سرویس تخصصی ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول (Whirlpool)

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات دنیا سرویس ، مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران شامل عیب یابی ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین لباسشویی، رفع کدهای خطا ماشین لباسشویی ویرپول و غیره می شود. از بابت عملکرد صحیح و کاربلد بودن تعمیرکارانی که سرویس لباسشویی ویرپول در این مرکز توسط انها انجام می شوند آسوده خاطر باشید. چرا که تک تک این افراد سالهاست در زمینه سرویس لباسشویی ویرپول تجربه دارند و همواره با دانش روز مربوط به تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی ویرپول خود را همسو می نمایند.

 

  • تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در چه مواردی انجام می‌گیرد؟

دلایل بسیاری وجود دارد که می تواند باعث خرابی ماشین لباسشویی شود و معمولاً انجام تعمیرات ماشین لباسشویی می‌تواند در موارد مختلفی انجام گیرد با این وجود در بیشتر موارد مشکلاتی که به وجود خواهد آمد رایج بوده و برای اکثر مشتریان رخ خواهد داد و ثابت می باشد، سرویس کاران با دانش و کار بلد دنیا سرویس می توانند به راحتی این مشکلات را ایرادیابی کرده و نسبت به رفع آن اقدام نمایند. در چنین مواقعی شما می‌توانید نسبت به سرویس ماشین لباسشویی در منزل خود نیز اقدام نمایید و یا با استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی دنیا سرویس لذت استفاده از خدمات یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول را تجربه نمایید.

 

عیب یابی فنی ماشین لباسشویی ویرپول

در بسیاری از موارد کاربران می دانند که علت خرابی ماشین لباسشویی چه چیزی است اما در برخی موارد نیز تنها یک کارشناس می تواند نسبت به تشخیص خرابی ماشین لباسشویی صاحب نظر باشد، در نتیجه لازم است دقت داشته باشید که در صورت بروز مشکلات و خرابی هایی که اطلاع کافی از علل آن ها ندارید بهتر است سریعا با تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول دنیا سرویس تماس حاصل فرمایید تا بتوانید از خدمات آن به بهترین نحو ممکن بهره مند گردید، مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس خدمات بی نظیری مانند تعمیر ماشین لباسشویی در منزل را نیز به مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه می نماید.

 

  • چرا ماشین لباسشویی ویرپول کار نمی کند؟ و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول هنگام بروز این مشکل

یک مشکل رایج در ارتباط با ماشین لباسشویی ها این است که مخزن دستگاه پر از آب می شود اما همزن مرکزی دستگاه حرکت نمی کند. و این حرکت به عقب و جلو همزن است که لباس را تمیز می نماید. در حقیقت این عمل توسط دستگاه مخروطی شکل پلاستیکی مرکزی موسوم به همزن در داخل ماشین لباسشویی انجام می شود. دندانه های پلاستیکی کوچک جهت دار قسمت بالایی همزن را با قسمت پایین متصل می نمایند.

 

سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ویرپول

در ادامه با اهمیت ترین نکات در تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در منزل را با هم مرور می نماییم. در حالی که ماشین لباسشویی روشن شده است اما کار نمی کند درب آن را باز نمایید. سوئیچ درب را با انتهای صاف یک قلم فشار دهید تا هنگام باز شدن درب ماشین لباسشویی متوقف نشود. در صورتی که دستگاه صداهای نرمال به راه افتادن را می دهد، اما دیگ آن در حال حرکت نیست، ممکن است دندانه های تسمه فرسوده یا خراب شده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند و یا این که ممکن است موتور دستگاه شما تحت تأثیر نوسانات برق قرار گرفته باشد و نیاز باشد که چک شود.

 

  • علت لرزش زیاد ماشین لباسشویی ویرپول

چنانچه ماشین لباسشویی شما لرزش بیش از حد و غیر طبیعی دارد، یکی از مهم ترین دلایل آن تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی می باشد، یا اینکه دستگاه بر روی کف پوش نا مناسب  و غیر مستحکم قرار گرفته. در صورت بروز این مشکل در جهت تراز نمودن پایه ها و یا ایجاد کف پوش مناسب برای دستگاه اقدام نمایید. در ادامه دلایلی که به طور کلی سبب ایجاد لرزش در ماشین لباسشویی ویرپول می شوند را با هم مرور می نماییم :

 

  • خرابی کمک فنر های ماشین لباسشویی
  • نامتوازن بودن لباس ها یا بار بیش از حد
  • خشک شدن لاستیک درب ماشین لباسشویی
  • معیوب شدن کمک های داخلی ماشین لباسشویی
  • خرابی یا تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی
  • نا مسطح بودن محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی
  • خرابی شفت و سه نظام و آبکش ماشین لباسشویی
  • پوسیدگی بدنه در محل پایه ها و کمک ها لباسشویی
  • شل شدن یا شکستن وزنه های تعادل ماشین لباسشویی

 

تعمیرکار با تجربه ماشین لباسشویی ویرپول

در نهایت درصورت مشاهده لرزش زیاد در ماشین لباسشویی ویرپول، استفاده از آن را متوقف نمایید و بلافاصله با یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی شناخته شده مانند دنیا سرویس تماس بگیرید ، زیرا اگر در این حالت از ماشین لباسشویی استفاده کنید، خرابی آن بیشتر می شود و هزینه سرسام آوری جهت تعمیرات دستگاه به شما تحمیل می شود.

 

  • علت نچرخیدن ماشین لباسشویی ویرپول چیست ؟و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول هنگام بروز این مشکل

اگر همیشه بیشتر از ظرفیت اسمی ماشین لباسشویی داخل آن لباس بریزید، دستگاه سنگین می شود و آبکش آن نمی چرخد. در نتیجه زیاد بودن لباس ها داخل ماشین لباسشویی مانع از گردش لباس ها و ورود آب و پودر به داخل دیگ ماشین لباسشویی خواهد شد و لباس ها به آن تمیزی که انتظار دارید شسته نخواهند شد. متداول ترین ایرادات نچرخیدن ماشین لباسشویی به قرار زیر می باشد :

 

  1. خرابی کلاچ ماشین لباسشویی
  2. خرابی موتور ماشین لباسشویی
  3. وجود نقص در برد کنترلی موتور
  4. خرابی کیت باند کلاچ ماشین لباسشویی
  5. خراب شدن چرخ تسمه ماشین لباسشویی
  6. معیوب شدن سبد محرک ماشین لباسشویی
  7. خرابی سیم پیچ استاتور یا آسیب دیدن رتور
  8. خرابی کوپلینگ موتور ( اگر بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی داخل آن لباس بریزید کوپلینگ نیروی لازمه برای روشن شدن موتور را نمی تواند به موتور برساند )
  9. خراب شدن قفل درب ماشین لباسشویی ( اگر درب ماشین لباسشویی را خوب نبندید یا قفل درب خراب باشد کلید درب مانع از چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می شود )

 

سایت تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

  • چگونه ماشین لباسشویی ویرپول را تمیز نماییم تا آسیبی به دستگاه وارد نشود؟

تمیز کردن صحیح و اصولی ماشین لباسشویی دغدغه ای بسیاری از مشتریان دنیا سرویس است. بنابراین در این بخش سعی داریم به این مسئله بپردازیم که چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز نماییم که آسیبی به آن وارد نشود؟

 

  1. برای تمیز کردن بدنه دستکاه از یک دستمال اغشته به مواد شوینده که حلالیت بالایی ندارد استفاده نمایید.
  2. بدنه دستگاه را طوری دستمال بکشید که اثری از آلودگی بروی آن باقی نماند ، سپس با یک دستمال نرم سطح دستگاه را پاک نمایید .
  3. به هیچ عنوان از سیم ظرفشویی برای تمیز کردن دستگاه استفاده نفرمایید زیرا این وسیله سبب خط و خش افتادن روی ماشین لباسشویی می شود.
  4. از هرگونه پاشیده شدن آب بر روی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی تحت هر عنوانی جدا خودداری بفرمایید. زیرا پاشیده شدن آب منجر به آسیب جدی به دستگاه می شود.

 

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی ویرپول

  • چگونه باید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول را ثبت کنیم؟

ثبت درخواست برای سرویس لباسشویی ویرپول در دنیا سرویس که مرکز تعمیر لباسشویی ویرپول به شمار می رود ، به شیوه اینترنتی یا تماس تلفنی قابل انجام است. در اصل شما می توانید درخواست خود را پس از تماس تلفنی با کارشناس مربوطه مطرح کنید، یا به طور آنلاین درخواست دهید. که همیشه گزینه اول پیشنهاد می شود اما در صورتی که عجله چندانی برای تعمیر ماشین لباسشویی خود ندارید می توانید گزینه دوم را هم انتخاب کنید.

 

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول

سپس می توانید مشکل پیش آمده را با کارشناس مربوطه مطرح کنید، بسته به آدرس و منطقه اعلامی زندگی تان، یک کارشناس جهت سرویس لباسشویی ویرپول به محل اعزام می شود تا تعمیر و عیب یابی و در کل، تمامی مراحل برای برگرداندن لباسشویی ویرپول شما را انجام دهد. شایان ذکر است مدت زمان تعمیر در محل بسته به مشکل پیش آمده و نیاز به عیب یابی می تواند متغیر باشد و همین امر به بالا یا معمول بودن هزینه سرویس و عیب یابی ماشین لباسشویی ویرپول می انجامد.

 

اینکه مدت زمان رسیدن تعمیرکار یا تکنسین از مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول چقدر طول می کشد بسته به محل زندگی شما یا آدرس اعلام شده متغیر است. اما اصولا از نزدیک ترین مرکز، اعزام کارشناس صورت می گیرد. این بدان معناست که دنیا سرویس در سراسر تهران دارای شعبات مختلف جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان گرامی است که از این نظر مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

  • آیا تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در محل انجام  می شود؟

پاسخ کاملا مثبت است. کلیه برند های بزرگ و کوچک ماشین لباسشویی پس از مدتی نیاز به عیب یابی و تعمیر دارند تا بتوانند به درستی کار کنند. پس برای عملکرد درست ماشین لباسشویی ویرپول هم نیاز داریم تا اول آن را به درستی راه اندازی کنیم و سپس ببینم که درست کار می کند یا مشمول ایراد و خرابی خاصی است.

 

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران

جالب است بدانید که بسیاری از افرادی که برای سرویس لباسشویی ویرپول به دنیا سرویس درخواست می دهند، در راه اندازی اولیه لباسشویی خود اشتباهات جزئی کرده یا آن را به درستی راه اندازی نکرده اند.در نتیجه، حس می کنند که ماشین لباسشویی شان دچار خرابی شده است. کارشناسان و تکنسین های متخصص نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی ویرپول، در مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول ( دنیا سرویس ) پیش از مراجعه به محل شما ، دستورالعمل نصب بدون مشکل را در سریعترین زمان ممکن به شما توضیح می دهند و در صورتی که کماکان دستگاه شما دچار مشکل باشد به محل شما مراجعه خواهند نمود.

 

مراحل سفارش تا تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در دنیا سرویس

  • مشتری با دنیا سرویس تماس می گیرد و اعلام خرابی دستگاه را می نماید.
  • پشتیبان تلفنی دنیا سرویس ، نام دستگاه و برند آن را جویا می شود.
  • علت خرابی دستگاه ، آدرس مشتری و مشخصات وی پرسیده می شود.
  • طبق هماهنگی صورت پذیرفته ، سرویسکار به منزل شما اعزام می شود.
  • پس از ایرادیابی اولیه ، برآورد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی انجام می شود.
  • در صورت رضایت شما ، ماشین لباسشویی تعمیر می گردد و سالم تحویل شما می شود.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول

این کلیه ای پروسه ی تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی در دنیا سرویس است که توسط تیمی مجرب، با دانش و پر تجربه انجام می شود.

 

  • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول در دنیا سرویس

دنیا سرویس به عنوان معتبرترین مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی، افتخار دارد در پرتو به کارگیری تکنسین های بادانش ، تعمیرکاران با تجربه و سرویسکاران مجرب، که هر کدام بیشتر از یک دهه تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی ویرپول را دارا می باشند و همچنین تحت نظارت شرکت به صورت مستمر در دوره های آموزشی مرتبط با عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی این برند شرکت می نمایند تا بتوانند دانش خود را بروز نمایند، ایرادیابی و سرویس انواع لوازم خانگی شما را با مناسب ترین تعرفه در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین سطح از کیفیت خدمات در منزل یا محل کار شما انجام دهد. هدف از ارائه این خدمات توسط تیم ما جلب رضایت صد در صدی شما مشتریان گرامی و نشاندن لبخند رضایت بروی لبان شما در راستای شروع یک رابطه دوستانه پایدار با شما همراهان گرامی می باشد.

 

تعمیرگاه شبانه روزی ماشین لباسشویی ویرپول

فرآیند رسیدگی به درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول، در این شرکت بلافاصه پس از تماس شما با دنیا سرویس آغاز می شود. در گام نخست پشتیبان اطلاعات تماس و آدرس شما را برای نزدیکترین مرکز ارائه خدمات برند دستگاه شما ارسال می نماید. در گام بعدی تعمیرکار متخصص با شما تماس می گیرد و سعی می نماید تا با انجام مشاوره تخصصی در صورتی که ایراد دستگاه شما بدون مراجعه به محل قابل رفع باشد ، راهنمایی های لازم را به شما ارئه نماید. در صورتی که مشکل دستگاه از طریق مشاوره تلفنی قابل حل نباشد ، در گام بعدی تعمیرکار پس از انجام هماهنگی های لازم در سریعترین زمان به محل شما جهت ایرادیابی دستگاه مراجعه می نماید. در گام آخر پس از اطلاع رسانی دقیق تعرفه مد نظر برای سرویس دستگاه در صورت صلاحدید شما سرویسکار اقدام به تعمیر دستگاه می نماید.

 

تعمیر تخصصی قطعات ماشین لباسشویی ویرپول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *