مقالات آموزشی

هزینه تعویض موتور یخچال فریزر ساید بای ساید

هزینه تعویض موتور یخچال

هزینه تعویض موتور یخچال چقدر است؟ تنها زمانی این سوال برای شما پیش خواهد آمد که کمپرسور یخچال فریزرتان سوخته باشد و هوای داخل دستگاه گرم شده باشد و مواد غذایی در معرض فاسد شدن قرار گرفته باشند. در این زمان دانستن تعرفه تعویض موتور سوخته کمک شایانی به شما عزیزان می نماید تا صرفه جویی حداقلی را در کاهش هزینه های مرتبط با تعمیر یخچال فریزرتان نمایید.

 

هزینه تعویض کمپرسور یخچال؟

هر ساله تعرفه مشخصی بابت دستمزد تعویض کمپرسور یخچال فریزر توسط اتحادیه تعمیر لوازم خانگی به شرکت های زیر مجموعه اعلام می گردد که این تعرفه در تمام طول 12 ماه سال ثابت می باشد. اما پارامترهای دیگری مثل قیمت موتور یخچال و یا سایر قطعات یخچال فریزرکه همزمان دچار نقص در عملکرد و یا سوختگی شده اند با توجه به وابستگی به قیمت دلار و رشد سرسام آور آن در طول هر سال که منجر به افزایش قیمت موتور و سایر قطعات می شود و همچنین قیمت متفاوت موتور یخچال فریزرهای برندهای مختلف تولیدکننده این دستگاه و تفاوت قیمت موتور یخچال فریزرهای تکی با ساید بای ساید ها و … ما را مجبور کرده تا از اعلام یک قیمت مشخص در این مقاله اجتناب نماییم و با توجه به قیمت روز از طریق تماس تلفنی پاسخگوی شما عزیزان در ارتباط با هزینه تعویض موتور یخچال باشیم.

 

همچنین بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که پس از تعویض کمپرسور دستگاه، احتیاج به شارژ گاز یخچال وجود دارد که معمولا هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می شود اما سرویسکار آن را به هنگام محاسبه هزینه ها به عنوان بخشی از دستمزد در مجموع خدمت شما اعلام می نماید. ( بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که کپسول های شارژ گاز یخچال چند بار مصرف می باشند و هزینه گاز معمولا به صورت میانگین بین تعداد دفعات امکان شارژ گاز تقسیم می شود )

 

تعویض کمپرسور یخچال چقدر زمان می برد؟

در صورتی که مشکلی به هنگام تعویض موتور بروز پیدا ننماید. تعویض کمپرسور حداکثر ممکن است تا 2 ساعت و یا کمی بیشتر وابسته به صورت عمل سرویسکار طول بکشد. البته ممکن است چند روز بعد به دلیل مشکل در شارژ گاز و نیاز به بررسی مجدد آن نیاز به یکبار بزرسی 5 تا 10 دقیفه ای دستگاه نیز وجود داشته باشد.

 

آیا تعمیر موتور سوخته یخچال امکانپذیر است؟

ما در یک مقاله جامع در ارتباط با عدم امکان تعمیر موتور یخچال که سوخته شده باشد توضیحات کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم که شما می توانید اطلاعات لازم در این ارتباط را از طریق مطالعه این مقاله به دست آورید. اما به صورت خلاصه بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که شما در صورت مشکل در اتصالات کمپرسور می توانید با رفع نقص به وجود آمده این مشکل دستگاه را برطرف نمایید اما در صورتی که کمپرسور نیم سوز شده باشد و یا سوخته باشد هیچ چاره ای جز تعویض آن وجود ندارد.

 

کاهش هزینه تعویض موتور یخچال!

به دفعات متعدد مشاهده شده برخی از خانواده ها برای کاهش هزینه های مرتبط با تعویض کمپرسور یخچال، سرویس دستگاه را به تعمیرکاران یا مراکز تعمیر لوازم خانگی متفرقه ای می سپارند که نرخ ها بسیار پایین تری را برای انجام این تعمیرات به نسبت سایر مراکز و نمایندگی های معتبر تعمیر لوازم خانگی که شناخته شده تر هستند، خدمت آنها اعلام می نمایند و خانواده ها نیز با توجه به این اختلاف قیمت کار تعویض کمپرسور را به آنها می سپارند. اما پس از مدتی با مشکل سوختن موتور دستگاه مواجه می شوند زیرا سرویسکاران فوق در راستای کاهش هزینه ها از موتورهای برند متفرقه و یا دست دوم برای دستگاه استفاده کرده اند که پس از مدتی مجدد دستگاه را دچار همین مشکل می نماید. توصیه می شود برای پیشگیری از وقوع این ایراد حتی الامکان از خدمات مراکز تعمیر لوازم خانگی استفاده نمایید که از اعتبار خوبی در سطح جامع برخوردار می باشند. دنیا سرویس ( مرکز تعمیر لوازم خانگی در شهر تهران ) در این زمینه نیز خدمتگزار شما سروران گرامی با مناسب ترین تعرفه و بالاترین سطح از کیفیت خدمت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *