آرشیو محبوب ترین مقالات, ارور و کد خطا یخچال فریزرها

کد خطا یا ارور یخچال دوو و روش رفع آن

کد خطا یا ارور یخچال دوو

مفهوم کد خطا یا ارور یخچال دوو که بروی نمایشگر نمایش داده شده، به همراه راهکار رفع ارور یا کدخطا یخچال دوو در این مقاله از سایت با جزئیات کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. هدف از انتشار این محتوا آشنایی شما عزیزان با مشکلات احتمالی بوجود آمده برای یخچال فریزرتان که توسط خود دستگاه شناسایی شده و بروی صفحه نمایش توسط کدخطا یا ارور نمایش داده شده همراه با شیوه برطرف نمودن آن ارور یا خطا به صورت گام به گام می باشد. همچنین چنانچه شما عزیران نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا تعمیر یخچال دوو در محل، در راستای برطرف نمودن خطاها و ارورهای نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر یخچال دوو خودتان هستید می توانید با بخش پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور C1 یخچال دوو :

عملکرد دستگاه اشتباه است. این مشکل با خاموش کردن کمپرسور و برگرداندن دما به حالت عادی حل خواهد شد.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error d1 یخچال دوو :

سنسور d1 ایراد پیدا کرده است. اتصال کوتاه شدن سنسور یا قطعی آن را بررسی نمایید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور d2 یخچال دوو :

اواپراتور بیش از حد یخ زده است. ابتدا قفل را باز کرده و در حین فشردن دکمه تنظیم فریزر، ۵ بار دکمه تنظیم یخچال را فشار دهید. اگر دمای سنسور بالاتر از 10 باشد، این خطا به طور خودکار لغو می شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور dr یخچال دوو :

میکروسوئیچ درب یخچال ایراد پیدا کرده است. درب یخچال را یک بار باز و بسته کنید و در صورت عدم تغییر، میکروسوئیچ یخچال را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error dF یخچال دوو :

میکروسوئیچ درب فریزر ایراد پیدا کرده است. درب یخچال را یک بار باز و بسته کنید و در صورت عدم تغییر، میکرو سوئیچ یخچال را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور dH یخچال دوو :

میکروسوئیچ هوم بار ایراد پیدا کرده است. درب home bar را یک بار باز و بسته کنید و در صورت عدم تغییر، میکرو سوئیچ روی home bar را تعویض کنید.

تا اینجا با مفهوم تعدادی از ارور ساید بای ساید دوو به همراه راهکار رفع این کدخطا یخچال دوو آشنایی پیدا کردید. در صورتی که ایراد بروز پیدا کرده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد می توانید خودتا شخصا اقدام به برطرف نمودن آن نماید. اما چنانچه رفع خطای شناسایی شده در یخچال فریزر دوو شما نیاز به تجربه و دانش فنی خاص دارد شما می توانید به دنیا سرویس نمایندگی تعمیر یخچال دوو اعتماد نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور DR OP یخچال دوو :

کلید درب یخچال معیوب شده است. کلید درب یخچال را تعویض نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error door یخچال دوو :

سوئیچ درب خراب شده است. سوئیچ درب را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E1 یخچال دوو :

آبریز یا دیسپنسر با مشکل آب گرفتگی و یا یخ زدگی مواجه شده است. با بررسی و عیب یابی سنسور یخ سازی می توانید خطای E1 را برطرف کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E2 یخچال دوو :

سنسور فریزر ایراد پیدا کرده است. جریان برق را در سنسور محیط فریزر برقرار کنید و اتصال کوتاه احتمالی را برطرف کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E4 یخچال دوو :

سنسور اواپراتور ایراد پیدا کرده است. جریان را به سنسور اواپراتور وصل کنید و اتصال کوتاه احتمالی را اصلاح کنید. همچنین در صورت نیاز تعویض سنسور اواپراتور یخچال نیز ضروری است.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E6 یخچال دوو :

فن یخچال ایراد پیدا کرده است. اگر خطوط برق مربوط به فن قطع نشد، فن فریزر را باز کرده و بررسی کنید. در صورت لزوم، فن را تعمیر یا تعویض کنید.

هنگامی که عملکرد یخچال فریزر با خطا مواجه شده و صفحه نمایش دستگاه پیغامی را نشان می دهد مسلما بخشی از خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال فریزر دوو نیاز به آشنایی با مفهوم ارور ساید بای ساید دوو و همچنین تسلط به راهکارهای برطرف نمودن این کدخطا یخچال دوو دارد. چنانچه شما این مقاله را با حوصله خوانده باشید احتمالا دانش رفع برخی از خطاهای جزئی را به دست آورده اید. اما معمولا خطاهای وجود دارند که بدون داشتن تجربه حتی با دانستن نحوه رفع آن ایراد امکان برطرف نمودنشان وجود ندارد. شما در این زمینه می توانید روی خدمات مرکز تعمیر یخچال دوو دنیا سرویس حساب نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E7 یا E07 یخچال دوو :

سرمایش یخچال با ایراد مواجه شده است. تنظیم نبودن دما یخچال به صورت صحیح، ایرادات قطعات دیفراست یا فن های یخچال، مشکل داشتن موتور یا کمپرسور و خرابی برد الکترونیکی می توانند سبب نمایش این ارور شوند و نیاز است تک به تک مورد بررسی قرار بگیرند.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E9 یخچال دوو :

مخزن سنسور یخ ساز  پر شده است و یا هیتر یا المنت اواپراتور با اختلال مواجه شده است. هیتر اواپراتور را از نظر اتصال کوتاه بررسی کنید. در صورت لزوم، المنت حرارتی باید تعویض گردد.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E01 یخچال دوو :

سنسور یخچال خراب است. سنسور یخچال را بررسی نماید و ایرادات آن را برطرف کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E02 یخچال دوو :

سنسور فریزر خراب شده است. سنسور فریزر و اتصالات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E03 یخچال دوو :

سنسور اواپراتور یخچال ایراد پیدا کرده است. سنسور اواپراتور و اتصالات آن را بررسی کنید. سنسور ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E04 یخچال دوو :

سنسور اواپراتور فریزر خراب شده است. سنسور اپراتور را بررسی کنید و اتصالات آن را بررسی کنید. ممکن است نیاز به تعویض سنسور داشته باشید.

دوو ( Daewoo ) از محبوب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران بشمار می رود که دانستن مفهوم ارور ساید بای ساید دوو در صورتی که شما یکی از یخچال فریزرهای آن را خریداری کرده باشید، ضروری به نظر می رسد. قطعا شما با مطالعه این مقاله با تعدادی از خطاها و ارورهای نمایش داده شده به همراه شیوه های برطرف کردن کدخطا یخچال دوو آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیرکار سیار تعمیر یخچال دوو برای رفع خطاهای احتمالی نمایش داده شده داشته باشید می توانید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E09 یخچال دوو :

ورود آب به یخچال با مشکل مواجه شده است. هیتر اوپراتور را برای اتصال کوتاه بررسی کنید. در صورت لزوم، المنت حرارتی باید تعویض شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error E10 یخچال دوو :

سنسور محیط بیرونی یخچال ایراد پیدا کرده است. سنسور خارجی و اتصالات آن را بررسی کنید و با وصل مجدد برق و تعمیر اتصال کوتاه مشکل را حل کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E11 یخچال دوو :

فن کندانسور ایراد پیدا کرده است. در صورت قطع نشدن سیم های برق مربوط به فن کندانسور، فن کندانسور را باز کرده و از نظر مکانیکی بررسی کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E12 یخچال دوو :

دمپر خراب شده است. برای رفع این خطا، یخچال دوو، دمپر و سایر قطعات مربوطه باید بررسی یا تعمیر شوند.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور E13 یخچال دوو :

کمپرسور خراب شده است. کمپرسور و اتصالات را بررسی نمایید. ممکن است لازم باشد آن را باز کنید و اتصال کوتاه را بررسی کنید. در صورت لزوم آن را تعمیر یا تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error Ef یخچال دوو :

سنسور Flow ایراد پیدا کرده است. اتصال کوتاه یا قطع بودن سنسور FLOW را بررسی نماییم و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی دوو علی الخصوص یخچال فریزرهای ساخت این برند نیاز به دانش آشنایی با ارور ساید بای ساید دوو دارد. دنیا سرویس مرکز تعمیر یخچال دوو در تهران با بهره مندی از کادری مجرب شامل تعمیرکاران با  دانش و سرویسکاران با تجربه آمادگی دارد تا در راستای رفع کدخطا یخچال دوو به شما سروران گرامی خدمات رسانی نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور Et یخچال دوو :

سنسور تشخیص تراز بودن خراب شده است. اتصالات سنسور تشخیص تراز بودن را بررسی نمایید و در صورت نیاز تعویض نمایید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error F1 یخچال دوو :

سنسور فریزر با اختلال مواجه شده و یا سرمای داخل کابین کاهش پیدا کرده است. کمپرسور یا فن فریزر را چک کنید اگر 25 دقیقه مداوم کار کرد و 25 دقیقه از کار افتاد سنسور سالم است و مشکل خود به خود حل می شود در غیر این صورت قطعه باید تعویض شود.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F2 یخچال دوو :

هیتر اوپراتور یخچال ایراد پیدا کرده است. اتصالات هیتر را بررسی نماید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F3 یخچال دوو :

فن یخچال خراب شده و یا جریان برگشتی از دیفراست با خطا مواجه شده است. اگر درب یخچال بیش از یک دقیقه باز نشده است، سنسور یخ زدایی یخچال را بررسی کنید. قطعات ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و برد الکترونیکی نیز نیاز به تعویض دارند.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error F4 یخچال دوو :

فن کندانسور خراب شده است. فن و اتصالات را بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F5 یخچال دوو :

سنسور یخچال ایراد پیدا کرده است. اتصالات کمپرسور را بررسی نماید و در صورت نیاز قطعات مرتبط را تعویض نمایید.

در صورتی که نمایشگر یخچال فریزر اروری را به نمایش بگذارد تعمیرکار یخچال فریزر دوو با توجه به تسلطی که بروی مفهوم کد خطا یا ارور یخچال دوو دارد. در وهله اول علت خطا را شناسایی می نماید و سپس درصدد رفع ارور یا کدخطا یخچال دوو بر می آید. دنیا سرویس با توجه به بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های کارآزموده آمادگی دارد تا این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه به شما کاربران گرامی ارائه نماید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور F6 یخچال دوو :

سنسور اواپراتور خراب شده است. سنسور را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error F8 یخچال دوو :

ارتباط بین برد نمایشگر و برد فرمان قطع شده است. اتصالات بین برد نمایشگر با بر فرمان را مورد بررسی قرار دهید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور r1 یخچال دوو :

سنسور یخچال ایراد پیدا کرده است. وضعیت دمای محیط را بررسی کنید. اگر سنسور درست باشد، مشکل خود به خود حل می شود. در غیر این صورت نیاز به بررسی فنی دارد.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع ارور rt یخچال دوو :

سنسور rt یا سنسور دما مشکل پیدا کرده است. سنسور Room Temperature را بررسی و تست کنید.

مفهوم کد خطا و راهکار رفع error S/W یخچال دوو :

دیسپنسر SW با خطا مواجه شده است. فعالیت دیسپنسر و خردکن را قطع کنید و آنها را بررسی نمایید.

شناسایی علت کد خطا یا ارور یخچال دوو نمایش داده شده بروی صفحه نمایشگر بخشی از خدمات عیب یابی یخچال فریزر دوو به شمار می رود که توسط سرویسکار در راستای برطرف نمودن ارور یا کدخطا یخچال دوو صورت می پذیرد. در صورتی که ارور نمایش داده شده بروی دستگاه شما در این مقاله وجود ندارد شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دنیا سرویس به شماره 2900 8886 021 از خدمات مشاوره کارشناسان دنیا سرویس به رایگان بهره مند شوید و علت ارور نمایش داده شده بروی دستگاه تان را جویا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله ایرادات رایج یخچال دوو با سایر مشکلات این دستگاه و راه های رفع آنها آشنایی پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *