آرشیو محبوب ترین مقالات, ارور و کد خطا یخچال فریزرها

کد خطا یا ارور یخچال بوش و نحوه رفع آن

کد خطا یا ارور یخچال بوش

مفهوم کد خطا یا ارور یخچال بوش که بروی نمایشگر نمایش داده شده، به همراه راهکار رفع ارور یا کدخطا یخچال بوش در این مقاله از سایت با جزئیات کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. هدف از انتشار این محتوا آشنایی شما عزیزان با مشکلات احتمالی بوجود آمده برای یخچال فریزرتان که توسط خود دستگاه شناسایی شده و بروی صفحه نمایش توسط کدخطا یا ارور نمایش داده شده همراه با شیوه برطرف نمودن آن ارور یا خطا به صورت گام به گام می باشد. همچنین چنانچه شما عزیران نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا تعمیر یخچال بوش در محل، در راستای برطرف نمودن خطاها و ارورهای نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر یخچال بوش خودتان هستید می توانید با بخش پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 تماس بگیرید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور c1 یخچال بوش :

سنسور دیفراست ایراد پیدا کرده است. اتصالات سنسور یخ زدایی را بررسی نمایید در صورت سلامت، سنسور دیفراست را تعویض نمایید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error d1 یخچال بوش :

عملکرد سنسور دیفراست با خطا مواجه شده است. سنسور یخ زدایی را تعویض کنید. این احتمال وجود دارد که در برد مدار دستگاه نقصی وجود داشته باشد. در صورت لزوم می توانید برد الکترونیکی را تعمیر کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور dr یخچال بوش :

کلید درب معیوب شده است. سلامت کلید درب یخچال را بررسی نمایید و در صورت نیاز تعویض نمایید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error df یخچال بوش :

کلید فریزر مشکل پیدا کرده است. کلید یا تکمه درب فریزر را بررسی نمایید و در صورت نیاز تعویض نمایید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور d2 یخچال بوش :

عمل یخ زدایی با خطا مواجه شده و نیاز است دیفراست به صورت دستی فعالسازی شود.

 

تا اینجا با مفهوم تعدادی از ارور ساید بای ساید بوش به همراه راهکار رفع این کدخطا یخچال بوش آشنایی پیدا کردید. در صورتی که ایراد بروز پیدا کرده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد می توانید خودتا شخصا اقدام به برطرف نمودن آن نماید. اما چنانچه رفع خطای شناسایی شده در یخچال فریزر بوش شما نیاز به تجربه و دانش فنی خاص دارد شما می توانید به دنیا سرویس نمایندگی تعمیر یخچال بوش اعتماد نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error dh یخچال بوش :

میکروسوئیچ درب بار با مشکل مواجه شده است. درب و اتصالات آن را بررسی نمایید و در صورت نیاز میکروسوئیچ را تعویض نمایید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E1 یخچال بوش :

سنسور NTC خراب شده است. این خطا را می توان با بررسی سیم های متصل به این سنسور و اندازه گیری مقاومت آن برطرف کرد.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E01 یخچال بوش :

سنسور دما معیوب شده است. یخچال را از پریز برق جدا کنید. سیم های متصل به سنسور دمای یخچال را بررسی کنید. اگر سیم ها به درستی وصل شده اند، سنسور دمای محفظه یخچال را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E02 یخچال بوش :

حسگر دما محفظه فریزر ایراد پیدا کرده است. اگر سیم مشکل داشت، آن را تعویض کنید. اگر باز هم کار نمی کند، سنسور دمای محفظه فریزر را تعویض کنید. قطعاتی که ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند: سنسور دمای محفظه یخچال، سیم های متصل به سنسور دمای فریزر.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E03 یخچال بوش :

سنسور دما محفظه کشو ایراد پیدا کرده است. ابتدا کشوی یخچال را بردارید. سپس یخچال بوش را از پریز برق جدا کنید. تمام سیم های متصل به سنسور دمای کشوی یخچال را بررسی کنید و در صورت شل بودن سیم ها، آنها را در محل اتصال محکم کنید. اگر سیم کوتاه یا معیوب است، آن را تعویض کنید. اگر سیم کشی درست است، سنسور دمای کشویی را تعویض کنید.

 

هنگامی که عملکرد یخچال فریزر با خطا مواجه شده و صفحه نمایش دستگاه پیغامی را نشان می دهد مسلما بخشی از خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال فریزر بوش نیاز به آشنایی با مفهوم ارور ساید بای ساید بوش و همچنین تسلط به راهکارهای برطرف نمودن این کدخطا یخچال بوش دارد. چنانچه شما این مقاله را با حوصله خوانده باشید احتمالا دانش رفع برخی از خطاهای جزئی را به دست آورده اید. اما معمولا خطاهای وجود دارند که بدون داشتن تجربه حتی با دانستن نحوه رفع آن ایراد امکان برطرف نمودنشان وجود ندارد. شما در این زمینه می توانید روی خدمات مرکز تعمیر یخچال بوش دنیا سرویس حساب نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E04 یخچال بوش :

سنسور دمای کندانسور خراب شده است. اتصالات سنسور دما کندانسور را بررسی کنید و در صورت تشخیص قطعی آنها را تعویض نمایید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E05 یخچال بوش :

سنسور دما دیفراست ایراد پیدا کرده است. سلامت سنسور را بررسی کنید و در صورت خراب بودن آن را با قطعه جدیدی تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E06 یخچال بوش :

سنسور اواپراتور نقص پیدا کرده است. ابتدا این سنسور را از نظر اتصالات و سیم کشی صحیح بررسی کنید. در صورت لزوم، سنسور را عوض کنید و آن را با یک سنسور جدید جایگزین کنید. اگر این ارور برطرف نشد، باید برد اصلی دستگاه بررسی شود.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E07 یخچال بوش :

دمای کمپرسور مشکل دارد. طبق روال ابتدا سیم کشی سنسور را بررسی کرده و سپس آن را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E10 یخچال بوش :

ماژول اصلی کنترل خراب شده است. یخچال بوش خود را به مدت 5 دقیقه از برق بکشید. اگر پس از اتصال یخچال به برق، کد خطا E10 برگشت، ماژول کنترل اصلی یخچال بوش خود را تعویض کنید.

 

بوش ( Bosch ) از محبوب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران بشمار می رود که دانستن مفهوم ارور ساید بای ساید بوش در صورتی که شما یکی از یخچال فریزرهای آن را خریداری کرده باشید، ضروری به نظر می رسد. قطعا شما با مطالعه این مقاله با تعدادی از خطاها و ارورهای نمایش داده شده به همراه شیوه های برطرف کردن کدخطا یخچال بوش آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیرکار سیار تعمیر یخچال بوش برای رفع خطاهای احتمالی نمایش داده شده داشته باشید می توانید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E11 یخچال بوش :

ماژول کنترل دیسپلی ایراد پیدا کرده است. مشکل از ماژول کنترل صفحه نمایش است. ابتدا باید نمایشگر یخچال را ریست کنید. برای این کار یخچال را به مدت سه دقیقه خاموش کرده و دوباره روشن کنید. اگر مشکل حل نشد، باید این ماژول را جایگزین کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E15 یخچال بوش :

سنسور دمای محیط یخچال ایراد دارد. سنسور دمای محیط در یخچال معیوب است. سنسور دمای یخچال را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E20 یخچال بوش :

ارتباط بین ماژول صفحه نمایش با برد کنترل اصلی با ایراد مواجه شده است. باید سیم های اتصال را بررسی کنید. در صورت لزوم آنها را تعمیر یا تعویض کنید. منبع را بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض کنید. برد الکترونیکی را نیز بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E21 یخچال بوش :

ارتباط بین ماژول صفحه نمایش با برد کنترل یخ ساز و آب سرد کن ایراد پیدا کرده است. باید سیم های اتصال را بررسی کنید. در صورت لزوم آنها را تعمیر یا تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error EF یخچال بوش :

سیستم سنسور شمارنده آب با خطا مواجه شده است. لوله تامین آب یخچال را چک کنید. فیلتر آب یخچال خود را بررسی کنید.

 

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی بوش علی الخصوص یخچال فریزرهای ساخت این برند نیاز به دانش آشنایی با ارور ساید بای ساید بوش دارد. دنیا سرویس مرکز تعمیر یخچال بوش در تهران با بهره مندی از کادری مجرب شامل تعمیرکاران با  دانش و سرویسکاران با تجربه آمادگی دارد تا در راستای رفع کدخطا یخچال بوش به شما سروران گرامی خدمات رسانی نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور ET یخچال بوش :

کلید یخساز یخچال اشکال پیدا کرده است. یخ ساز را در یخچال خود چک کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error EU یخچال بوش :

کلید روشن و خاموش یخساز ایراد پیدا کرده است. سیم های متصل به یخ ساز را بررسی و کنترل کنید و در نهایت دکمه یخ ساز را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور ES یخچال بوش :

کلید یخ ریز خراب شده است. دستگاه یخ ساز و محفظه یخ یخچال را بررسی کنید. در نهایت سوئیچ یخ ریز باید تعویض شود.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور Ea یخچال بوش :

موتور تایم یخساز خراب شده است. ابتدا سیم های متصل به موتور را بررسی کنید. سپس در صورت درست بودن سیم کشی، موتور یخ ساز یخچال را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error Eg یخچال بوش :

شیر برقی یخچال ایراد پیدا کرده است. شیر برقی یخچال را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور hs یخچال بوش :

سنسور رطوبت هوای یخچال ایراد پیدا کرده است. سنسور رطوبت هوا در یخچال باید بررسی شود و در صورت خرابی آن تعویض شود.

 

در صورتی که نمایشگر یخچال فریزر اروری را به نمایش بگذارد تعمیرکار یخچال فریزر بوش با توجه به تسلطی که بروی مفهوم ارور ساید بای ساید بوش دارد. در وهله اول علت خطا را شناسایی می نماید و سپس درصدد رفع کدخطا یخچال بوش بر می آید. دنیا سرویس با توجه به بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های کارآزموده آمادگی دارد تا این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه به شما کاربران گرامی ارائه نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F3 یخچال بوش :

آخرین دیفراست طولانی شده است. باید سنسور دیفراست، المنت، ترموفیوز و برد الکترونیکی بررسی کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F1 یخچال بوش :

سنسور محیطی یا سنسور دیفراست خراب شده است. سنسور یخ زدایی معیوب است و پس از بررسی سیم کشی باید تعویض شود تا بتواند اطلاعات را به درستی به برد الکترونیکی اصلی ارسال کند.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error r1 یخچال بوش :

سنسور قسمت یخچال ایراد پیدا کرده است. سیم کشی را بررسی نمایید و اقدام به تعویض و جایگزینی سنسور نمایید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور RT یخچال بوش :

سنسور محیطی خراب شده است. سیم کشی را بررسی کنید و سنسور را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 1E یخچال بوش :

سنسور یخساز یخچال قطع شده است. ابتدا سیم های متصل به سنسور را بررسی کنید سپس مقدار مقاومت را اندازه بگیرید و در نهایت سنسور یخ ساز را تعویض کنید.

 

شناسایی علت کد خطا یا ارور یخچال بوش نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر بخشی از خدمات عیب یابی یخچال فریزر بوش به شمار می رود که توسط سرویسکار در راستای برطرف نمودن ارور یا کدخطا یخچال بوش صورت می پذیرد. در صورتی که ارور نمایش داده شده بروی دستگاه شما در این مقاله وجود ندارد شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 از خدمات مشاوره کارشناسان دنیا سرویس به رایگان بهره مند شوید و علت ارور نمایش داده شده بروی دستگاه تان را جویا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله ایرادات رایج یخچال بوش با سایر مشکلات این دستگاه و راه های رفع آنها آشنایی پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *