آرشیو محبوب ترین مقالات, ارور و کد خطا یخچال فریزرها

کد خطا یا ارور یخچال سامسونگ و راهنمای رفع آن

کد خطا یا ارور یخچال سامسونگ

مفهوم کد خطا یا ارور یخچال سامسونگ که بروی نمایشگر نمایش داده شده، به همراه راهکار رفع ارور یا کدخطا یخچال سامسونگ در این مقاله از سایت با جزئیات کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. هدف از انتشار این محتوا آشنایی شما عزیزان با مشکلات احتمالی بوجود آمده برای یخچال فریزرتان که توسط خود دستگاه شناسایی شده و بروی صفحه نمایش توسط کدخطا یا ارور نمایش داده شده همراه با شیوه برطرف نمودن آن ارور یا خطا به صورت گام به گام می باشد. همچنین چنانچه شما عزیران نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا تعمیر یخچال سامسونگ در محل، در راستای برطرف نمودن خطاها و ارورهای نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر یخچال سامسونگ خودتان هستید می توانید با بخش پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 1E و SE یخچال سامسونگ :

برق یخچال با مشکل قطعی مواجه شده است. ابتدا دکمه های lighting و power save باید به طور همزمان به مدت ده ثانیه فشار داده شوند. همچنین می توانید دکمه های freezer و fridge را برای ده ثانیه نگه دارید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 4e یخچال سامسونگ :

سنسور دیفراست بخش فریزر آسیب دیده است. در بسیاری از موارد، تعویض این قطعه تنها راه حل ممکن است. با این حال، این خطا ممکن است ناشی از شل بودن سیم ها باشد. در صورت لزوم سیم کشی را بررسی و اصلاح کنید.

مفهوم کدخطا و راهکار رفع ارور 5 یخچال سامسونگ :

دماسنج و سیستم دیفراست با اشکال مواجه شده است. یخچال را از برق بکشید و اتصالات سیم را در مدار سنسور دمای یخچال بررسی کنید. اگر سیم کشی درست است، سنسور دمای یخچال را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 5E یخچال سامسونگ :

سنسور آسیب دیده است و یا جریان برق قطعی پیدا کرده است. سنسور محیطی یخچال را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. مطمئن شوید که ولتاژ به اندازه کافی وارد مدار می شود.

تا اینجا با مفهوم تعدادی از ارور ساید بای ساید سامسونگ به همراه راهکار رفع این کدخطا یخچال سامسونگ آشنایی پیدا کردید. در صورتی که ایراد بروز پیدا کرده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد می توانید خودتا شخصا اقدام به برطرف نمودن آن نماید. اما چنانچه رفع خطای شناسایی شده در یخچال فریزر سامسونگ شما نیاز به تجربه و دانش فنی خاص دارد شما می توانید به دنیا سرویس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ اعتماد نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E5 یخچال سامسونگ :

سنسور دمای محیط ایراد پیدا کرده است. اگر اتصالات سیم کشی درست است، سنسور دمای محیط را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 6e یخچال سامسونگ :

سنسور محیطی پس از قطع برق با خطا مواجه شده است. برای جلوگیری از بروز این خطا باید دمای یخچال را کنترل کنید تا مشکلی پیش نیاید. معمولاً با راه اندازی مجدد یخچال می توانید خطای دستگاه را پاک کرده و مشکل را برطرف کنید.

مفهوم کدخطا و راهکار رفع ارور 8e یخچال سامسونگ :

سنسور یخساز قطع یا غیرفعال شده. سنسور یخ ساز و اتصالات آن را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 14e یخچال سامسونگ :

یخساز با ایراد مواجه شده است. سنسور یخ ساز را بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض کنید. همچنین بررسی شیر برقی و موتور تایم دستگاه یخساز ضروری است.

هنگامی که عملکرد یخچال فریزر با خطا مواجه شده و صفحه نمایش دستگاه پیغامی را نشان می دهد مسلما بخشی از خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ نیاز به آشنایی با مفهوم ارور ساید بای ساید سامسونگ و همچنین تسلط به راهکارهای برطرف نمودن این کدخطا یخچال سامسونگ دارد. چنانچه شما این مقاله را با حوصله خوانده باشید احتمالا دانش رفع برخی از خطاهای جزئی را به دست آورده اید. اما معمولا خطاهای وجود دارند که بدون داشتن تجربه حتی با دانستن نحوه رفع آن ایراد امکان برطرف نمودنشان وجود ندارد. شما در این زمینه می توانید روی خدمات مرکز تعمیر یخچال سامسونگ دنیا سرویس حساب نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 22e یخچال سامسونگ :

عملکرد فن خنک کننده، پانل کنترل و یا سیم کشی با خطا مواجه شده است. سنسور یخ زدایی را تعویض کنید، فن حذف پنل پشتی (داخل) و انجامد یخ را بررسی نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 23e یخچال سامسونگ :

عملکرد فن کندانسور با مشکل مواجه شده. ابتدا عملکرد فن یخچال را بررسی کنید و در صورت عدم اتصال برق و کارکرد صحیح قطعه، فن باید تعویض شود.

مفهوم کدخطا و راهکار رفع ارور 25e یخچال سامسونگ :

سیستم دیفراست ایراد پیدا کرده است. برای رفع خطا، باید یخچال خود را مجددا راه اندازی کنید تا مشکل برطرف شود. در صورت رفع نشدن خطا، باید قطعات ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و برد الکترونیکی را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 26e یخچال سامسونگ :

تولید یخ توسط یخساز با مشکل مواجه شده است. برای رفع این خطا باید تمامی اتصالات، قطعات و خط آب یخ ساز بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.

سامسونگ ( Samsung ) از محبوب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران بشمار می رود که دانستن مفهوم ارور ساید بای ساید سامسونگ در صورتی که شما یکی از یخچال فریزرهای آن را خریداری کرده باشید، ضروری به نظر می رسد. قطعا شما با مطالعه این مقاله با تعدادی از خطاها و ارورهای نمایش داده شده به همراه شیوه های برطرف کردن کدخطا یخچال سامسونگ آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیرکار سیار تعمیر یخچال سامسونگ برای رفع خطاهای احتمالی نمایش داده شده داشته باشید می توانید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 33e یخچال سامسونگ :

کارکرد لوله پرکن آب یخچال با اشکال روبرو شده است. اتصال سیم دور لوله آب در یخچال، بخاری لوله پرکن آب است که باید آن را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 39e یخچال سامسونگ :

حسگر یخساز با اشکال مواجه شده و یا کمبود آب وجود دارد. برای رفع این ارور باید تمامی اتصالات، قطعات و لوله های آب یخ ساز بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error 40e یخچال سامسونگ :

عملکرد فن محفظه یخ با خطا مواجه شده است. فن را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر یا تعویض کنید. توصیه می شود سیم کشی و مدار اصلی را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 41e یخچال سامسونگ :

ارتباط بین دیسپلی با برد الکترونیکی با مشکل مواجه شده است. برد یخچال خود را به دقت بررسی کنید. در صورت لزوم، برد یخچال باید تعمیر یا تعویض شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 71E و 72E یخچال سامسونگ :

سنسور با خطا مواجه شده است. سنسور فریزر یا یخچال باید تعویض شود.

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی سامسونگ علی الخصوص یخچال فریزرهای ساخت این برند نیاز به دانش آشنایی با ارور ساید بای ساید سامسونگ دارد. دنیا سرویس مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در تهران با بهره مندی از کادری مجرب شامل تعمیرکاران با  دانش و سرویسکاران با تجربه آمادگی دارد تا در راستای رفع کدخطا یخچال سامسونگ به شما سروران گرامی خدمات رسانی نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 81e یخچال سامسونگ :

سیستم استارت کمپرسور مشکل دارد. سیم کشی و اتصالات کمپرسور و برد اینورتر را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 83E و 86E یخچال سامسونگ :

برق قطع شده و در اینورتر PDA بی ثباتی اتفاق افتاده است. دکمه ریست را روی صفحه نمایش یخچال سامسونگ خود به مدت 3 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. اگر یخچال شما دکمه تنظیم مجدد ندارد، می توانید دستگاه را به مدت 5 دقیقه از برق بکشید و سپس آن را دوباره وصل کنید. این کار یخچال را ریست می کند و نوسانات برق داخل یخچال را متعادل می کند.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع 84e یا error 84c یخچال سامسونگ :

این خطا به معنا تغییر ولتاژ ناشی از قفل روتور می باشد. در موتورهای معمولی، موتور یا کمپرسور یخچال باید تعویض شود. این به این دلیل است که روتور داخل موتور قفل شده است. برای موتورهای اینورتر با برد الکترونیکی می توان با تعویض برد الکترونیکی اینورتر مشکل را حل کرد. با این حال، ممکن است نیاز به تعویض موتور اینورتر باشد.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 88،85e،83e،86e یخچال سامسونگ :

عملکرد اینورتر PBA صحیح نیست. یخچال را خاموش کنید یا از برق بکشید و 3 تا 5 دقیقه صبر کنید. سپس دوباره آن را روشن یا وصل کنید تا سیستم ریست شود و کد پاک شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور RD یخچال سامسونگ :

دمپر هوا یخ زده است. قسمت دمپر هوای یخچال را بررسی کنید. در صورت لزوم دمپر را تعمیر یا تعویض کنید.

در صورتی که نمایشگر یخچال فریزر اروری را به نمایش بگذارد تعمیرکار یخچال فریزر سامسونگ با توجه به تسلطی که بروی مفهوم ارور ساید بای ساید سامسونگ دارد. در وهله اول علت خطا را شناسایی می نماید و سپس درصدد رفع کدخطا یخچال سامسونگ بر می آید. دنیا سرویس با توجه به بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های کارآزموده آمادگی دارد تا این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه به شما کاربران گرامی ارائه نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور pc یخچال سامسونگ :

ارتباط بین درب با برد الکترونیکی با مشکل مواجه شده است. ابتدا برق یخچال را قطع کنید. سیمی که در بالای درب یخچال تعبیه شده را بررسی کنید. سیم را جدا کرده و دوباره وصل کنید. یخچال را به برق وصل کنید تا خطا برطرف شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور D یخچال سامسونگ :

حسگر یا سنسور ایراد پیدا کرده است. یخچال و فریزر را از برق بکشید و اتصالات سیم را در مدار سنسور یخچال و فریزر بررسی کنید. اگر سیم کشی درست است، سنسور یخچال را خاموش کنید. اگر مشکل برطرف نشد، برد کنترل الکترونیکی را تعمیر یا تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error F5 یخچال سامسونگ :

سنسور دمای فریزر با مشکل مواجه شده است. یخچال و فریزر را از برق بکشید و اتصالات سیم را در مدار سنسور دمای فریزر بررسی کنید. اگر سیم کشی درست است، سنسور دمای یخچال را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور D5 یخچال سامسونگ :

سنسور دستگاه با خطا مواجه شده است. یخچال و فریزر را از برق بکشید و سیم کشی مدار سنسور دمای فریزر را بررسی کنید. اگر سیم کشی درست است، سنسور دمای یخچال را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور on , off یخچال سامسونگ :

کمپرسور فعالیتی ندارد. یخچال را از برق بکشید، سپس دوباره آن را وصل کنید. در این حالت دستگاه به طور خودکار ریست می شود و کمپرسور شروع به کار می کند.

شناسایی علت ارور ساید بای ساید سامسونگ نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر بخشی از خدمات عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ به شمار می رود که توسط سرویسکار در راستای برطرف نمودن کدخطا یخچال سامسونگ صورت می پذیرد. در صورتی که ارور نمایش داده شده بروی دستگاه شما در این مقاله وجود ندارد شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 از خدمات مشاوره کارشناسان دنیا سرویس به رایگان بهره مند شوید و علت ارور نمایش داده شده بروی دستگاه تان را جویا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله ایرادات رایج یخچال سامسونگ با سایر مشکلات این دستگاه و راه های رفع آنها آشنایی پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *