آرشیو محبوب ترین مقالات, ارور و کد خطا ماشین لباسشویی ها

کد خطا یا ارور لباسشویی کندی و روش برطرف کردن آن

کد خطا یا ارور لباسشویی کندی

مفهوم کد خطا یا ارور لباسشویی کندی که بروی نمایشگر نمایش داده شده، به همراه راهکار رفع ارور یا کدخطا لباسشویی کندی در این مقاله از سایت با جزئیات کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. هدف از انتشار این محتوا آشنایی شما عزیزان با مشکلات احتمالی بوجود آمده برای ماشین لباسشویی تان که توسط خود دستگاه شناسایی شده و بروی صفحه نمایش توسط کدخطا یا ارور نمایش داده شده همراه با شیوه برطرف نمودن آن ارور یا خطا به صورت گام به گام می باشد. همچنین چنانچه شما عزیران نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا تعمیر ماشین لباسشویی کندی در محل، در راستای برطرف نمودن خطاها و ارورهای نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر لباسشویی کندی خودتان هستید می توانید با بخش پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E00 لباسشویی کندی :

ماژول کنترل ضعیف شده و یا کنترل کننده الکترونیکی به درستی برنامه ریزی نمی نماید. برنامه ریزی الکترونیکی واحد کنترل مورد نیاز است. واحد کنترل الکترونیکی باید تعویض شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E01 لباسشویی کندی :

قفل درب ایراد پیدا کرده و یا درب باز مانده است. سیم برق را چک کنید. قفل درب را چک کنید. اگر دستگاه نصب شده است، ترمزهای درام را چک کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E02 لباسشویی کندی :

شیلنگ آب مسدود شده یا گرفتگی دارد. شیلنگ های ورودی آب را بررسی کنید. فیلتر ورودی نیز باید بررسی شود. شیر ورودی آب را چک کنید. ممکن است در فشار سوئیچ خطایی وجود داشته باشد. سیم ها و اتصالات لباسشویی را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E03 لباسشویی کندی :

مدار تخلیه آب مشکل پیدا کرده است. بررسی کنید که آیا فیلتر مسدود شده است یا خیر. شلنگ تخلیه را برای هرگونه گرفتگی بررسی کنید. سیم برق را برای تخلیه پمپ چک شود. مطمئن شوید که پمپ تخلیه معیوب نیست. سنسور سطح یا سوئیچ را چک کنید. سیم ها را چک کنید.

تا اینجا با مفهوم تعدادی از ارور ماشین لباسشویی کندی به همراه راهکار رفع این کدخطا لباسشویی کندی آشنایی پیدا کردید. در صورتی که ایراد بروز پیدا کرده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد می توانید خودتا شخصا اقدام به برطرف نمودن آن نماید. اما چنانچه رفع خطای شناسایی شده در ماشین لباسشویی کندی شما نیاز به تجربه و دانش فنی خاص دارد شما می توانید به دنیا سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی اعتماد نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E04 لباسشویی کندی :

نشتی آب وجود دارد و یا سوئیچ فشار سنج معیوب شده، همچنین ممکن است سوپاپ ورودی باز مانده باشد. نشت آب را از هر قسمت از بین ببرید. سیم ها را چک کنید. می توانید سوئیچ فشار را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E05 لباسشویی کندی :

NTC یا سنسور درجه حرارت ایراد دارد. سیم های سنسور دما را بررسی کنید. ترمیستور را چک کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E06 لباسشویی کندی :

دستگاه تعادل ندارد و یا برد الکترونیکی مشکل پیدا کرده است همچنین ممکن است ایراد از کنترل پنل باشد. لطفا سیم برق را چک کنید. کنترل الکترونیکی را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E07 لباسشویی کندی :

قفل درب خراب شده، سنسور سرعت موتور ایراد پیدا کرده و یا موتور آسیب دیده است. سیم برق را چک کنید. قفل درب را چک کنید. موتور را در مرحله آخر چک کنید.

هنگامی که عملکرد ماشین لباسشویی با خطا مواجه شده و صفحه نمایش دستگاه پیغامی را نشان می دهد مسلما بخشی از خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی کندی نیاز به آشنایی با مفهوم ارور ماشین لباسشویی کندی و همچنین تسلط به راهکارهای برطرف نمودن این کدخطا لباسشویی کندی دارد. چنانچه شما این مقاله را با حوصله خوانده باشید احتمالا دانش رفع برخی از خطاهای جزئی را به دست آورده اید. اما معمولا خطاهای وجود دارند که بدون داشتن تجربه حتی با دانستن نحوه رفع آن ایراد امکان برطرف نمودنشان وجود ندارد. شما در این زمینه می توانید روی خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کندی دنیا سرویس حساب نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E07a لباسشویی کندی :

موتور ایراد پیدا کرده است و یا روتور یا درام متوقف شده است. اجسام فرو رفته در درام را بررسی کنید. بلوک اتصال موتور را بررسی کنید. سیم برق را چک کنید. برس های کربنی موتور را بررسی کنید. اتصالات سرعت سنج را چک کنید. در نهایت موتور را چک کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E08 لباسشویی کندی :

موتور خراب شده و یا اتصال کوتاه شده است. همچنین ممکن است سنسور سرعت موتور ایراد پیدا کرده باشد. لوک کانکتور موتور را بررسی کنید. سیم برق را چک کنید. اتصالات دورسنج را بررسی کنید. موتور را بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E09 لباسشویی کندی :

موتور خراب شده است و یا اشکالی در تریاک موتور روی تخته مدار رخ داده است. سیم برق را چک کنید. ECU یا همان برد را چک کنید. در نهایت موتور را چک کنید.

کندی ( candy ) از محبوب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران بشمار می رود که دانستن مفهوم ارور ماشین لباسشویی کندی در صورتی که شما یکی از ماشین لباسشویی های آن را خریداری کرده باشید، ضروری به نظر می رسد. قطعا شما با مطالعه این مقاله با تعدادی از خطاها و ارورهای نمایش داده شده به همراه شیوه های برطرف کردن کدخطا لباسشویی کندی آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیرکار سیار تعمیر لباسشویی کندی برای رفع خطاهای احتمالی نمایش داده شده داشته باشید می توانید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E10 لباسشویی کندی :

موتور مشکل دارد. برای نشان دادن خرابی موتور به نصب حسگر درام نیاز است.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E11 لباسشویی کندی :

ماژول اشکال پیدا کرده و یا مدار باز شدن بخاری خشک کن ایراد دارد. سیم ها را از سنسور بالای درام تا برد مدار بررسی کنید زیرا ممکن است سیم ها در حین چرخش آسیب ببینند.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E12 لباسشویی کندی :

مدار باز شدن بخاری خشک کن ایراد دارد و یا خطای ارتباطی بین تابلوهای کنترل الکترونیکی و سیم کشی به وجود آمده است. بررسی سیم‌کشی و مهار بین بردهای کنترل در اولویت است. ماژول کنترل الکترونیکی را بررسی کنید.

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی کندی علی الخصوص ماشین لباسشویی های ساخت این برند نیاز به دانش آشنایی با ارور ماشین لباسشویی کندی دارد. دنیا سرویس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کندی در تهران با بهره مندی از کادری مجرب شامل تعمیرکاران با  دانش و سرویسکاران با تجربه آمادگی دارد تا در راستای رفع کدخطا لباسشویی کندی به شما سروران گرامی خدمات رسانی نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E13 لباسشویی کندی :

ارتباط بین تخته و سیم کشی مشکل دارد و یا مشکل گرمایش خشک کن به وجود آمده و یا NTC ایراد پیدا کرده است. ماژول های کنترل الکترونیکی چک کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E14 لباسشویی کندی :

گرمایش آب مشکل دارد. سیم های بین بخاری و ترموستات را بررسی کنید. مطمئن شوید که برنامه ها به درستی کار می کنند و ماشین لباسشویی چرخه خشک شدن را انجام می دهد. پراب NTC را چک کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E15 لباسشویی کندی :

مدار یا تراشه حافظه ایراد پیدا کرده است. برنامه ریزی مجدد انجام شود. تراشه حافظه را بررسی کنید.

در صورتی که نمایشگر ماشین لباسشویی اروری را به نمایش بگذارد تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی با توجه به تسلطی که بروی مفهوم ارور ماشین لباسشویی کندی دارد. در وهله اول علت خطا را شناسایی می نماید و سپس درصدد رفع کدخطا لباسشویی کندی بر می آید. دنیا سرویس با توجه به بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های کارآزموده آمادگی دارد تا این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه به شما کاربران گرامی ارائه نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E16 لباسشویی کندی :

جعبه فیوز از بین رفته و یا ایرادی در عایق کاری به وجود آمده است. عایق کاری را اصلاح کنید. جعبه فیوز را تعویض نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E17 لباسشویی کندی :

سیگنال اشتباه از موتور ژنراتور دریافت می شود. بلوک های پایه موتور را بررسی کنید. لطفا سیم برق را چک کنید. اتصال سرعت سنج را بررسی کنید. موتور خود را چک کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E18 لباسشویی کندی :

PCB اشکال دارد و یا اشتباهی در فرکانس ورودی ماژول کنترل ضعیف به وجود آمده است. فرکانس ورودی الکتریکی را چک کنید. منبع تغذیه برق را بررسی کنید.

شناسایی علت کد خطا یا ارور لباسشویی کندی نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر بخشی از خدمات عیب یابی ماشین لباسشویی کندی به شمار می رود که توسط سرویسکار در راستای برطرف نمودن ارور یا کدخطا لباسشویی کندی صورت می پذیرد. در صورتی که ارور نمایش داده شده بروی دستگاه شما در این مقاله وجود ندارد شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 از خدمات مشاوره کارشناسان دنیا سرویس به رایگان بهره مند شوید و علت ارور نمایش داده شده بروی دستگاه تان را جویا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله مشکلات رایج لباسشویی کندی با سایر مشکلات این دستگاه و راه های رفع آنها آشنایی پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *