آرشیو محبوب ترین مقالات, ارور و کد خطا ماشین لباسشویی ها

کد خطا یا ارور لباسشویی آبسال و روش رفع آن

کد خطا یا ارور لباسشویی آبسال

مفهوم کد خطا یا ارور لباسشویی آبسال که بروی نمایشگر نمایش داده شده، به همراه راهکار رفع ارور یا کدخطا لباسشویی آبسال در این مقاله از سایت با جزئیات کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. هدف از انتشار این محتوا آشنایی شما عزیزان با مشکلات احتمالی بوجود آمده برای ماشین لباسشویی تان که توسط خود دستگاه شناسایی شده و بروی صفحه نمایش توسط کدخطا یا ارور نمایش داده شده همراه با شیوه برطرف نمودن آن ارور یا خطا به صورت گام به گام می باشد. همچنین چنانچه شما عزیران نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل، در راستای برطرف نمودن خطاها و ارورهای نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر لباسشویی آبسال خودتان هستید می توانید با بخش پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F01 لباسشویی آبسال :

آب کافی وجود ندارد و یا دستگاه قادر به آبگیری نیست. شیر برقی را چک کنید. سنسور سطح آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید. برد الکترونیکی را با مولتی متر چک کنید. در صورتی که شیر آب بسته شده است آن را باز کنید. اتصالی در سیم کشی مربوطه بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F02 لباسشویی آبسال :

هیدروستات خراب شده و یا قطعی در اتصالات و سوکت های هیدروستات وجود دارد. هیدروستات ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. رفع قطعی اتصالات و سوکت هیدروستات ماشین لباسشویی ضروری است. همچنین ممکن است که برد فرمان باعث خطا شده باشد، در این صورت این قسمت نیز نیاز به بررسی دارد.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F04 لباسشویی آبسال :

میکروسوئیچ درب خراب شده و یا اختلالی در ارتباط بین برد الکترونیکی با میکروسوئیچ وجود دارد. میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید و در صورت مشاهده ایراد، تعویض کنید. برد الکترونیکی خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. اگر ارتباط بین برد الکترونیک و میکروسوئیچ مختل شود، باید اتصال بین برد و میکروسوئیچ اصلاح شود. ممکن است بخشی یا قطعه ای از ماشین لباسشویی آسیب دیده باشد که باید تعمیر یا تعویض شود.

تا اینجا با مفهوم تعدادی از ارور ماشین لباسشویی آبسال به همراه راهکار رفع این کدخطا لباسشویی آبسال آشنایی پیدا کردید. در صورتی که ایراد بروز پیدا کرده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد می توانید خودتا شخصا اقدام به برطرف نمودن آن نماید. اما چنانچه رفع خطای شناسایی شده در ماشین لباسشویی آبسال شما نیاز به تجربه و دانش فنی خاص دارد شما می توانید به دنیا سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال اعتماد نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F05 لباسشویی آبسال :

اختلالی در سنسور المنت حرارتی NTC وجود دارد. سنسور NTC یا سنسور المنت حرارتی لباسشویی باید بررسی و اصلاح شود. با انجام اندازه گیری های لازم به کمک اهم متر می توانید از سالم بودن سنسور مطمئن شوید. در غیر این صورت سنسور باید تعویض شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F06 لباسشویی آبسال :

المنت حرارتی ایراد پیدا کرده است. المنت حرارتی یا اتصالات لباسشویی آسیب دیده. برد الکترونیکی باید چک شده و به المنت حرارتی متصل شود. المنت حرارتی ماشین لباسشویی باید تعمیر و در صورت لزوم تعویض شود. برد الکترونیکی تعویض یا تعمیر نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F07 لباسشویی آبسال :

تخلیه آب با مشکل مواجه شده است. پمپ تخلیه لباسشویی را بررسی کنید. شیر برقی لباسشویی باید به دقت بررسی و در صورت خرابی شیر برقی تعمیر شود. برد الکترونیکی را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی کار می کند. لوله تخلیه دستگاه را بررسی کنید تا از گرفتگی آن مطمئن شوید و همچنین باید مسیر تخلیه فاضلاب را به دقت بررسی کنید.

هنگامی که عملکرد ماشین لباسشویی با خطا مواجه شده و صفحه نمایش دستگاه پیغامی را نشان می دهد مسلما بخشی از خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال نیاز به آشنایی با مفهوم ارور ماشین لباسشویی آبسال و همچنین تسلط به راهکارهای برطرف نمودن این کدخطا لباسشویی آبسال دارد. چنانچه شما این مقاله را با حوصله خوانده باشید احتمالا دانش رفع برخی از خطاهای جزئی را به دست آورده اید. اما معمولا خطاهای وجود دارند که بدون داشتن تجربه حتی با دانستن نحوه رفع آن ایراد امکان برطرف نمودنشان وجود ندارد. شما در این زمینه می توانید روی خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال دنیا سرویس حساب نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F08 لباسشویی آبسال :

موتور خراب شده، رله ایراد پیدا کرده و یا اتصال کوتاهی در برد الکترونیکی اتفاق افتاده است. ماشین لباسشویی باید از نظر علائم سوختگی موتور بررسی شود. اگر برد الکترونیکی آسیب دیده یا سوخته است، باید تعمیر یا تعویض شود. برای اطمینان از کارکرد صحیح رله، این قطعه باید بررسی و تعمیر شود. اتصال رله باید بررسی و تعمیر گردد. بررسی عملکرد موتور ماشین لباسشویی ضروری است.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F09 لباسشویی آبسال :

برد الکترونیکی معیوب شده است. اتصالات مربوط به سوکت ها باید به درستی تست و بررسی شوند. برد باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور C03 لباسشویی آبسال :

این خطا به معنا عدم تعادل لباس ها داخل دیگ و یا بالانس نبودن دستگاه می باشد. ماشین لباسشویی باید متوقف شود و لباس های داخل درام دوباره توزیع شود.

شناسایی علت کد خطا یا ارور لباسشویی آبسال نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر بخشی از خدمات عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال به شمار می رود که توسط سرویسکار در راستای برطرف نمودن ارور یا کدخطا لباسشویی آبسال صورت می پذیرد. در صورتی که ارور نمایش داده شده بروی دستگاه شما در این مقاله وجود ندارد شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 از خدمات مشاوره کارشناسان دنیا سرویس به رایگان بهره مند شوید و علت ارور نمایش داده شده بروی دستگاه تان را جویا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله مشکلات رایج لباسشویی آبسال با سایر مشکلات این دستگاه و راه های رفع آنها آشنایی پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *