اجزا و قطعات یخچال فریزر

قیمت موتور سوخته یخچال

قیمت موتور سوخته یخچال فریزر

قیمت موتور سوخته یخچال چقدر است؟ این سوالی است که در هنگام از کار افتادن و سوختن موتور یخچال، به ذهن افراد خطور می کند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که یکی از قطعات اصلی و در عین حال پر هزینه موجود در ساختمان یخچال به کمپرسور یا موتور آن اختصاص پیدا می کند. همچنین، تبدیل گاز مبرد به سرما در طی فرآیندهای ویژه ای، از اصلی ترین کارکردهای موتور یخچال محسوب می شود. با این وجود، در برخی مواقع و به علل گوناگونی موتور یخچال عملکرد مطلوب خود را از دست داده و دچار نقص فنی می گردد.

 

طول عمر زیاد، نوسانات برق و از کار افتادن قطعات موجود در ساختار، خرابی و حتی سوختن موتور یخچال را در پی دارد. در صورت سوختن موتور، چاره ای به جز تعویض این قطعه برای مصرف کننده باقی نمی ماند. از سوی دیگر، آگاهی از قیمت موتور سوخته یخچال به منظور جبران بخش حداقلی از هزینه های تعمیرات، برای بسیاری از کاربران مهم و حائز اهمیت تلقی می گردد.

 

قیمت موتور سوخته یخچال چقدر می باشد؟

 

قیمت موتور سوخته یخچال متناسب با برند و تولیدکننده و مدل موتور، متفاوت می باشد. بر این اساس، نرخ موتور یا کمپرسور سوخته یخچال های قدیمی در مقایسه با یخچال های نسل جدید ارزان تر و کمتر می باشد. از سوی دیگر، در ساختار بسیاری از یخچال های جدید از موتورهای کم مصرف و اینورتر استفاده می شود.

 

بر همین اساس، قیمت موتور سوخته یخچال نسل جدید در مقایسه با کمپرسور دیگر مدل های یخچال قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهد. ناگفته نماند که قطع شدن سریع کمپرسور، پریدن فیوز و قطع شدن جریان برق و داغ شدن بیش از حد کمپرسور، همگی خبر از سوختن موتور یخچال می دهند.

 

چرا باید با دنیا سرویس تماس بگیریم!

اول ارائه خدمات جامع در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … )، دوم حضور کادری مجرب از سرویس کاران با دانش و تعمیرکاران با تجربه و تکنسین های متخصص، سوم ارائه خدمات فوری در محل که سبب کاهش هزینه های حمل نقل دستگاه و عدم اتلاف وقت شما خواهد شد، چهارم دریافت هزینه های تعمیرات منطبق بر تعرفه های مشخص و مطابق اعلام اتحادیه، و در پایان ارائه گارانتی برای خدمات دریافتی که می تواند بالاترین سطح از ارائه خدمات به شما را تضمین نماید. موارد یاد شده در بالا تنها چند تا از مهم ترین دلالیلی است که می تواند سبب تماس شما با دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در میان انبوهی از مراکز ارائه دهنده خدمات ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی شود.

 

فرآیند تعمیر لوازم خانگی در دنیا سرویس  :

  1. ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در سایت و یا تماس با پشتیبانی توسط شما
  2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین نمایندگی و مرکز تعمیرات توسط دنیا سرویس
  3. تماس تعمیرکار با شما جهت هماهنگی برای ساعت مراجعه به منزل یا محل کار شما
  4. مراجعه سرویسکار به محل و عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای دستگاه
  5. ارائه یک گزارش کامل از دلالیل خرابی دستگاه ، راه های رفع و هزینه های مرتبط آن
  6. تعمیر دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد نظر توسط تعمیرکار
  7. اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه و تحویل آن به صورت سالم مثل روز اول خرید به شما
  8. خدمات ما در این جا به پایان نمی رسد و ما کیفیت خدمات خود را تضمین می نماییم