آرشیو محبوب ترین مقالات, ارور و کد خطا یخچال فریزرها

کد خطا یا ارور یخچال جنرال الکتریک و شیوه رفع آن

کد خطا یا ارور یخچال جنرال الکتریک

مفهوم کد خطا یا ارور یخچال جنرال الکتریک که بروی نمایشگر نمایش داده شده، به همراه راهکار رفع ارور یا کدخطا یخچال جنرال الکتریک در این مقاله از سایت با جزئیات کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. هدف از انتشار این محتوا آشنایی شما عزیزان با مشکلات احتمالی بوجود آمده برای یخچال فریزرتان که توسط خود دستگاه شناسایی شده و بروی صفحه نمایش توسط کدخطا یا ارور نمایش داده شده همراه با شیوه برطرف نمودن آن ارور یا خطا به صورت گام به گام می باشد. همچنین چنانچه شما عزیران نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل، در راستای برطرف نمودن خطاها و ارورهای نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر یخچال جنرال الکتریک خودتان هستید می توانید با بخش پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 تماس بگیرید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور 89 یا 88 یخچال جنرال الکتریک :

مسئله الکتریکی یا نوسان شدید برق به وجود آمده است. یخچال را به مدت پنج دقیقه از برق بکشید و دوباره وصل کنید. برد کنترل ممکن است یک نوسان الکتریکی شدید را تجربه کرده باشد.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور CC یخچال جنرال الکتریک :

دمای فریزر گرم شده است. درب یخچال را کاملا ببندید. در صورت لزوم، لاستیک درب یخچال را تعویض کنید. برای پاک کردن کد خطا، کلید System Control را فشار دهید.

 

تا اینجا با مفهوم تعدادی از ارور ساید بای ساید جنرال الکتریک به همراه راهکار رفع این کدخطا یخچال جنرال الکتریک آشنایی پیدا کردید. در صورتی که ایراد بروز پیدا کرده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد می توانید خودتا شخصا اقدام به برطرف نمودن آن نماید. اما چنانچه رفع خطای شناسایی شده در یخچال فریزر جنرال الکتریک شما نیاز به تجربه و دانش فنی خاص دارد شما می توانید به دنیا سرویس نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک اعتماد نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور CI یخچال جنرال الکتریک :

یخساز عملکرد صحیحی ندارد. اگر سینی یخ پر از آب نیست، شیر ورودی آب را بررسی کنید. اگر می خواهید یخ ساز را خاموش کنید، آب متصل به آن را نیز ببندید. اگر کد CI دوباره ظاهر شد، کل مجموعه یخ ساز را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور dE یخچال جنرال الکتریک :

سیستم یخ زدایی و دیفراست ایراد پیدا کرده است. یخچال را از برق بکشید و اتصال خراب را چفت کنید. در صورت نیاز سیم کشی را تعویض کنید. اگر المنت یخ زدایی آسیب دیده است، آن را تعویض نمایید. یخچال می تواند بیش از 48 ساعت بدون یخ زدایی کار کند. اگر در منطقه ای کمتر از 55 درجه فارنهایت کار کنید. برای بازنشانی کد، دکمه کنترل سیستم را فشار دهید. اجزای سیستم یخ زدایی از جمله دیسک های حرارتی، فیوزهای حرارتی، بردها، المنت و فن ها را بررسی کنید و در صورت نیاز تعویض نمایید.

 

هنگامی که عملکرد یخچال فریزر با خطا مواجه شده و صفحه نمایش دستگاه پیغامی را نشان می دهد مسلما بخشی از خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال فریزر جنرال الکتریک نیاز به آشنایی با مفهوم ارور ساید بای ساید جنرال الکتریک و همچنین تسلط به راهکارهای برطرف نمودن این کدخطا یخچال جنرال الکتریک دارد. چنانچه شما این مقاله را با حوصله خوانده باشید احتمالا دانش رفع برخی از خطاهای جزئی را به دست آورده اید. اما معمولا خطاهای وجود دارند که بدون داشتن تجربه حتی با دانستن نحوه رفع آن ایراد امکان برطرف نمودنشان وجود ندارد. شما در این زمینه می توانید روی خدمات مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک دنیا سرویس حساب نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور DF یخچال جنرال الکتریک :

جریان در مدار یخچال وجود ندارد. المنت دیفراست، ترموستات و سنسور یخ زدایی را بررسی کنید. در صورت لزوم هر یک از این قطعات را تعویض کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E2 یخچال جنرال الکتریک :

صفحه کنترل اصلی ایراد پیدا کرده است. در صورت مشاهده این خطا، برد الکترونیکی اصلی خود را بررسی کنید. این قطعه ممکن است به دلایلی مشکل ساز شده باشد. در صورت لزوم برد الکترونیکی را تعویض کنید.

 

جنرال الکتریک ( General-electric ) از محبوب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران بشمار می رود که دانستن مفهوم ارور ساید بای ساید جنرال الکتریک در صورتی که شما یکی از یخچال فریزرهای آن را خریداری کرده باشید، ضروری به نظر می رسد. قطعا شما با مطالعه این مقاله با تعدادی از خطاها و ارورهای نمایش داده شده به همراه شیوه های برطرف کردن کدخطا یخچال جنرال الکتریک آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیرکار سیار تعمیر یخچال جنرال الکتریک برای رفع خطاهای احتمالی نمایش داده شده داشته باشید می توانید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور FF یخچال جنرال الکتریک :

آب غذاهای یخ زده چکه کرده است. مطمئن شوید که درب یخچال و فریزر بسته است. در صورت لزوم واشر درب را تعویض کنید. برای پاک کردن کد خطا و بررسی سایر خطاهای سیستم، دکمه کنترل سیستم را فشار دهید. اگر کد PF به دنبال آن کد FF مشاهده کردید، این وضعیت به احتمال زیاد ناشی از قطعی یا اتصالی برق است.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور PF یخچال جنرال الکتریک :

برق ورودی به یخچال مشکل دارد. شما باید جریان ورودی به یخچال را کنترل کنید. بهتر است از محافظ برای یخچال استفاده کنید تا ولتاژ به صورت استاندارد وارد شود. بررسی کنید که دوشاخه و کابل یخچال درست باشد.

 

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک علی الخصوص یخچال فریزرهای ساخت این برند نیاز به دانش آشنایی با ارور ساید بای ساید جنرال الکتریک دارد. دنیا سرویس مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران با بهره مندی از کادری مجرب شامل تعمیرکاران با  دانش و سرویسکاران با تجربه آمادگی دارد تا در راستای رفع کدخطا یخچال جنرال الکتریک به شما سروران گرامی خدمات رسانی نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور HRS یخچال جنرال الکتریک :

سیستم یخ زدایی یا دیفراست ایراد پیدا کرده است. این مشکل به ارتباط بین قطعات یخ زدایی و کنترل پنل مربوط می شود. در صورت مشاهده این خطا، برد الکترونیکی را بررسی کنید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error tC یخچال جنرال الکتریک :

خطا نیست و مربوط به سیستم سرمایشی سریع یخچال است. مطابق با راهکار ارائه شده با رفع ارور EC  برخورد نمایید.

 

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور tF یخچال جنرال الکتریک :

خطا نیست و مربوط به سیستم سرمایشی سریع فریزر است. مشابه با راهکار ارائه شده با رفع ارور EF  عمل نمایید.

 

شناسایی علت کد خطا یا ارور یخچال جنرال الکتریک نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر بخشی از خدمات عیب یابی یخچال فریزر جنرال الکتریک به شمار می رود که توسط سرویسکار در راستای برطرف نمودن ارور یا کدخطا یخچال جنرال الکتریک صورت می پذیرد. در صورتی که ارور نمایش داده شده بروی دستگاه شما در این مقاله وجود ندارد شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 از خدمات مشاوره کارشناسان دنیا سرویس به رایگان بهره مند شوید و علت ارور نمایش داده شده بروی دستگاه تان را جویا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله ایرادات رایج یخچال جنرال الکتریک با سایر مشکلات این دستگاه و راه های رفع آنها آشنایی پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *