عیب یابی فنی یخچال فریزر

تشخیص سوختن موتور یخچال

پیدا کردن دلیل سوختن موتور یخچال

همیشه زمانی که مصرف کننده احساس کند که یخچال خوب کار نمی‌کند اولین نگرانی اش نیم سوز شدن و یا سوختن موتور است. یخچال مجموعه ای از قطعات در هم تنیده است. هر اختلالی در هر کدام از قطعات این دستگاه پدید بیاید سبب می شود تا از کیفیت دستگاه کاسته شود. تشخیص سوختن موتور یخچال ساده نیست. در اینجا ما راهکار هایی را به شما ارائه می دهیم که در صورت مواجهه با بد کار کردم موتور یخچال به دردتان بخورد. اما برای تشخیص سوختن موتور یخچال لازم است تا دستگاه توسط متخصص ماهر بررسی و عیب یابی شود. زیرا نظر نهایی و تعمیر به عهده ی آنهاست. تیم تخصصی دنیا سرویس آماده است تا در صورت بروز خرابی عیب‌یابی حرفه‌ای انجام داده و هزینه‌های تعمیرات را کاهش دهد و با بالاترین کیفیت تعمیر یخچال را پیش برد.

 

تشخیص سوختن موتور یخچال چگونه انجام می‌شود؟

 

قلب یخچال کمپرسور است. همیشه زمانی که به کار موتور شک می کنید باید حدس بزنید که احتمالا برای کمپرسور یخچال مشکلی پیش آمده. اما قبل از آن شما می‌توانید کارهایی را برای نزدیک شدن به نتیجه انجام دهید. به عنوان مثال سیم منتهی به یخچال را بررسی کنید. اگر یخچال شما با رابط به برق وصل است، آن را هم چک کنید. مطمئن شوید که برق به یخچال می رسد. بعد از آن نوبت چک کردن ترموستات است. خرابی اورلود در بسیاری اوقات علت روشن نشدن یخچال است. در مرحله بعد برای تشخیص سوختن موتور یخچال میتوانید به کمپرسور شک کنید.

 

علائم متعدد نیم سوز شدن موتور یخچال

 

 اگر یخچال روشن می شود و بعد از چند ثانیه با صدای خاصی خاموش می شود باید به نیم سوز شدن یخچال شک کنید. اگرچه برق ضعیف و یا تخریب رله استارت و اورلود هم دارای همین علائم است. سد شدن راه گردش گاز یخچال هم می‌تواند همین نشانه ها را داشته باشد. با توجه به آنچه که بر شمردیم ملاحظه می کنید که تشخیص قطعی سوختن موتور یخچال آسان نیست. در صورتی که این عیب یابی هم به درستی از سوی مصرف کننده انجام شود باز هم نیمه اصلی کار یعنی تعمیر به عهده ی متخصص است. بنابراین به محض اینکه مشاهده کردید یخچال روشن نمی‌شود اقدامات اولیه را انجام دهید و بقیه کار را به کاردان بسپارید. در بسیاری از موارد با تعمیر یک قطعه ی کوچک یخچال شما دوباره مثل گذشته کار خواهد کرد.

 

چرا باید با دنیا سرویس تماس بگیریم!

اول ارائه خدمات جامع در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … )، دوم حضور کادری مجرب از سرویس کاران با دانش و تعمیرکاران با تجربه و تکنسین های متخصص، سوم ارائه خدمات فوری در محل که سبب کاهش هزینه های حمل نقل دستگاه و عدم اتلاف وقت شما خواهد شد، چهارم دریافت هزینه های تعمیرات منطبق بر تعرفه های مشخص و مطابق اعلام اتحادیه، و در پایان ارائه گارانتی برای خدمات دریافتی که می تواند بالاترین سطح از ارائه خدمات به شما را تضمین نماید. موارد یاد شده در بالا تنها چند تا از مهم ترین دلالیلی است که می تواند سبب تماس شما با دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در میان انبوهی از مراکز ارائه دهنده خدمات ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی شود.

 

فرآیند تعمیر لوازم خانگی در دنیا سرویس  :

  1. ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در سایت و یا تماس با پشتیبانی توسط شما
  2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین نمایندگی و مرکز تعمیرات توسط دنیا سرویس
  3. تماس تعمیرکار با شما جهت هماهنگی برای ساعت مراجعه به منزل یا محل کار شما
  4. مراجعه سرویسکار به محل و عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای دستگاه
  5. ارائه یک گزارش کامل از دلالیل خرابی دستگاه ، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن
  6. تعمیر دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد نظر توسط تعمیرکار
  7. اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه و تحویل آن به صورت سالم مثل روز اول خرید به شما
  8. خدمات ما در این جا به پایان نمی رسد و ما کیفیت خدمات خود را تضمین می نماییم