آرشیو محبوب ترین مقالات, عیب یابی فنی ماشین لباسشویی

علت سر و صدای زیاد لباسشویی در شرایط مختلف

علت سر و صدای زیاد لباسشویی

دلیل و علت سر و صدای زیاد لباسشویی چیست؟ علل و دلایل سر و صدای زیاد لباسشویی بسیار متنوع و متفاوت است. البته این به این معنا نیست که دلیل بروز این مشکل در هر برند یا مدلی از لباسشویی با هر برند و مدل دیگری متفاوت است زیرا معمولا برای تولید ماشین لباسشویی ها از یکسری قطعات مشخص و پلتفرم یکسان استفاده می شود و تنها تفاوت ممکن در کیفیت قطعات تولیدی، امکانات، نحوه مونتاژ و خدمات پس از فروش است که دستگاه ها و برندها را از یکدیگر متمایز می سازد. بلکه به این معنا است که با وجود یکسان بودن قطعات و فرآیند تولید ممکن است علت بروز این ایراد در ماشین لباسشویی مشکلات به وجود آمده در بخش ها یا قطعات مختلف باشد که در پروسه ایرادیابی و سرویس ماشین لباسشویی نباید بررسی هیچکدام آنها را نادیده گرفت یا به تعویق انداخت.

11 علت سر و صدای زیاد لباسشویی در یک نگاه :

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می تواند ناشی از پر کردن بیش از اندازه مخزن، ایرادات پولی قرقره، خراب شدن موتور، ساییده شدن بلبرینگ، گیر کردن جسم خارجی در موتور تخلیه، قرار نگرفتن دستگاه روی یک سطح صاف، ایراد در لاستیک دور درب، ایراد در تسمه، ایراد در بلبرینگ یا یاتاقان‌ها، اشکال در شیر ورودی آب و خرابی کمک فنر باشد.

مخزن لباسشویی بیش از حد پر نموده اید

اولین دلیل سر و صدای زیاد لباسشویی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، پر کردن بیش از اندازه مخزن دستگاه می باشد. اگر ماشین لباسشویی را بیشتر از ظرفیت مشخص شده بروی آن با لباس ها و پارچه های مختلف پر نمایید و یا پتوهای سنگین وزن را درون آن بیاندازید امکان دارد پس از مرحله آبگیری برای شستشو، به علت سنگینی و بهم خوردن تعادل دستگاه شروع به ایجاد صدا نماید. تنها راه برای جلوگیری از وقوع این ایراد عدم انداختن پتو ها و لباس ها با وزن سنگین و بیشتر از اندازه مشخص شده درون دیگ می باشد. همیشه سعی نمایید به اندازه یک کف دست پس از انداختن البسه درون دیگ، از سقف را خالی باقی بگذارید.

در مرحله بعدی، توصیه می شود قبل از شروع برنامه شستشو، لباس ها را به طور متوسط و یکنواخت در داخل مخزن قرار دهید. اگر لباس ها را به صورت ناهموار درون مخزن قرار دهید، احتمالاً در هنگام چرخش دستگاه، صداهای زیادی را ایجاد خواهد کرد.

علاوه بر این، مقدار مناسبی از مایع شستشو را بر اساس وزن لباس ها و میزان کثیفی آنها انتخاب کنید. استفاده از مقدار بیش از حد مایع شستشو نه تنها موجب ایجاد صدا می شود بلکه لباس ها را هم زودتر خشک می کند و باعث کاهش عمر آنها می شود.

همچنین، مراقب باشید که هنگام انتقال لباس ها از ماشین لباسشویی به لگن، آنها را به آرامی و بدون تکان دادن حرکت دهید. تکان دادن لباس ها می تواند باعث بهم ریختگی لباس ها شود و در نتیجه، صداهای زیادی ایجاد کند.

در نهایت، منظور از صدای زیاد لباسشویی، صداهای غیرطبیعی و ناشی از عملکرد ناسالم دستگاه می باشد. در صورتی که صدایی که از ماشین لباسشویی شما می آید غیرمعمول و نگران کننده به نظر می رسد، توصیه می شود فوراً تعمیر کننده متخصص را مشاوره و در صورت لزوم، تعمیر کنید.

پولی قرقره ایراد پیدا کرده است

آسیب دیدن پولی قرقره را نیز می توان یک علت سر و صدای زیاد لباسشویی در نظر گرفت. پولی قرقره وظیفه به گردش درآوردن تسمه را در ماشین لباسشویی بر عهده دارد. با توجه به این که نیروی محرکه برای گردش دیگ از طریق این پولی ها به تسمه انتقال پیدا کرده و از طریق تسمه به آبکش انتقال پیدا می نماید. ممکن است به جهت از حالت تعال خارج شدن این قطعه لباسشویی شروع به تولید صدای آزار دهنده نماید شما می توانید با تعویض یا تعمیر پولی قرقره این مشکل را نیز رفع نمایید.

علاوه بر آسیب دیدن پولی قرقره، عوامل دیگری نیز می توانند باعث صداهای زیاد در لباسشویی شوند. یکی از این عوامل می تواند نیروی بیش از حدی باشد که بر روی ماشین لباسشویی اعمال می شود. به عنوان مثال، اگر ماشین لباسشویی بر روی زمین نامناسبی قرار داده شود یا اگر در زمان شستشوی لباسها تعداد زیادی لباس به آن اضافه شود، نیروی زیادی بر روی ماشین لباسشویی اعمال می شود که می تواند صداهای زیادی ایجاد کند. در این صورت، می توانید با تغییر موقعیت ماشین لباسشویی یا کاهش تعداد لباسها در دستگاه، این مشکل را حل کنید.

علاوه بر این، صداهای زیاد ممکن است ناشی از وجود اجسام خارجی در دستگاه باشد. ممکن است که لباسها، سکه ها یا اشیاء دیگری در دستگاه گیر کرده باشند که می تواند باعث ایجاد صداهای غیرمعمول شود. در این صورت، باید دستگاه را خاموش کرده و اجسام خارجی را از آن خارج کنید.

همچنین، صداهای زیاد ممکن است ناشی از خرابی یا نیاز به تعمیر قطعات دستگاه باشد. در این صورت، بهتر است به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید تا قطعات خراب را تعمیر یا تعویض کند.

در کل، برای حل مشکل صداهای زیاد در ماشین لباسشویی، ابتدا باید علت ایجاد صدا را شناسایی کنید. سپس می توانید با تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه، مشکل را رفع کنید.

موتور لباسشویی خراب شده است

آسیب دیدن موتور دستگاه نیز می تواند از دلایل سر و صدای زیاد لباسشویی به شمار برود. موتور دستگاه ممکن است در اثر نشستن گرد و غبار، نفوذ رطوبت به بدنه و یا کارکرد بیش از اندازه، نیم سوز شده و تولید صدای ناهنجاری نماید. تعمیر موتور لباسشویی تنها در صورتی امکانپذیر است که یکی از اتصالات آن دچار مشکل شده باشد. در غیر این صورت باید موتور با یک نمونه مشابه اصلی تعویض گردد.

علاوه بر موتور، سایر قطعات دستگاه نیز ممکن است باعث صدای زیاد لباسشویی شوند. به عنوان مثال، در صورتی که حلقه درب دستگاه یا گیره آن درست نباشد، ممکن است باعث تکان خوردن درب و تولید صدا شود. همچنین، لوله های آب و لوله های تخلیه نیز ممکن است بر اثر خرابی یا انسداد صدای زیادی تولید کنند.

برای رفع مشکل صدای زیاد لباسشویی، ابتدا باید علت آن را تشخیص داد. اگر مشکل از موتور است، می توانید با تعویض قطعه معیوب آن، مشکل را برطرف کنید. در صورتی که مشکل از سایر قطعات دستگاه است، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض آنها داشته باشید.

همچنین، برای کاهش صدای زیاد لباسشویی، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
– اطمینان حاصل کنید که دستگاه را به درستی بر روی زمین قرار داده اید و همه پایه ها را برابر و محکم کرده اید.
– لوازم جانبی دستگاه را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه قطعات درست نصب شده اند و درست کار می کنند.
– از قرار دادن لباس های بیش از حد در دستگاه را جلوگیری کنید، زیرا این می تواند باعث ایجاد نویز و صدای زیاد شود.
– از برنامه های با سرعت کمتر استفاده کنید، زیرا این برنامه ها معمولاً صدای کمتری تولید می کنند.

با رعایت این راهکارها و انجام تعمیرات لازم، می توانید مشکل صدای زیاد لباسشویی را بهبود بخشید و از دستگاه خود لذت ببرید.

بلبرینگ لباسشویی ساییده شده اند

از جمله علل سر و صدای زیاد لباسشویی که نیاز هست به آن توجه داشته باشیم ساییده شدن بلبرینگ است. بلبرینگ که در لباسشویی های قدیمی داخل سه نظام بیرونی و در مدل های جدید تر در داخل دیگ نصب می گردد وظیفه تسهیل چرخش آبکش در درون دیگ را بر عهده دارد. در صورت که این قطعه دچار آسیب شود چرخش آبکش دچار اختلال شده و از خود صدا تولید خواهد نمود. با تعمیر بلبرینگ و سفت نمودن آن در محل تعبیع شده برای قرار گرفتن آن می توان این مشکل را برطرف کرد.

همچنین، سایر عواملی مانند برخی قطعات دیگر مانند بلبرینگ در لباسشویی ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. به عنوان مثال، برخی از قطعات مانند تسمه، پمپ آب، و موتور نیز ممکن است در طول زمان خراب شوند و سبب ایجاد سر و صدا شوند. در این صورت، تعمیرکاران متخصص می توانند قطعات خراب را تعویض کرده و مشکل را حل کنند.

علاوه بر این، استفاده از لباسشویی به طور نامناسب نیز می تواند سبب ایجاد سر و صدا شود. به عنوان مثال، پر کردن لباسشویی با لباس های بیش از حد سنگین می تواند باعث ایجاد فشار زیاد بر روی موتور و دیگر قطعات شود و در نتیجه سر و صدای زیادی تولید شود. همچنین، عدم تسویه درست لباس ها در داخل لباسشویی می تواند باعث ایجاد اختلال در حرکت قطعات شود و سر و صدا را ایجاد کند.

بنابراین، برای جلوگیری از سر و صدای زیاد لباسشویی، بهتر است قبل از هر چیزی قطعات داخلی را بررسی و نظافت کنید و از استفاده صحیح از لباسشویی اطمینان حاصل کنید. در صورت بروز مشکل، بهتر است با تعمیرکاران متخصص مشاوره و در صورت لزوم، تعمیرات لازم را انجام دهید.

جسم خارجی در موتور تخلیه گیر کرده است

قرار گرفتن یا گیر کردن جسم خارجی در موتور تخلیه را نیز می توان یک دلیل سر و صدای زیاد لباسشویی به شمار آورد. پمپ تخلیه به منظور تخلیه آب های کثیف موجود در داخل لباسشویی گاهی با مشکل گیر کردن اجسام ریز درون جیب لباس ها مانند سکه، سنجاق و … مواجه می شود که در نتیجه این ایراد سر و صدای سرسام آوری از دستگاه به گوش می رسد. شما می توانید با تعمیر پمپ تخلیه و خارج نمودن جسم خارجی گیر کرده در داخل آن این مشکل را نیز رفع نمایید.

بعضی اوقات، سر و صدای زیاد لباسشویی ممکن است ناشی از عدم توازن در دستگاه باشد. اگر لباسشویی شما در هنگام چرخش با لرزش شدید همراه است، ممکن است به دلیل عدم توازن لباسها در داخل دستگاه باشد. در این صورت، باید لباسها را به طور متناسب در داخل لباسشویی قرار دهید تا توازن بازیابی شود و سر و صدای زیاد به حداقل برسد.

همچنین، سر و صدای زیاد لباسشویی ممکن است ناشی از وجود آب بیش از حد در داخل دستگاه باشد. در این صورت، می توانید با کاهش میزان آب مورد استفاده در لباسشویی، سر و صدای زیاد را کاهش دهید.

علاوه بر این، لباسشویی های قدیمی تر ممکن است به دلیل فرسایش و کارکرد طولانی مدت، سر و صداهای بیشتری از خود بروز دهند. در این صورت، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض برخی از قطعات داشته باشید تا سر و صدای زیاد لباسشویی را به حداقل برسانید.

در نهایت، برخی از مدل های لباسشویی دارای سیستم های تخلیه صوتی هستند که باعث کم شدن سر و صدای زیاد لباسشویی می شوند. در صورتی که دستگاه شما این قابلیت را نداشته باشد، می توانید با اضافه کردن لایه اضافی از عایق صوتی به دستگاه، سر و صدای زیاد را کاهش دهید.

با رعایت این نکات، می توانید سر و صدای زیاد لباسشویی را به حداقل برسانید و راحتی خود را در زمان استفاده از دستگاه افزایش دهید.

لباسشویی روی یک سطح صاف قرار نگرفته است

درست تنظیم نکردن پایه ها و قرار نگرفتن ماشین لباسشویی روی یک سطح صاف می تواند علت سر و صدای زیاد لباسشویی به شمار می رود. در صورتی که دستگاه بروی یک سطح شیبدار قرار گرفته باشد و یا پایه های آن به درستی به هنگام نصب تنظیم نشده باشند دستگاه به هنگام خشک کردن لباس ها به علت چرخش دیگ، صدای ناهنجاری را از خود به اطراف ساطع می نماید. شما می توانید با تنظیم پایه ها این ایراد را نیز برطرف نمایید.

روش تنظیم پایه ها برای کاهش صداهای زیاد لباسشویی به شرح زیر است:

1. قبل از نصب ماشین لباسشویی، اطمینان حاصل کنید که سطحی صاف و مستقیم برای قرار دادن آن دارید.

2. قرار دادن ماشین لباسشویی بر روی یک قالبهای سنگین مانند سنگ یا بتن می تواند به شدت صدا را کاهش دهد. مطمئن شوید که قالبها به درستی و محکم در زمین قرار داده شده اند.

3. اغلب ماشین های لباسشویی دارای پایه های قابل تنظیم هستند. این پایه ها را به طوری تنظیم کنید که ماشین لباسشویی در سطح مناسبی قرار گیرد. از تباه شدن ماشین لباسشویی جلوگیری کنید.

4. اگر ماشین لباسشویی بر روی فرش یا موکت قرار دارد، ممکن است صدای بیشتری ایجاد شود. در این صورت، می توانید از یک پایه ضخیم استفاده کنید تا ماشین لباسشویی را بر روی سطح صاف قرار دهید.

5. در صورتی که ماشین لباسشویی را در یک کابینت قرار داده اید، ممکن است صداها در داخل کابینت تقویت شود. اطمینان حاصل کنید که درب کابینت به درستی بسته شده است از جا نخورده است.

6. در صورتی که صداها همچنان ادامه دارد، می توانید از یک پایه لرزش گیر استفاده کنید. این پایه ها مانع از انتقال لرزش ها و صداها به سایر قسمت های محیط می شوند.

با انجام این روش ها، می توانید صداهای زیاد لباسشویی را به حداقل برسانید و از راحتی و آرامش بیشتری در استفاده از ماشین لباسشویی خود برخوردار شوید.

لاستیک دور درب لباسشویی ایراد پیدا کرده است

از دیگر دلایل سر و صدای زیاد لباسشویی که توصیه می شود مورد بررسی قرار بگیرد ایراد در لاستیک دور درب است. اگر در اثر استفاده طولانی مدت از دستگاه لاستیک دور درب دچار پوسیدگی شده باشد. ممکن است تیکه های پاره شده از لاستیک به هنگام چرخش دیگ، با آن تماس پیدا نمایند و ایجاد صدا کنند، شما می توانید با تعویض لاستیک دور درب لباسشویی این مشکل را نیز مرتفع کنید.

تست لاستیک:
– ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کرده و بطری آب و صابونی را به دست آورید.
– با استفاده از این محلول صابونی، لبه لاستیک را به دقت بپاشید.
– اگر برای چند دقیقه نشتی آب یا تشکیل حباب در لاستیک مشاهده کردید، نشانه‌ای است که لاستیک دور درب نیاز به تعویض دارد.

تعویض لاستیک:
– ابتدا برق ماشین لباسشویی قطع و آن را از دیوار جدا کنید.
– پس از آن، با استفاده از یک پیچ گوشتی، پیچ‌های موجود در قسمت پایین درب را باز کنید.
– حالا می‌توانید لاستیک قدیمی را باز کنید و لاستیک جدید را به جای آن قرار دهید.
– پس از قرار دادن لاستیک جدید، پیچ‌ها را دوباره ببندید و مطمئن شوید که لاستیک به درستی درب متصل شده است.
– در نهایت دوباره ماشین را به برق وصل کرده و تست لاستیک را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که نشتی آب رفع شده است.

توصیه می‌شود برای تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی از کمک فنی‌های حرفه‌ای استفاده کنید، به خصوص اگر تجربه‌ی کافی در انجام این کار را ندارید.

تسمه خراب شده است

در اینجا ایراد در تسمه را به عنوان یکی دیگر از علل سر و صدای زیاد لباسشویی را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید برای برطرف کردن مشکل دستگاه در صورتی که از این بخش است اقدام نمایید. همانطور که پیشتر در چند مورد بالاتر به آن اشاره داشتیم تسمه ها وظیفه تولید نیروی موثر در چرخش آبکش دستگاه را بر عهده دارند. بنابراین اگر تسمه در اثر فرسودگی دچار نوسان در عملکرد شود این نوسان با انتقال به آبکش موجب نا متعادل شدن چرخش آن و برخوردش به دیواره و ایجاد سر و صدا خواهد شد که تعویض تسمه موجب رفع آن خواهد گردید.

همچنین، اگر تسمه درست نصب نشده باشد و بین آبکش و قسمت های دیگر دستگاه فاصله ایجاد شود، نیز می‌تواند سبب سر و صدا شود. در این صورت کافیست تسمه را مجدداً نصب کنید و فاصله را برطرف کنید.

علاوه بر این، اگر تسمه یا قطعات داخلی دستگاه خراب یا خم شده باشند، نیز می‌تواند علت سر و صدای زیاد لباسشویی باشد. در این صورت لازم است قطعات خراب را تعمیر یا تعویض کنید تا مشکل حل شود.

اگر با انجام این تغییرات مشکل سر و صدا حل نشد، بهتر است با متخصصان تعمیرات تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و تعمیر کنند.

بلبرینگ یا یاتاقان‌ها ایراد پیدا کرده است

مشکلات مرتبط با بلبرینگ یا یاتاقان‌ها می تواند دلیل سر و صدای زیاد لباسشویی باشد. جهت چرخش راحت تر دیگ ماشین لباسشویی، محور چرخشی دیگ شستشو را از درون بلبرینگ ساچمه‌ ای سه نظام رد می‌کنند. در صورت آسیب دیدن بلبرینگ ها صدای بسیار عجیب و غریبی از لباسشویی به گوش خواهد رسید که چاره رفع آن تعویض و یا تعمیر بلبرینگ یا یاتاقان های دستگاه خواهد بود.

علاوه بر صدا، مشکلات بلبرینگ ها می تواند عوارض دیگری را نیز به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، بلبرینگ های آسیب دیده باعث ایجاد لرزش های زیادی در دستگاه می شوند که می تواند منجر به خرابی قطعات دیگر شود. همچنین، در صورتی که بلبرینگ ها یا یاتاقان ها به درستی کار نکنند، می تواند باعث آسیب به لباس ها شود. به عنوان مثال، لباس ها ممکن است به هم بچسبند یا در طول عملکرد دستگاه به هم بپیچند.

برای رفع این مشکلات، بهتر است بلبرینگ ها و یاتاقان ها را به صورت دوره ای بررسی و تعویض کنید. همچنین، مراقبت و نگهداری مناسب از دستگاه لباسشویی نیز می تواند به جلوگیری از آسیب به بلبرینگ ها کمک کند. در نهایت، اگر صدا و مشکلات دیگر ادامه دارند، بهتر است یک تکنسین متخصص را برای تعمیر دستگاه لباسشویی خود مشاوره کنید.

شیر ورودی آب اشکال پیدا کرده است

ایراد در شیر ورودی آب دستگاه می تواند علت سر و صدای زیاد لباسشویی باشد. ماشین لباسشویی برای شروع به فعالیت شستشو لباس ها نیاز به آب دارد و بلافاصه پس از شروع به راه اندازی برنامه انتخاب شده اقدام به آبگیری می نماید حالا تصور بفرمایید به دلیل مشکلات کاهش فشار آب ساختمان، خرابی فلکه شیر و یا مسدودی و گرفتگی شیلنگ، دستگاه نتواند به میزان لازم آب وارد دیگ نماید در این حالت یک صدای مکشی مانند در راستای جذب آب از دستگاه به گوش خواهد رسید که لازم است شما فورا اقدام به بررسی و رفع علت عدم ورود آب به دستگاه نمایید.

همچنین، ایراد در شیر ورودی آب می تواند باعث نامنظم بودن فشار آب در دستگاه شود. اگر فشار آب بیش از حد ضعیف یا بیش از حد قوی باشد، ممکن است لباس ها به درستی شسته نشوند یا خراب شوند. در این صورت، باید شیر ورودی آب را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

علاوه بر این، ایراد در شیر ورودی آب ممکن است باعث نشتی آب در دستگاه شود. اگر شیر ورودی آب دستگاه ترک خورده یا در برابر آب قادر به بسته شدن نیست، آب ممکن است به صورت ناخواسته از دستگاه نشت کند و باعث خرابی و خطر آبسردکنی شود. در این صورت، باید شیر را تعمیر یا تعویض کنید و از نشتی آب جلوگیری کنید.

بنابراین، در صورتی که صداهای زیاد، نامنظمی فشار آب یا نشتی آب در دستگاه شما وجود دارد، بهتر است شیر ورودی آب را بررسی و ایرادات آن را برطرف کنید تا عملکرد بهینه دستگاه شما تضمین شود.

کمک فنر لباسشویی خراب شده است

از دیگر دلایل سر و صدای زیاد لباسشویی در اینجا بد نیست به آن اشاره داشته باشیم مشکلات کمک فنر می باشد. کمک فنرها وظیفه تعادل برقرار کردن دیگ را به هنگام چرخش آبکش در درون ماشین لباسشویی بر عهده دارند. با توجه به کارکرد توضیح داده شده احتمالا برای شما چندان دور از تصور نخواهد بود که در صورت مشکل پیدا کردن کمک فنرها، دیگ و آبکش از حالت تعادل خارج خواهند شد و صدای سهمگینی را به هنگام چرخش آبکش از خود منتشر می نمایند. شما می توانید از طریق تعمیر کمک فنرها و سفت نمودن آن ها این مشکل را به نحو مطلوبی حل نمایید.

برای تست کمک فنر ماشین لباسشویی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کنید و از برق بکشید.

2. باز کردن درب ماشین لباسشویی و جابه‌جایی لباس‌ها و وسایل داخل آن را انجام دهید تا از وزن زیادی که ممکن است روی کمک فنر وارد شود، جلوگیری کنید.

3. سپس، برخی از کمک فنرها دارای یک سوزن امنیتی هستند که می‌توانند بلافاصله پس از خارج شدن از ماشین لباسشویی، به حالت اصلی خود برگردند. اگر کمک فنر شما این سوزن را دارد، باید آن را باز کنید و سپس کمک فنر را با دقت خارج کنید.

4. حالا، می‌توانید کمک فنر را بررسی کنید. اگر کمک فنر تا حد زیادی فشرده شده است یا ظاهری غیر طبیعی دارد (مانند ترک یا خم شدن غیرمنظم)، به احتمال زیاد کمک فنر دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

5. در صورتی که کمک فنر به نظر سالم می‌رسد، می‌توانید آن را تست کنید. برای این کار، کمک فنر را در دست گرفته و آن را به طور قوی به سمت پایین فشار دهید و سپس به آرامی آن را رها کنید. اگر کمک فنر به حالت اصلی خود بازگشت، یعنی سالم است. اما اگر کمک فنر به طور کامل باز نشد یا به طور آهسته به حالت اصلی برگشت، به احتمال زیاد کمک فنر باید تعویض شود.

6. پس از انجام تست و بررسی کمک فنر، آن را به دقت در محل قبلی قرار دهید و سوزن امنیتی را ببندید اگر کمک فنر دارای آن بود.

7. در آخر، درب ماشین لباسشویی را ببندید و آن را روشن کنید تا مطمئن شوید که کمک فنر صحیح عمل می‌کند.

توجه: قبل از انجام هر گونه تست یا تعمیر روی ماشین لباسشویی، بهتر است دستورالعمل تولید کننده را مطالعه کنید تا از هر گونه خطر یا خرابی بیشتر جلوگیری کنید.

برطرف کردن علت سر و صدای زیاد لباسشویی :

احتمال بسیار کمی وجود دارد که دلیل سر و صدای زیاد لباسشویی شما در این مقاله مطرح نشده باشد و ما تمام توان خود را به کار گرفتیم تا کامل ترین محتوا موجود را به شما ارائه نماییم. با این وجود همیشه می توان یک درصد احتمال بسیار ناچیز در حد یک یا دو درصد برای سایر علل سر و صدای زیاد لباسشویی در نظر گرفت که در این محتوا به آن اشاره ای نشده است. از این رو کارشناسان مجرب دنیا سرویس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در تهران آمادگی دارند تا در ایرادیابی و پیدا کردن دلایل سر و صدای زیاد لباسشویی و همچنین سرویس دستگاه به شما راهنمایی های لازم را به صورت تلفنی یا حضوری ارائه نمایند. شماره برای ارتباط با کارشناسان ما کافیست به صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید و یا با شمار تلفن 2900 8886 021 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *