سرویس تخصصی یخچال

تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال Samsung در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران چقدر هزینه دارد؟ سرویس یخچال سامسونگ هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟ شماره تلفن نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران را چطور می توان پیدا کرد؟ ویژگی های یک مرکز عیب یابی و تعمیرات یخچال سامسونگ خوب چیست؟ مزایا و معایب ایرادیابی و سرویس یخچال و فریزر Samsung در محل چیست؟ آیا تعمیر یخچال و فریزر سامسونگ به صورت فوری در تمام طول شبانه روز صورت می پذیرد؟ تعرفه تعمیر هر یک از قطعات یخچال و فریزر سامسونگ چقدر است؟ چطور می توان از کیفیت خدمات دریافت شده توسط سرویس کار تعمیرگاه مجاز تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ اطمینان حاصل کرد؟ مشکلات متداول یخچال فریزرهای سامسونگ چیست و علت به وجود آمدن این ایرادات چیست؟ معنای هر یک از کدخطاها و ارورهای یخچال فریزر سامسونگ Samsung چیست؟

 

عیب یابی یخچال سامسونگ در محل

به صورت معمول ایراداتی که یخچال فریزرهای Samsung با آنها روبرو می شوند، تفاوت چندانی با مشکلاتی که یخچال فریزرهای ساخته شده توسط برندهای دیگر با آنها مواجه می شوند، ندارند. چرا که اساس عملکرد کلیه یخچال ها یکسان است لذا انتظار می رود ایرادات یکسانی نیز داشته باشند. اما نکته دارای اهمیت بسیار که هرگز نباید از آن غافل شد این است که این موضوع نباید سبب این باور اشتباه شود که چون عملکرد و ایرادات دستگاه ها یکسان است پس هر تعمیرکاری از پس ایرادیابی و سرویس یخچال و فریزر سامسونگ بر می آید زیرا با این تصور دیگر مدل ها و برندهای متفاوت چندان اهمیت پیدا نمی کرند و هزینه بالایی که امروز شما برای خرید لوازم خانگی با کیفیت برند سامسونگ صرف می نمایید به نحوی می توان گفت قابل توجیه نبود.

 

لذا به صورت مکرر توصیه می شود برای ایرادیابی و تعمیر یخچال سامسونگ خود حتما از مراکزی خدمات دریافت نمایید که از تکنسین های متخصص سامسونگ بهره مند باشند. دریافت خدمات از همچین سرویسکارانی که به صورت تخصصی بروی عیب یابی و تعمیر یخچال فریزرهای برند سامسونگ متمرکز هستند، نوید این را به شما می دهد که فردی با دانش و با تجربه فرآیند ایرادیابی دستگاه شما را انجام خواهد داد و مشکل به وجود آمده برای دستگاه به سرعت با ارائه تضمین های مناسب برطرف خواهد گردید. دنیا سرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی برند محبوب و پر طرفدار Samsung با بکارگیری کادری مجرب از تعمیرکاران با تجربه برند سامسونگ آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی در زمینه عیب یابی یخچال فریزر ساخته این برند در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین سطح از کیفیت خدمات با نازلترین تعرفه ممکن در محل است.

عیب یابی فنی یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ ( Samsung )

یخچال های تک امروز کمتر در منازل مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به حجم بالای مواد غذایی اولیه ای که نیاز به نگهداری در دمای سرد دارند تمایل خانواده ها به سمت خرید و استفاده از یخچال های ساید بای ساید و در درجه پایین تر یخچال های دوقلو و یا یخچال فریزرهای سر هم می باشد. با این وجود هنوز هم خانه های کوچک متراژ ، مغازه ها ، شرکت ها و حتی اتاق های بسیاری از هتل ها و مسافرخانه ها و … یافت می شوند که از یخچال های تک سامسونگ استفاده می نمایند. اگر شما هم یکی از خریداران و یا استفاده کنندگان از این دست یخچال های برند مشهور Samsung می باشید و در حال حاضر یخچال شما دچار مشکل شده است جای هیچگونه نگرانی نیست و سرویس کاران متخصص دنیا سرویس در خدمت شما هستند.

 

تعمیرکاران مرکز تعمیر لوازم خانگی دنیا سرویس با توجه به آموزش هایی که به صورت مرتب با شرکت در دوره های مختلف ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی سامسونگ می بینند، آمادگی دارند تا در سریعترین زمان ممکن به عیب یابی مشکل بوجود امده برای یخچال سامسونگ شما بپردازند و پس از مشخص شدن دقیق علت بوجود آمدن این نقصان در عملکرد یخچال و فریزر بلافاصله اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ شما نمایند. استفاده از خدمات مرکز تعمیر یخچال سامسونگ این نوید را به شما کاربران گرامی می دهد که فرآیند ایرادیابی و تعمیرات دستگاه شما زیر نظر با تجربه ترین تکنسین های تعمیر لوازم خانگی سامسونگ صورت می پذیرد و تعرفه های که از شما بابت سرویس دستگاه دریافت می شود، دقیقا منطبق بر چک لیستی است که توسط اتحادیه تعیین گشته و ضمانت حس انجام کار شما نیز اعتبار و پشتیبانی برند محبوب دنیا سرویس می باشد.

سرویس دوره ای یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ به صورت حرفه ای

یخچال و فریزرهای Samsung در طرح ها ومدل های مختلف از جمله یخچال در بالا و فریزر در پایین، فریزر در پایین و یخچال در قسمت بالا، یخچال و فریزر یک تیکه و فریزر با اندازه بسیار کوچک و بدون کشو در بالا، یخچال فریزرهای دو قلو، یخچال فریزرهای ساید بای ساید و … تولید می گردند و هر کدام از آن ها بسته به نیازی که خانواده ها دارند، خریداری می شوند. با توجه به عملکرد دوگانه ای که دستگاه فوق الذکر دارد طبیعتا بسیار بیشتر نسبت به سایر لوازم خانگی از جمله یخچال های تکی در معرض خرابی قرار می گیرند. لذا چنانچه دستگاه با یک ایراد جزئی نیز مواجه گشت بهتر است تا فورا اقدامات مقتضی در راستای برطرف کردن آن در دست اقدام قرار گیرد تا هر چه سریعتر سلامت دستگاه حاصل گردد و خطر فاسد شدن مواد غذایی موجود در آن کاهش پیدا نماید.

 

طبیعتا با توجه به توضیحاتی که در پاراگراف بالا به آن اشاره داشتیم ضروری است فرآیند ایرادیابی مشکل به وجود آمده برای دستگاه و همچنین تعمیر یخچال سامسونگ خود را به یک کارشناس خبره بسپارید تا با خیال راحت تری منتظر مشخص شدن نتیجه عیب یابی و سرویس دستگاه خود باشید. معمولا سرویسکارانی که به صورت متفرقه به تعمیر لوازم خانگی می پردازند از مشخصه های یاد شده بهره ای نبرده اند و سپردن تعمیر یخچال فریزر به آنها نوعی ریسک به حساب می آید، بنابراین شما خیلی سخت می توانید همچنین تعمیرکارانی را پیدا نماید و بهتر است وظیفه این انتخاب را به یک شرکت های معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی مانند دنیا سرویس بسپارید چرا که مدیران این دست از شرکت ها در راستای ارتقا هر چه بیشتر مجموعه خود و جلب رضایت حداکثری مشتریان خود موظف به استخدام پرسنلی با دانش و پر تجربه می باشند.

تعمیرکار با تجربه یخچال سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ صد در صد تخصصی

اگر روزگارانی را که داشتن این دستگاه به نوعی مایه فخر هر خانواده ای بود که یکی از آنها را خریداری کرده بود، فراموش نماییم در نظر گرفتن این مورد خالی از لطف نیست که یخچال فریزرهای ساید بای ساید به دلیل گنجایشی که برای قرار دادن مواد غذایی دارند از محبوب ترین لوازم خانگی برای خانم های خانه دار به شمار می روند به همین دلیل کمتر خانمی را می توان پیدا کرد که در صورت داشتن فضای مناسب برای قرار دادن یکی از آنها در خانه و آشپزخانه قید خرید آن را بزند. از جهت دیگر این دست از یخچالها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند می توانند جلوه خاصی در درجه اول به آشپزخانه و از جهات دیگر به طور کلی به دیزاین و دکوراسیون منزل شما بدهند. تا اینجا از مزایای این یخچال فریزرها براتون گفتیم و در ادامه در مورد معایب آنها برایتان خواهیم گفت.

 

ساید بای سایدها به عنوان یکی از اعضا ضروری خانواده لوازم خانگی از دسته یخچال فریزرها به دلیل کیفیت ساخت بالا با وجود استفاده مکرر به ندرت دچار خرابی می شنود و در صورت مواجه شدن با ایراد چنانچه از برند محبوب کره ای Samsung خریداری شده باشند. به هنگام خرابی چندان مشکل بزرگی را برای شما به وجود نخواهند آورد زیرا تعمیر یخچال سامسونگ به صورت تخصصی توسط مرکز ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی دنیا سرویس در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت صورت می پذیرد. تعمیرکاران این مجموعه همگی زیر نظر متخصصان شرکت سامسونگ آموزش های تئوری را پشت سر گذاشته اند و از تجربه بالایی در امر عیب یابی و تعمیر یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ برخوردار می باشند. همچنین نظارت های چند لایه این مجموعه بروی عملکرد فنی و نحوه برخورد سرویس کاران می تواند خیال شما از هر نظر بابت کیفیت خدمات دریافتی راحت نماید.

سایت تعمیر یخچال سامسونگ

ایرادات رایج یخچال فریزرهای سامسونگ چیست؟

معمولا تعدادی از ایرادات در هر یک از لوازم خانگی برای مثال در اینجا یخچال فریزرها وجود دارند که احتمال رخ دادنشان بیشتر از سایت موارد در دستگاه است. به همین دلیل ما احتمال می دهیم شما با یکی از همین ایرادات مواجه شده اید که تعمیر یخچال سامسونگ را در گوگل جستجو نموده اید. لذا ما تلاش داشته ایم تا به صورت کاملا خلاصه در این برگه علت بروز این مشکلات را خدمت شما شرح دهیم. با این وجود اگر مطالب منتشر شده در این برگه در پاسخگویی به سوالات شما چندان موثر واقع نشد. شما می توانید با کلیک بروی هر یک از سوالات، وارد برگه ای شوید که به صورت تخصصی کلیه اطلاعات مرتبط با آن مشکل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده، شوید و یا سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

 

1 – چرا یخچال فریزر سامسونگ روشن نمی شود؟

در اولین گام در صورت روشن نشدن یخچال فریزر بهتر است وصل بودن پریز به برق را بررسی نمایید، در گام بعدی این اتفاق ممکن است به مشکلات ترموستات یخچال ربط داشته باشد. مورد سوم مربوط به اورلود یخچال است که در صورت معیوب بودن موجب می‌شود تا یخچال فریزر روشن نشود و مورد آخر روشن نشدن یخچال فریزر نیز مربوط به موتور یخچال است که در صورت ایراد داشتن از روشن شدن دستگاه جلوگیری می نماید.

 

2 – چرا یخچال فریزر سامسونگ خنک نمی کند؟

اولین ایرادی که به ذهن می رسد این است که برق دستگاه قطع شده است زیرا هنگامی که برق به یخچال فریزر نرسد یخچال به سرعت شروع به بالا بردن دمای داخلش می‌کند. دومین مورد می تواند خرابی کمپرسور یا موتور یخچال باشد، دلیل دیگر می تواند نشتی گاز یخچال باشد اگر هیچ یک از مشکلات نام برده نباشد، ایرادیابی دستگاه نیاز به سرویس کار متخصص دارد. برای تعمیر یخچال سامسونگ شما می توانید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

 

3 – چرا یخچال فریزر سامسونگ برفک زده است ؟

هر زمان که هوای مرطوب و گرم خارج یخچال به داخل دستگاه وارد شود، داخل یخچال خنک و هوای بیرون آن گرم می شود. این فرآیند باعث می شود میعان فیزیکی صورت می گیرد و این سبب آن می شود که بر روی لوله ها برفک ایجاد شود.

 

4 – چرا صدای یخچال فریزر سامسونگ زیاد است؟

چنانچه به تازگی صدای بسیار بلندی از یخچال فریزر شما به گوش می رسد، احتمالا موتور یا فن یخچال شما دچار مشکل شده است و بهتر است هر چه سریعتر با یک تکنسین زبده برای عیب یابی دستگاه تماس بگیرید.

 

5 – چرا یخچال فریزر سامسونگ اتومات نمی کند؟

از جمله دلالیل بروز این مشکل می توان به تنظیم نبودن ترموستات، سیستم دی فراست دائما در مدار است، دلیل دیگر خراب بودن لاستیک دور درب است، همچنین کمبود شارژ گاز یخچال فریزر، خراب شدن فن و وجود برفک در اپراتور را نیز می توان از دیگر دلایل اتومات نکردن یخچال فریزر برشمرد. تعمیر یخچال سامسونگ در مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی دنیا سرویس در سریعترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

شماره تلفن نمایندگی یخچال سامسونگ

6 – چرا یخچال فریزر سامسونگ نشتی دارد؟

نشتی در یخچال فریزرهای این برند ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد، تراز نبودن یخچال، مسود شدن لوله تخلیه، نقص در لوله آب و … که پیدا کردن علت آن از عهده هر کسی بر نمی آید و نیاز به بررسی های تخصصی دارد.

 

7 – چرا یخچال فریزر سامسونگ ارور می دهد؟

نمایش ارور یا کد خطا مختص یخچال فریزرهایی است که دارای نمایشگر یا Display می باشند.نمایش هر کد خطا یا ارور در صفحه نمایش یخچال فریزر نشان دهنده وجود مشکل در یک بخش خاص از یخچال فریزر می باشد که با رفع آن نمایش ارور مورد نظر برطرف می گردد.

 

8 – چرا موتور یخچال فریزر سامسونگ داغ شده است؟

داغ شدن موتور یخچال تا دمای هشتاد درجه سانتیگراد هیچ مشکلی برای یخچال فریزر به وجود نمی‌آورد. اما افزایش دما بیشتر از ۸۰ درجه سانتی‌گراد می تواند باعث سوختن موتور یخچال شود. لذا در صورت بروز این مشکل موتور یخچال باید تعمیر و یا تعویض شود. اگر به تعمیر یخچال سامسونگ نیاز پیدا کردید، تنها کافیست با دنیا سرویس تماس بگیرید.

 

9 – چرا یخ ساز یخچال فریزر سامسونگ کار نمی کند؟

به احتمال زیاد کل یا مقداری از ورودی آب به داخل یخ ساز مسدود شده و آبی وارد این قسمت نمی‌شود و در نتیجه یخ ساز کار نمی کند.

 

10 – چرا دمای یخچال فریزر سامسونگ بالا رفته است؟

بالا رفتن دمای یخچال فریزر دلایل گوناگونی از جمله خراب بودن درب یخچال و درست بسته نشدن آن، وجود برفک روی کویل های اواپراتور و آب نشدن آن، کمبود گاز و یا نشت گاز یخچال، کار نکردن فن اوپراتور و … دارد که پیدا کردن علت اصلی آن نیاز به داشتن دانش فنی بالا دارد.

هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ

11 – چرا بدنه یخچال فریزر سامسونگ داغ شده است؟

در فصول گرم سال کمپرسور یخچال مجبور است مدت زمان بیشتری را صرف خنک کردن یخچال کند  و گرمای بدنه کاملا طبیعی است. یخچال در مجاورت مستقیم نور خورشید قرار دارد و یا در محیطی قرار دارد که تهویه مناسبی ندارد. دلیل دیگر این است که یخچال از دیوار فاصله ندارد. تعمیر یخچال سامسونگ با بهترین تعرفه در دنیا سرویس صورت می پذیرد.

 

12 – چرا یخچال فریزر سامسونگ بدون توقف کار می کند؟

مواد غذایی داغی را به تازگی درون یخچال فریزر قرار داده اید که موجب تغییر دمای درون یخچال فریزر شده و یا درب یخچال به درستی بسته نشده است و هوای گرم به دورن دستگاه راه یافته، همچنین ممکن است سیم پیچی مربوط به کندانسور کثیف شده است، فریزر یخچال در حالت یخ زدایی یا دیفراست قرار گرفته.

 

13 – چرا آلارم فیلتر تصفیه یخچال فریزر سامسونگ روشن شده است؟

فیلترها در یخچال و فریزر باعث می‌شوند مواد معدنی در آب حل شوند و همچنین نیترات آب را نیز فراهم می‌کنند و باعث آنتی باکتریال شدن آب می‌شوند لذا هنگامی که این قطعه عملکرد مناسبی به علت فرسودگی نداشته باشد، چراغ آلارم آن روشن می شود تا نیاز به تعویض آن را به شما گوشزد نماید.

 

14 – چرا لاستیک دور درب یخچال فریزر سامسونگ خراب شده؟

به ندرت و در اثر استفاده طولانی مدت ، مداوم و نادرست از دستگاه پیش می آید که لاستیک دور درب یخچال فریزر خراب شود. توصیه می شود در صورت مشاهده این مشکل به سرعت اقدام به تعویض این قطعه نمایید. زیرا خرابی لاستیک دور درب باعث هدر رفت سرما و کاهش طول عمر کمپرسور و موجب افزایش مصرف برق می شود.مرکز تعمیر لوازم خانگی دنیا سرویس آماده ارائه انواع خدمات تعمیر یخچال سامسونگ به شما سروران گرامی است.

 

15 – چرا یخچال فریزر سامسونگ لرزش دارد؟

لرزش کم و عادی در یخچال فریزر ها طبیعی است. برای مثال اگر یخچال در سطح ناصافی قرار گرفته باشد باعث لرزش آن می شود. شل شدن بست و اتصالات موتور از دیگر دلایل لرزش و سر و صدا دستگاه می باشد.

تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

16 – چرا یخچال فریزر سامسونگ به مدت طولانی روشن و خاموش می شود؟

دمای یخچال بر روی سردترین حالت تنظیم شده است. برای بار اول یخچال به برق وصل کرده اید. به تازگی مقدار زیادی مواد غذایی داخل یخچال فریزر قرار داده اید. درب یخچال فریزر برای مدت طولانی باز مانده است. درب یخچال فریزر برای به دفعات زیاد باز و بسته شده است.

 

17 – چرا داخل یخچال فریزر سامسونگ بوی بد می دهد؟

در صورتی که وجود مواد غذایی مثل ترشیجات سبب بوی بد داخل یخچال فریزر نباشد. علت این مشکل می تواند خرابی ذغال بوگیر داخل یخچال فریزر باشد و نیاز به تعویض این قطعه می باشد. دنیا سرویس مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در خدمت شما همراهان گرامی است.

 

18 – چرا فن کندانسور یخچال فریزر سامسونگ کار نمی کند؟

کار نکردن فن کنار موتور یخچال می تواند موجب آسیب به موتور یخچال فریزر شود. چنانچه صدای غیرطبیعی از پشت دستگاه می شنوید و یا کنار درب یخچال بیش از حد داغ شده است می توانید کار نکردن فن کندانسور یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید.

 

19 – چرا مواد غذایی داخل یخچال فریزر سامسونگ یخ زده است؟

از جمله دلایل یخ زدن مواد غذایی در یخچال می توان به خرابی دمپر هوای مابین یخچال و فریزر و یا یخ زدگی کانال های هوا در زیر فریزر به دلیل گرفتگی لوله دیفراست اشاره داشت که سبب یخ زدگی دمپر هوا و انتقال سرمای زیاد از فریزر به یخچال می شود.

 

20 – چرا برد الکترونیکی یخچال فریزر سامسونگ خراب شده است؟

به دلیل نوسانات برق آپارتمان و یا شستن غیر صحیح یخچال فریزر و یا دلایل بسیار دیگر ممکن است برد الکتریکی یخچال فریزر خراب شود که جای هیگونه نگرانی نیست زیرا در صورت امکان برد تعمیر می گردد و در شرایطی که تعمیر آن امکانپذیر نباشد با نمونه مشابه اصلی تعویض می گردد. هر زمان که به تعمیر یخچال سامسونگ نیاز پیدا کردید با دنیا سرویس تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

21 – چرا صدای قطره های آب از داخل یخچال فریزر سامسونگ شنیده می شود؟

این صدای آب شدن یخ های اواپراتور می باشد و هنگامی که حالت دیفراست انجام می شود معمولا این صدا از یخچال فریزر به گوش می رسد.

 

22 – چرا سیستم تشخیص بسته شدن درب یخچال فریزر سامسونگ کار نمی کند؟

ابتدا درب یخچال فریزر را دو بار پشت سر هم باز و بسته نمایید در صورتی که مشکل برطرف نشد، خرابی سوئیچ درب را بررسی نمایید، همچنین اگر درب یخچال و فریزر در یک بالانس دقیق قرار نداشته باشد نیز ممکن است سیستم تشخیص بسته شدن درب یخچال فریزر کار نکند و بهتر است درب را بالانس نمایید.

 

23 – چرا یخچال فریزر سامسونگ درست کار نمی کند؟

ممکن است یخچال فریزر بعد از تنظیم دما مجددا خود به خود دما را ریست نماید. همچنین ممکن است برد الکترونیکی دستور روشن شدن کمپرسور یخچال فریزر را صادر نکند. ممکن است یخچال در سرما سازی مشکل داشته باشد و مشکلات دیگر که در دسته ای مشکلاتی که موجب می شوند دستگاه عملکرد مناسبی نداشته باشند دسته بندی می شوند که بررسی و رفع آنها نیاز به سرویس کار مجرب دارد. دنیا سرویس آماده ارائه انواع خدمات تعمیر یخچال سامسونگ به شما همراهان گرامی است.

 

24 – چرا دکمه روی صفحه نمایشگر یخچال فریزر سامسونگ کار نمی کند؟

قفل کودک را فعال کرده اید و هم اکنون فراموش کرده اید. کانکتور یا سوکت صفحه نمایشگر معیوب است. برد الکترونیکی صفحه نمایشگر یا دیسپلی دچار مشکل شده است. قطعی یا اتصالی بین درب کابین و برد اصلی یخچال فریزر بوجود آمده است.

 

25 – چرا درب یخچال فریزر سامسونگ سخت بسته می شود؟

سخت باز و بسته شدن درب یخچال و فریزر می تواند در اثر یکی از دلایل : تاب برداشتن واشر لولای درب، فشار آوردن درب یکی از قفسه‌ ها از جلو به درب، خرابی لاستیک دور درب، تراز نبودن یخچال و … رخ دهد. تعمیر یخچال سامسونگ خود را به دنیا سرویس مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی بسپارید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد.

تعمیرگاه شبانه روزی یخچال سامسونگ

خدمات عیب یابی و تعمیر قطعات یخچال فریزر سامسونگ :

دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ) در حقیقت کادری متشکل از تعمیرکاران کارآزموده، تکنسین های با دانش و سرویسکاران مجرب و با تجربه است که در راستای کاهش هزینه های تعمیر یخچال سامسونگ شما حداکثر تلاش خود را به کار می گیرند تا به جای تحمیل هزینه های سرسام آور مرتبط با تعویض قطعات، اقدام به تعمیر قطعات دستگاه نماید و لاجرم تنها در شرایطی اقدام به تعویض قطعه با نمونه مشابه اصلی خواهند کرد که هیچ امیدی به تعمیر قطعه مورد نظر وجود نداشته باشد. بنابراین خیال شما از این نظر که سرویسکاران ما به جای تعویض کار به معنای واقعی کلمه تعمیرکار می باشند می تواند از هر نظر راحت باشد.

 

برخی از خدمات تعمیر قطعات یخچال فریزر سامسونگ عبارتند از : شارژ گاز یخچال سامسونگ، تعمیر درب یخچال سامسونگ، تعمیر دمپر یخچال سامسونگ، تعمیر تایمر یخچال سامسونگ، تعمیر موتور یخچال سامسونگ، تعمیر یخساز یخچال سامسونگ، تعویض فیلتر یخچال سامسونگ، تعمیر اواپراتور یخچال سامسونگ، تعمیر ترموفیوز یخچال سامسونگ، تعمیر کندانسور یخچال سامسونگ، تعمیر کمپرسور یخچال سامسونگ، تعمیر موتور فن یخچال سامسونگ، تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ، تعمیر لوله مویی یخچال سامسونگ، تعمیر ترمودیسک یخچال سامسونگ، تعمیر رله استارت یخچال سامسونگ، تعمیر هیتر المنت یخچال سامسونگ، تعمیر میکروسوئیچ یخچال سامسونگ، تعمیر برد الکترونیکی یخچال سامسونگ، تعمیر سنسور دیفراست یخچال سامسونگ و …

 

تعرفه تعمیر یخچال سامسونگ

هزینه های دریافت شده در این مجموعه بابت ایرادیابی و سرویس کلیه یخچال فریزرهای سامسونگ دقیقا منطبق با تعرفه های اعلامی توسط اتحادیه می باشد و با جرات می توان این تضمین را خدمت شما عزیزان داد که با توجه به نظارت های چند لایه ای که در این مرکز بروی عملکرد سرویسکاران صورت می پذیرد امکان دریافت هزینه های بیشتر از آنچه که تعیین شده چیزی نزدیک به صفر است. همچنین شایان ذکر است تلاش شده تا تعرفه های اعلامی توسط تعمیرکاران دنیا سرویس در راستای جلب رضایت حداکثری شما عزیزان با کمترین حاشیه سود ممکن و حتی بین 10 تا 30 درصد کمتر از تعرفه های اعلامی توسط اتحادیه و به صورت کاملا رقابتی با سایر مراکز تعمیر لوازم خانگی خدمت شما مشتریان گرامی اعلام گردد.

 

شماره تلفن نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

دنیا سرویس از قدیمی ترین مراکز ایرادیابی و سرویس یخچال فریزرهای سامسونگ در ایران به شمار می رود که شما می توانید از دو طریق ثبت سفارش اینترنتی در سایت و یا تماس تلفنی با شماره 2900 8886 021 درخواست عیب یابی و تعمیر یخچال فریزرهای خود را در آن ثبت نمایید. همچنین شما می توانید در صورت نیاز به دریافت مشاوره های لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه از طریق تماس تلفنی با شما ذکر شده به صورت مستقیم با پشتیبانی این تعمیرگاه ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان ما دانش و تجربه خودشان را در زمینه رفع مشکلات یخچال فریزر در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهند.

 

ویژگی های یک مرکز تعمیر یخچال سامسونگ خوب؟

  1. پاسخگویی و پشتیبانی در 365 روز سال
  2. اعزام سرویسکار به محل در کوتاهترین زمان
  3. تسلط سرویسکاران به کلیه ایرادات متداول یخچال سامسونگ
  4. آگاهی کامل تعمیرکارن از علت کد خطا یا ارور یخچال سامسونگ
  5. استفاده از قطعات اورجینال و مشابه نمونه اصلی
  6. دریافت هزینه دقیقا مطابق با تعرفه مشخص شده از قبل
  7. ارائه گارانتی خدمات در راستای ضمانت تعمیرات صورت پذیرفته
تعمیر تخصصی قطعات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران :

دنیا سرویس بزرگترین مرکز ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی سامسونگ در تهران با داشتن بیشتر از ده ها شعب در اقصی نقاط شهر تهران آمادگی دارد تا خدمات خود را در کوتاهترین زمان ممکن از نزدیک ترین نمایندگی به محل کار یا سکونت شما خدمت شما عزیزان ارائه نماید.

 

تعمیر یخچال سامسونگ در شمال تهران

شمیرانات / الهیه / نیاوران / فرمانیه / کامرانیه / بلوار کاوه / سعدآباد / جماران / جمشیدیه / زعفرانیه / فرشته / تجریش / اقدسیه / آجودانیه / پاسداران / دیباجی / شریعتی / دولت / ظفر / یخچال / جردن / اندرزگو / میرداماد / شریعتی / پل رومی / زرگنده / شهرک غرب / سعادت آباد / آتی ساز و …

 

تعمیر یخچال سامسونگ در شرق تهران

تهرانپارس / نارمک / رسالت / سید خندان / پیروزی / افسریه / آهنگ / حکیمیه / ارتش / لویزان / شیان و …

 

تعمیر یخچال سامسونگ در مرکز تهران

انقلاب / میدان ولیعصر / فاطمی / یوسف آباد / مطهری / عباس آباد / میدان ونک / شیخ بهایی / شیراز / امیر آباد / کارگر شمالی / شهرک والفجر / شهر آرا / جلال آل احمد / شهرک آزمایش / گیشا و …

 

تعمیر یخچال سامسونگ در غرب تهران

صادقیه / ستارخان / توحید / مرزداران / بلوار فردوس / جنت آباد / شهرک راه آهن / دریاچه چیتگر / پونک / ستاری / شهران / شهرک اکباتان / تهرانسر / کن / شهر زیبا / سردار جنگل / آیت الله کاشانی / خلیج فارس و …

 

تعمیر یخچال سامسونگ در جنوب تهران

منیریه / حافظ / شاهپور / نازی آباد / خانی آباد / جوادیه / راه آهن / انقلاب / آزادی / نواب / جمهوری / ولیعصر / قزوین / یافت آباد / شادآباد / امازاده حسن / مهرآباد / شهر ری / باقر شهر / ورامین / عبدل آباد و …

6 دیدگاه در “تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

  1. رضا سمیاری گفت:

    سلام
    ممنون از خدمات به موقع و با هزینه مناسب دنیا سرویس، هم سرویسکار به موقع در محل حاضر شد هم هزینه که دریافت شد یک سوم سایر تعمیرگاه های بود که باهاشون تماس گرفته بودم
    موفق باشید

    1. دنیا سرویس گفت:

      سلام رضا عزیز
      هیچ چیز با ارزش تر از جلب رضایت شما همراه گرامی نیست
      سبز باشید و مانا

  2. اسدی گفت:

    ممنون از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در دنیا سرویس همه چی خوبو عالی بود

    1. دنیا سرویس گفت:

      سلام جناب اسدی عزیز
      قدردان محبت شما هستیم
      سبز باشید و مانا

  3. سینا رضایی گفت:

    سلام روز شما بخیر بنده یخچال ساید سامسونگم رو روشن میکنم بعد از چند لحظه تیکی میزنه و اتومات میکنه داره روشن میشه ولی هی بعدش میره رو اتومات لطفا راهنمایی کنید.

    1. دنیا سرویس گفت:

      سلام سینا عزیز
      باید به ترتیب رله اورلود موتور، کمپرسور و برد الکترونیکی بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر گردد.
      اگر به خدمات تعمیر یخچال سامسونگ نیاز داشتید می توانید با دنیا سرویس به شماره 02188862900 تماس بگیرید.
      سبز باشید و مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *