمای داخل به مایع تبدیل می‌شود. ادامه یافتن این پروسه به معنای خنک کردن و در واقع سلامت یخچال است. سوراخ شدن لوله گاز یخچال در این پروسه اختلال ایجاد می‌کند. به این معنا که گاز خارج می‌شود و سیستم خنک کنندگی از کار می‌افتد و یخچال عملا بلا استفاده می‌شود. فرسودگی لوله‌ها، سوراخ شدن صفحه داخلی، تخریب در اواپراتور از عوامل این اشکال هستند که در اغلب اوقات بر اثر ضربه با شئ نوک تیز به خصوص در مواقع تمیزکاری آسیب‌ می‌بیند.

 

چرا باید با دنیا سرویس تماس بگیریم!

اول ارائه خدمات جامع در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … )، دوم حضور کادری مجرب از سرویس کاران با دانش و تعمیرکاران با تجربه و تکنسین های متخصص، سوم ارائه خدمات فوری در محل که سبب کاهش هزینه های حمل نقل دستگاه و عدم اتلاف وقت شما خواهد شد، چهارم دریافت هزینه های تعمیرات منطبق بر تعرفه های مشخص و مطابق اعلام اتحادیه، و در پایان ارائه گارانتی برای خدمات دریافتی که می تواند بالاترین سطح از ارائه خدمات به شما را تضمین نماید. موارد یاد شده در بالا تنها چند تا از مهم ترین دلالیلی است که می تواند سبب تماس شما با دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در میان انبوهی از مراکز ارائه دهنده خدمات ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی شود.

 

فرآیند تعمیر لوازم خانگی در دنیا سرویس  :

  1. ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در سایت و یا تماس با پشتیبانی توسط شما
  2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین نمایندگی و مرکز تعمیرات توسط دنیا سرویس
  3. تماس تعمیرکار با شما جهت هماهنگی برای ساعت مراجعه به منزل یا محل کار شما
  4. مراجعه سرویسکار به محل و عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای دستگاه
  5. ارائه یک گزارش کامل از دلالیل خرابی دستگاه ، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن
  6. تعمیر دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد نظر توسط تعمیرکار
  7. اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه و تحویل آن به صورت سالم مثل روز اول خرید به شما
  8. خدمات ما در این جا به پایان نمی رسد و ما کیفیت خدمات خود را تضمین می نماییم