تعمیرات قطعات لباسشویی

تعمیر المنت هیتر لباسشویی (آموزش روش تست و تعمیر)

تعمیر المنت هیتر لباسشویی

آیا المنت هیتر لباسشویی قابل تعمیر است؟ هزینه تعمیر المنت هیتر لباسشویی چقدر است؟ تعویض المنت هیتر لباسشویی به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟ آیا تعمیرات المنت هیتر لباسشویی در منزل انجام می شود؟ علت های خراب شدن یا سوختن المنت هیتر لباسشویی چیست؟ عیب یابی المنت هیتر لباسشویی چگونه انجام می شود؟ تعمیر المنت هیتر لباسشویی چقدر زمان می برد؟ آیا تعمیرات تخصصی المنت هیتر لباسشویی از عهده هر تعمیرکار ماشین لباسشویی بر می آید؟ المنت هیتر لباسشویی چیست؟ انواع المنت هیتر لباسشویی کدام است؟ طرز کار المنت هیتر لباسشویی چگونه است؟ قیمت المنت هیتر لباسشویی چقدر است؟ اجزا تشکیل دهنده المنت هیتر لباسشویی چیست؟ وظایف المنت هیتر لباسشویی چیست و چکاری انجام می دهد؟ مشکلات متداول المنت هیتر لباسشویی کدام ها هستند؟ اگر سوالاتی از این دست ذهن شما را به خود مشغول کرده است احتمالا با خرابی این قطعه در ماشین لباسشویی تان مواجه شده اید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا پاسخ سوالات خودتان را به دست آورید.

 

المنت هیتر ماشین لباسشویی چیست؟

المنت لباسشویی قطعه ای است که به منظور هر بهتر شسته شدن لباس ها درون دستگاه اقدام به گرم کردن آب می نماید.

 

المنت هیتر ماشین لباسشویی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

این قطعه از تعدادی اتصالات برقی، نگهدارنده و ماده عایق، سیم گرمایش-مقاومتی و اغلب از ۸۰ درصد نیکل و ۲۰ درصد از کرومیوم تشکیل شده است.

 

انواع المنت هیتر ماشین لباسشویی کدام است؟

المنت میله ای : این مدل از المنت ها گرما را به روش تابشی یا هدایتی به میزان مناسب انتقال می دهند.

 

المنت سرامیکی : این نوع المنت ها از عایق سرامیکی ساخته شده اند که موجب افزایش طول عمر به علت نچسبیدن املاح آب به آن خواهد شد.

 

تعمیر المنت هیتر لباسشویی در طرح ها و انواع و مدل های مختلف در دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ) با بالاترین سطح از کیفیت خدمات در کوتاهترین زمان ممکن و با مناسب ترین تعرفه صورت می پذیرد.

 

طرز کار المنت هیتر ماشین لباسشویی چگونه است؟

پس از ورود آب از شیر برقی به داخل دیگ، المنت هیتر روشن شده و موجب گرم شدن آب تا درجه دمای تنظیم شده از قبل خواهند شد و بلافاصه پس از رسیدن دمای آب به درجه مورد نظر المنت خاموش خواهد شد.

 

وظایف المنت هیتر ماشین لباسشویی چیست و چکاری انجام می دهد؟

وظیفه المنت هیتر ماشین لباسشویی، تنظیم دمای آب و گرم کردن آن می باشد.

 

مشکلات متداول و ایرادات رایج المنت هیتر ماشین لباسشویی کدام ها هستند؟

خوب شسته نشدن لباس ها، اتصالی برق لباسشویی و سوختن سیم کشی ها و آسیب به سایر قطعات از رایج ترین ایرادات هیتر المنت لباسشویی ها به شمار می آیند.

تعمیر المنت هیتر لباسشویی در تهران

علائم خرابی المنت هیتر ماشین لباسشویی چیست؟

 در ادامه قصد داریم تعدادی از رایج ترین ایراداتی که شما به هنگام مشکل پیدا کردن المنت هیتر دستگاه مشاهده می نماید و احتمالا نیاز به تعمیر المنت هیتر لباسشویی را به شما گوشزد می نمایند با هم مرور نماییم. ممکن است این نشانه ها به صورتی تکی و یا چند مورد به صورت همزمان در دستگاه رخ دهند.

 

  1. گرم نکردن آب لباسشویی ( وظیفه گرم کردن آب مستقیما بر عهده قطعه المنت هیتر می باشد و گرم نشدن آب مستقیما با ایراد پیدا کردن این قطعه مرتبط می باشد )
  2. داغ شدن موتور لباسشویی ( فعالیت طولانی مدت المنت هیتر می تواند منجر به گرم شدن موتور دستگاه شود )
  3. برق داشتن بدنه لباسشویی ( افزایش فعالیت هیتر المنت منجر به تولید گرما مضاعف و آسیب به سیم ها و اتصالات ماشین لباسشویی خواهد شد که نتیجه آن اتصالی برق به بدنه دستگاه خواهد بود )
  4. خوب شسته نشدن لباس در لباسشویی ( گرم نشدن آب ماشین لباسشویی منجر به عدم شستشو مناسب لباس های درون دیگ خواهد شد )

در پایان این بخش از مقاله ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به این که ماشین لباسشویی از قطعات مختلفی تشکیل شده که با این قطعه در همکاری مستقیم و یا غیر مستقیم برای انجام یک فرآیند مشخص کنار هم قرار گرفته اند و ممکن است ایراد بروز پیدا کرده و نشانه های آن که در بالا که ما به آنها اشاره داشتیم مستقیما با خرابی خود المنت هیتر ارتباطی نداشته باشند و مشکل مرتبط با یکی از همین اتصالات یا قطعات باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که از تجربه لازم برای عیب یابی ماشین لباسشویی برخوردار نیستید برای پیشگیری از اشتباه در تشخیص خرابی، تعمیر یا تعویض قطعات از دانش و تجربه یک سرویسکار مجرب ماشین لباسشویی بهره بگیرید.

 

عیب یابی المنت هیتر ماشین لباسشویی چگونه انجام می شود؟

مشاهده علائم و نشانه های لیست شده در بخش قبلی از مهم ترین شیوه های عیب یابی این قطعه در ماشین لباسشویی به شمار می روند با این وجود جهت اطمینان خاطر از آسیب دیدن این قطعه پیشنهاد می شود از دو شیوه تست زیر که به تفضیل توضیح داده شده اند استفاده نمایید.

 

نحوه تست المنت هیتر ماشین لباسشویی چگونه است؟

روش اول : ابتدا لباسشویی را خاموش نمایید. سپس سوکت های روی المنت را جدا نموده به کمک یک مولتی متر مقدار اهم المنت را اندازه گیری نمایید. در صورت سالم بودن باید مقدار اندازه گیری شده زیر 200 اهم باشد.

 

روش دوم : ماشین لباسشویی را از برق بکشید. پشت لباسشویی را باز کرده و سوکت های متصل به المنت آن را خارج نمایید و به کمک یک کابل المنت را به صورت مستقیم به پریز وصل نمایید چنانچه المنت سالم باشد، گرم خواهد شد.

 

علت های خراب شدن یا سوختن المنت هیتر ماشین لباسشویی چیست؟

نقص در عملکرد برد الکترونیکی ماشین لباسشویی، خوردگی یا فرسایش المنت به دلیل فعالیت مستمر و نفوذ آب، وجود گرد و غبار و جرم روی المنت، روش شدن لباسشویی بدون آب و … از رایج ترین دلایل خرابی المنت هیتر لباسشویی به شمار می روند.

تعمیر المنت هیتر لباسشویی در تهران

بهترین المنت هیتر ماشین لباسشویی ساخت کدام کشور یا برند است؟

معمولا در صورت موجود بودن المنت هیتر ساخت کارخانه سازنده ماشین لباسشویی در بازار پیشنهاد می شود از نمونه مشابه اصلی آن استفاده نمایید در غیر این صورت هر قطعه با کیفیت دیگر در صورت سازگاری با دستگاه قابل استفاده می باشد.

 

آیا المنت هیتر ماشین لباسشویی قابل تعمیر است؟

بله در صورتی که مشکل از اتصالات این قطعه باشد می توان اقدام به تعمیرات آن نمود با این حال در بیشتر از 90 درصد اوقات سرویسکاران تعویض هیتر المنت را به جای تعمیرات آن به شما پیشنهاد خواهند نمود. زیرا تعویض قطعه می تواند اطمینان خاطری به جهت عدم خرابی کوتاه مدت دستگاه از این بخش برای شما ایجاد نماید.

 

قیمت المنت هیتر ماشین لباسشویی چقدر است؟

قیمت فروش این قطعه در بازار با توجه به نوع، مدل، برند سازنده و کیفیت آن بسیار متفاوت می باشد. توصیه می شود قیمت تنها ملاک شما برای تعویض این قطعه قرار نگیرد و بیشتر به کیفیت تولید قطعه توجه داشته باشید.

 

هزینه تعمیر المنت هیتر ماشین لباسشویی چقدر است؟

تعرفه تعمیر هیتر المنت لباسشویی در دنیا سرویس با توجه به نوع دستگاه شما متفاوت می باشد و شما عزیزان جهت اطلاع دقیق از هزینه تعمیرات این قطعه می توانید با پشتیبانی این مرکز با شماره تماس 2900 8886 021 ارتباط برقرار نمایید. همکاران ما پس از اطلاع از برند و مدل دستگاه شما تعرفه دقیق تعمیر المنت هیتر ماشین لباسشویی را خدمت شما عزیزان اعلام خواهند نمود.

 

تعویض المنت هیتر ماشین لباسشویی به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟

معمولا چون خدمات تعویض المنت هیتر شامل هزیته خرید قطعه نیز خواهد شد اندکی تعرفه آن نسبت به تعمیرات قطعه بیشتر خواهد بود. اما با این وجود در صورت موجود بودن نمونه مشابه اصلی قطعه در بازار پیشنهاد ما به شما تعویض قطعه به جای تعمیرات می باشد.

 

آیا تعمیرات المنت هیتر ماشین لباسشویی در منزل انجام می شود؟

بله تعمیر هیتر المنت لباسشویی نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه یا مرکز تعمیر لوازم خانگی ندارد و به صورت 0 تا 100 در محل شما انجام خواهد شد.

تعمیر المنت هیتر لباسشویی در تهران

تعمیر المنت هیتر ماشین لباسشویی چقدر زمان می برد؟

خدمات تعمیرات و تعویض این قطعه به زمان زیادی نیاز ندارد و حداکثر در یک ساعت ( 60 دقیقه ) صورت می پذیرد.

 

شیوه تعویض المنت هیتر ماشین لباسشویی چگونه است؟

  1. ابتدا ماشین لباسشویی را از برق بکشید.
  2. قاب پشت لباسشویی را باز نمایید.
  3. مهره وسط المنت را باز کرده و پیچ آن را به سمت داخل فشار دهید.
  4. اتصالات و سنسور دما را جدا نمایید.
  5. المنت قدیمی را از دیگ خارج نموده و المنت جدید را جایگزین آن کنید.
  6. لاستیک آب بندی المنت را با دقت در محل خود بگذارید.
  7. اتصالات و سنسور را نصب نمایید.
  8. پیچ های باز شده را در محل خود سفت نموده و قاب پشت دستگاه را ببندید.

دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی )

عدم دسترسی به تعمیرکاران مجرب و مشکلات فراوان خانواده های ایرانی با سرویس کاران کم تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و یخچال فریزر، در دهه نود شمسی مدیران این مجموعه را بر آن داشت تا پس از مدت کوتاهی ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به صورت آفلاین، در راستای ارائه با کیفیت ترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه در محل شما متقاضیان گرامی، خدمات خود را به صورت آنلاین و تحت برند دنیا سرویس به شما همراهان گرامی ارائه نمایند. هدف تیم مدیریتی این مجموعه از بدو تاسیس جذب و بکارگیر مجرب ترین تکنسین ها، با دانش ترین تعمیرکاران و با تجربه ترین سرویسکاران در راستای افزایش اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی به کیفیت خدمات دریافتی از این مجموعه می باشد. ما به خود افتخار می کنیم که به جای مشتریان وفادار، دوستانی با دوستی های پایدار برای خود داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *