تعمیرات قطعات یخچال

تعویض فیلتر درایر یخچال انواع یخچال فریزرها

تعویض فیلتر درایر یخچال

آیا فیلتر درایر یخچال قابل تعمیر است؟ هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال چقدر است؟ تعویض فیلتر درایر یخچال به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟ آیا تعویض فیلتر درایر یخچال در منزل انجام می شود؟ علت های خراب شدن فیلتر درایر یخچال چیست؟ عیب یابی فیلتر درایر یخچال چگونه انجام می شود؟ تعویض فیلتر درایر یخچال چقدر زمان می برد؟ آیا تعویض و تعمیرات تخصصی فیلتر درایر یخچال از عهده هر تعمیرکار یخچال فریزری بر می آید؟ فیلتر درایر یخچال چیست؟ انواع فیلتر درایر یخچال کدام است؟ طرز کار فیلتر درایر یخچال چگونه است؟ قیمت فیلتر درایر یخچال چقدر است؟ اجزا تشکیل دهنده فیلتر درایر یخچال چیست؟ وظایف فیلتر درایر یخچال چیست و چکاری انجام می دهد؟ مشکلات متداول فیلتر درایر یخچال کدام ها هستند؟ اگر سوالاتی از این دست ذهن شما را به خود مشغول کرده است احتمالا با خرابی این قطعه در یخچال فریزرتان مواجه شده اید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا پاسخ سوالات خودتان را به دست آورید.

 

فیلتر درایر یخچال فریزر چیست؟

فیلتر درایر یخچال فریزر یک محافظ در برابر ورود رطوبت و ذرات ریز با جرم اندک به درون دستگاه به منظور جلوگیری از ایجاد خرابی در سیستم می باشد.

 

فیلتر درایر یخچال فریزر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

فیلترهای درایر اغلب از یک پوسته از جنس آلومینیوم و فلزهای همانند آن، از یک لوله ورودی ( با سطح مقطع بزرگتر از لوله خروجی )، یک لوله خروجی، یک فنر برای نگهداری هسته مرکزی فیلتر، یک هسته مرکزی و موادی از جنس سیلیکات یا سیلیکاژل به منظور جذب رطوبت، تشکیل شده اند.

 

انواع فیلتر درایر یخچال فریزر کدام است؟

از رایج ترین فیلتر درایرهای که در یخچال فریزر ها مورد استفاده قرار می گیرند می توان به فیلتر درایر خط مایع، یک طرفه، دو طرفه و ترکیبی اشاره داشت. تعمیر فیلتر درایر یخچال فریزر فارغ از برند و مدل دستگاه شما در مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ( دنیا سرویس ) در سریعترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه صورت می پذیرد.

 

طرز کار فیلتر درایر یخچال فریزر چگونه است؟

فیلتر درایر با تصفیه مبرد از ورود رطوبت و نا خالصی که باعث می شوند مواد شیمیایی، گرد و غبار با روغن کمپرسور یا مبرد واکنش دهند و با تولید اسید های قوی یا ضعیف شرایط خوردگی سایر قطعات را تسهیل نمایند، ممانعت به عمل آورد.

 

وظایف فیلتر درایر یخچال فریزر چیست و چه کاری انجام می دهد؟

به منظور حذف رطوبت و مواد ریز میکرونی در مسیر مایع (برگشت)، بین کندانسور و لوله‌ مویین یا شیر انبساط از فیلتر درایر در یخچال فریزرها استفاده می شود.

 

مشکلات متداول و ایرادات رایج فیلتر درایر یخچال فریزرها کدام ها هستند؟

افزایش صدای کمپرسور یخچال فریزر و کاهش سرمای درون دستگاه و گرم شدن هوای داخل کابین از رایج ترین ایراداتی به شمار می روند که به هنگام خرابی این قطعه در یخچال فریزر شما با آنها مواجه خواهید شد.

 

علائم خرابی فیلتر درایر یخچال فریزر چیست؟

در ادامه قصد اریم تعدادی از رایج ترین ایراداتی که شما به هنگام مشکل پیدا کردن فیلتر درایر دستگاه مشاهده می نماید و احتمالا نیاز به تعمیر فیلتر درایر یخچال فریزر را به شما گوشزد می نمایند با هم مرور نماییم. ممکن است این نشانه ها به صورتی تکی و یا چند مورد به صورت همزمان در دستگاه رخ دهند.

 

  1. داغ شدن موتور یخچال
  2. یخ زدن لوله پشت یخچال

در پایان این بخش از مقاله ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به این که یخچال فریزر از قطعات مختلفی تشکیل شده که با این قطعه در همکاری مستقیم و یا غیر مستقیم برای انجام یک فرآیند مشخص کنار هم قرار گرفته اند و ممکن است ایراد بروز پیدا کرده و نشانه های آن که در بالا که ما به آنها اشاره داشتیم مستقیما با خرابی خود فیلتر درایر ارتباطی نداشته باشند و مشکل مرتبط با یکی از همین اتصالات یا قطعات باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که از تجربه لازم برای عیب یابی یخچال فریزر برخوردار نیستید برای پیشگیری از اشتباه در تشخیص خرابی، تعمیر یا تعویض قطعات از دانش و تجربه یک سرویسکار مجرب یخچال فریزر بهره بگیرید.

 

عیب یابی فیلتر درایر یخچال فریزر چگونه انجام می شود؟

بروز نشانه هایی که در بخش قبل به آنها اشاره داشتیم می تواند شک خرابی این قطعه را در ذهن شما تقویت نماید. توصیه می شود جهت اطمینان از خرابی این قطعه اقدام به تست فنی آن نمایید. که ما در بخش بعدی راهنمایی لازم در ارتباط با آن را خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم.

 

نحوه تست فیلتر درایر یخچال فریزر چگونه است؟

اگر اختلاف دمای بین دو سر فیلتر درایر بیشتر از دو درجه سانتیگراد باشد، فیلتر مسدود شده و باید اقدام به تعویض آن نمود.

 

علت های خراب شدن فیلتر درایر یخچال فریزر چیست؟

مهم ترین دلایل خرابی فیلتر درایر یخچال فریزرها انسداد مسیر به دلیل افزایش گرد و غبار و نفوذ رطوبت بیش از حد به داخل آن می باشد.

 

بهترین فیلتر درایر یخچال فریزر ساخت کدام کشور یا برند است؟

بهتر است از فیلتر درایر ساخت شده توسط شرکت سازنده یخچال فریزر خود استفاده نمایید تا از کیفیت قطعه خریداری شده و عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید.

 

آیا فیلتر درایر یخچال فریزر قابل تعمیر است؟

خیر در صورت آسیب دیدن این قطعه تنها می توان اقدام به تعویض آن نمود.

 

قیمت فیلتر درایر یخچال فریزر چقدر است؟

قیمت فیلتر درایر یخچال فریزرهای موجود در بازار با توجه به برند و کیفیت ساخت قطعه بسیار با هم متفاوت می باشد. توصیه می شود از خرید فیلتر درایرهای متفرقه صرفا به علت قیمت ارزانتر جدا خودداری نمایید. زیرا اغلب این قطعات از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشند.

 

هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال فریزر چقدر است؟

تعرفه تعویض فیلتر درایر یخچال فریزر در دنیا سرویس ( مرکز تعمیر لوازم خانگی ) شامل اجرت تعمیرکار و قیمت فیلتر درایر می شود. که با وجود ثابت بودن اجرت وابسته به قیمت متغییر این کالا می باشد. لذا امکان بیان یک قیمت مشخص برای تعمیرات این قطعه وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد می شود جهت اطلاع ار تعرفه دقیق تعویض فیلتر درایر یخچال فریزر با پشتیبانی این مرکز به شماره تماس 2900 8886 021 تماس حاصل نمایید.

 

تعویض فیلتر درایر یخچال فریزر به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟

با توجه به این که تعمیرات این قطعه مقدور نیست هیچ چاره ای وجود ندارد جز اقدام به تعویض فیلتر درایر یخچال فریزر.

 

آیا تعویض فیلتر درایر یخچال فریزر در منزل انجام می شود؟

بله، کلیه اقدامات مرتبط با تعویض و تعمیر این قطعه در محل شما صورت خواهد پذیرفت و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه وجود ندارد.

 

تعویض فیلتر درایر یخچال فریزر چقدر زمان می برد؟

تعویض این قطعه به یک تا دو ساعت زمان با توجه به سرعت عملی که سرویسکار دارد، نیاز خواهد داشت.

 

دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی )

عدم دسترسی به تعمیرکاران مجرب و مشکلات فراوان خانواده های ایرانی با سرویس کاران کم تجربه در زمینه تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی ، در دهه نود شمسی مدیران این مجموعه را بر آن داشت تا پس از مدت کوتاهی ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به صورت آفلاین ، در راستای ارائه با کیفیت ترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه در محل شما متقاضیان گرامی، خدمات خود را به صورت آنلاین و تحت برند دنیا سرویس به شما همراهان گرامی ارائه نمایند. هدف تیم مدیریتی این مجموعه از بدو تاسیس جذب و بکارگیر مجرب ترین تکنسین ها، با دانش ترین تعمیرکاران و با تجربه ترین سرویسکاران در راستای افزایش اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی به کیفیت خدمات دریافتی از این مجموعه می باشد. ما به خود افتخار می کنیم که به جای مشتریان وفادار، دوستانی با دوستی های پایدار برای خود داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *