سرویس تخصصی ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی کندی

از دیگر خدمات تخصصی و حرفه ای شرکت دنیا سرویس میتوان به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کندی اشاره نمود. متخصصان و کارشناسان فنی این شرکت در پرتو دانش علمی و عملی بالای خود، درصدد برطرف ساختن ایرادات و مشکلات فنی ماشین لباسشویی  CANDY بر می آیند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که برند کندی یکی از برندهای شناخته شده اروپایی به شمار می آید. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی از سابقه و قدمت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

استفاده از به روزترین و آخرین فناوری ها، دوام و کیفیت فوق العاده و قطعات و متعلقات باکیفیت و مرغوب، بخشی از ویژگی های مثبت ماشین لباسشویی کندی به حساب می آید. از سوی دیگر، بروز اشکال و ایراد در قطعات این دستگاه، نیاز به استفاده از خدمات تخصصی در جهت ایرادیابی لباسشویی این برند را می طلبد.

علت کار نکردن و بهترین شیوه عیب یابی ماشین لباسشویی کندی چیست؟

در مواقع روشن نشدن و از کار افتادن، عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کندی از اقدامات مهم و حائز اهمیت تلقی می گردد. به طور معمول روشن نشدن و کار نکردن لباسشویی میتواند در اثر عدم توازن و تعادل بار ایجاد گردد. بر این اساس، با یکنواخت کردن البسه داخل دیگ دستگاه، میتوان نسبت به برطرف کردن این مشکل  اقدام نمود. در صورت عدم برطرف شدن ایراد دستگاه، به احتمال بسیار زیاد تایمر و برد الکتریکی ماشین لباسشویی کندی دچار خرابی و نقص فنی شده است. از آنجایی که سرویس و تعمیر لباسشویی CANDY یک فرآیند تخصصی و حساس می باشد، استفاده از کارشناسان فنی و خبره در این زمینه ضرورت پیدا می کند.

تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی در تهران

کیفیت ایرادیابی ماشین لباسشویی کندی

بدون اغراق، سطح کیفی بالای خدمات ارائه شده، تشخیص صحیح ایراد فنی و قیمت مقرون به صرفه، از مهمترین انتظارات مشتریان در هنگام انجام فرآیند عیب یابی ماشین لباسشویی کندی تلقی می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که سرویس و عیب یابی اصولی دستگاه لباسشویی در بازیابی و ارتقای عملکرد آن تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. با انجام فرآیند عیب یابی بسیاری از ایرادات و اشکالات فنی ماشین لباسشویی شناسایی و تشخیص داده می شوند.

 

لازم به ذکر است که با انجام به موقع عیب یابی ماشین لباسشویی کندی علاوه بر تشخیص کلیه ایرادات فنی، از به وجود آمدن معضل جدی تر در قطعات دستگاه جلوگیری به عمل می آید. این امر ضمن پیشگیری از متحمل شدن هزینه های کلان و گزاف، در سالم نگه داشتن اجزا و قطعات ماشین لباسشویی کندی کمک شایانی می نماید.

ایرادات متداول ماشین لباسشویی کندی

لباسشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که فارغ از تولید هر برند شناخته شده ای بودن به مرور اجزای آن دچار فرسودگی یا اخلال می شود. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه امکان تعویض این دستگاه با دستگاه جدید ، تقریبا غیر ممکن شده است و بنابراین تعمیر ماشین لباسشویی کندی به عنوان یکی از کم هزینه ترین شیوه ها مورد استقبال قرار می گیرد ، ما نیز در این بخش سعی داریم تا با بررسی متداول ترین مشکلات این وسیله گام موثری در زمینه افزایش آگاهی شما در راستای عیب یابی سریع تر مشکلات به وجود آمده برداریم.

تعمیر برد لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی کندی روشن نمی شود ؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی دلایل متعددی می تواند داشته باشد که از جمله آن ها می توان به این موارد اشاره داشت : سوختن صفحه کلید ، خرابی تایمر دستگاه ، سوختن فیوز شیشه ای ، سوختن فیوز حرارتی ، آسیب دیدگی برد اصلی ، ایراد در برق ورودی و یا ایراد در دو شاخه دستگاه.

پودر داخل جا پودری ماشین لباسشویی کندی باقی می ماند و حل نمی شود ؟

علت حل نشدن پودر در جا پودری ماشین لباسشویی می تواند یکی از دلایل ذیل باشد :  ﻓﯿﻠﺘﺮ ﺷﯿﺮ اﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ ﮐﺜﯿﻒ شده باشد ، ﺟﺎﭘﻮدری ﮐﺜﯿﻒ شده باشد ، پودر نامناسبی استفاده کرده اید و یا بیش از اندازه پودر داخل جا پودری ریخته اید. اگر دلیل این که پودر داخل جا پودری باقی می ماند هیچ یک از دلایل فوق نبود بهتر است برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کندی خود با یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

تعمیر هیدروستات لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی کندی آبگیری نمی کند ؟

از جمله دلایلی که برای آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می توان بر شمرد ، عبارت است از : درب ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎز مانده ،ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ معیوب شده ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت ﺧﺮاب اﺳﺖ ، برد الکترونیکی لباسشویی خراب شده ، پمپ لباسشویی دچار اختلال شده ، سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی ، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ ﻗﻄﻊ ﺷﺪه اند و یا این که شیر ورودی آب خراب شده است.

ماشین لباسشویی کندی دائما در حال آبگیری است و در حین انجام شستشو آبگیری قطع نمی شود ؟

ممکن است مشکل از شیر ورودی آب باشد. بنابراین در صورتی که اتصال برق دستگاه را قطع نماید اما همچنان آب به داخل دستگاه سریز شود می توان نتیجه گرفت اشکال از شیر ورودی آب است. اما چنانچه آبگیری با قطع جریان برق متوقف گردد ، ممکن است ایراد از تایمر لباسشویی ، سوئیچ فشار و یا کم بودن فشار آب شیلنگ ورودی آب باشد. بنابراین اگر ایراد یکی از موارد فوق بود شما می توانید به سرعت به رفع مشکل بپردازید در غیر این صورت بهتر است برای عیب یابی و یا تعمیر ماشین لباسشویی کندی خود با دنیا سرویس تماس بگیرید.

تعمیر شیر برقی لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی کندی آبریزی دارد ؟

اگر ماشین لباسشویی نشتی دارد، اولین چیزی که باید بررسی نمایید شیلنگ‌ های آن هست. انواع مختلفی شیلنگ داخل ماشین لباسشویی هست که معمول‌ترین آن‌ها شیلنگ تخلیه و ورودی آب می باشند. اگر نشتی آب از ماشین لباسشویی هنگام چرخه‌ ای شستشو می‌بینید ، باید اطراف پمپ تخلیه بررسی شود. همچنین اگر لاستیک پاره و یا لولا درب خراب باشد و شیشه کاملا به لاستیک درب نچسبد ، می تواند باعث نشتی آب می شود. مورد آخر این که اگر نشتی آب را از پشت ماشین لباسشویی و هنگام آبگیری و پر کردن آب می‌بینید شاید شیر ورودی آب خراب شده باشد.

ماشین لباسشویی کندی هنگام خشک کردن صدای عجیبی می دهد ؟

ممکن است بلبرینگ های موتور دستگاه خراب شده باشد و یا بلبرینگ های سه نظام یا دیگ دستگاه شما معیوب شده باشد. همچنین ممکن است تسمه دستگاه شما پوسیده و یا نیمه پاره شده باشد. و یا حتی ممکن است پمپ تخلیه لباسشویی شما خراب شده باشد.

 

از دیگر دلایل آن می توان به خرابی فولی چرخاننده دستگاه ، خرابی شفت آبکش و یا فنرهای نگهدارنده یا کمک فنرها یا پایه های لرزش گیر و یا آسیب دیدن وزنه های مهار کننده اشاره داشت. در هر صورت اگر دلیل صدای عجیب دستگاه هنگام خشک کردن ناشی از خرابی هر یک از موارد فوق باشد نیاز به تکنسین متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی می باشد.

تعمیر تاخو لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی کندی بوی بد می دهد ؟

این بوی نامطبوع معمولا بخاطر رشد میکرو ارگانیسم­ها در داخل درام یا سبد ماشین لباسشویی شما به وجود می آید. محیط گرم و مرطوبی که توسط سیکل شستشو ساخته می­ شود، بعلاوه حضور شوینده و نرم کننده هایی که از قبل بجا مانده ­اند، بستر مناسبی برای رشد باکتری ­ها، کپک­ ها و قارچ ­ها در داخل دستگاه می­ باشد.

 

بنابراین در صورتی که لباسشویی شما مدت زمان لازم برای خشک شدن مناسب را نداشته باشد، این ماده آلی به فساد خود ادامه می دهد تا جایی که باعث ایجاد بوی نامطبوع درون و پیرامون ماشین لباسشویی می شود.

ماشین لباسشویی کندی به درستی خشک نمی کند و لباس ها تقریبا آب دارد ؟

زمانی که مقدار هوای مناسب به خشک کن نمی رسد ، گرما تولید نمی شود و در نتیجه خشک کن به درستی کار نمی کند. همچنین اگر جنس لباس هایی که داخل خشک کن قرار داده اید با تنظیماتی که برای خشک کن در نظر گرفته اید متفاوت باشد، خشک کن به درستی کار نمی نماید.

 

اگر حجم لباس هایی که می خواهید بشویید بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی شما باشد نیز خشک کن به درستی کار نمی کند. و فنی ترین دلیل برای برای عملکرد نادرست خشک کن ماشین لباسشویی خرابی ، شکستن و یا سوختن قطعات خشک کن نظیر فیوز حرارتی و یا آتش زنه می باشد ، که گرما تولید می کنند. بنابراین اگر خشک نشدن لباس ها دلیل فنی دارد و تعمیر ماشین لباسشویی کندی خالی از چارچوب دانش فنی شما است ، می توانید برای رفع ایراد با دنیا سرویس تماس بگیرید

تعمیر المنت هیتر لباسشویی در تهران

تیم تخصصی تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی

لباسشویی کندی هم یکی دیگر از مصنوعات ساخته شده در کارخانه ی کندی است. اگر از لباسشویی کندی استفاده می‌کنید اولین توصیه این است که دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه و توصیه های گفته شده را مراعات کنید تا به عمر مفید دستگاه اضافه شود و دومین توصیه اینکه هرگز تعمیر ماشین لباسشویی کندی را به افراد متفرقه نسپارید. تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی با شناخت از فوت و فن محصول سال‌هاست که در مسیر تغییرات و در نتیجه تعمیرات لباسشویی کندی فعال است.

 

در صورت بروز خرابی با تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی تماس بگیرید

تعمیرکار لباسشویی کندی از نقاط قوت و ضعف محصول آگاه است تعمیرکار خبره با شناختی که از محصول دارد با اشاره ساده شما به مشکل می‌تواند حدس بزند که ایراد از چیست و چاره کار کدام است. تیم دنیا سرویس شامل تعداد زیادی از متخصصان کارآزموده تعمیرات تخصصی است که به شما امکان می‌دهد تا با صرف هزینه کم ایراد دستگاه را رفع نمایید.

تعمیر کمک فنر لباسشویی در تهران

نکات مهم در انتخاب تیم تعمیر ماشین لباسشویی کندی

مسئله مهم دیگری که تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی باید مراعات کند سوای مسائل فنی و اشکالاتی که در تامین قطعات اورجينال وجود دارد و هزینه هایی که به شدت ناپایدار است مشکل خاص شرایط بهداشتی این روزهاست. تعمیرکار لباسشویی کندی خود را موظف می‌داند تا بر اساس پروتکل بین المللی و داخلی شرایط بهداشتی را برای خود و دیگران رعایت کند.

 

اگر بخواهیم در مورد شرایط ورود تعمیرکار به خانه شما توصیه هایی داشته باشيم باید یادآوری کنیم که مشتری حتما فاصله را با تعمیرکار رعایت کند. با او دست ندهد. لباسشویی قبل و بعد از تعمیر ضدعفونی شود. خودتان و تعمیرکار حتماً باید دست ها را هم قبل از کار و بعد از آن به مدت 20 ثانیه بشویید. ماسک در زمان تعمیر برای تعمیرکار الزامی است. هزینه تعمیر را نقد پرداخت نکنید هزینه حتماً اینترنتی پرداخت شود. تعمیرکاران دنیا سرویس با اشراف بر همه این مسائل برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی شما اقدام مي كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *