تعمیرات قطعات یخچال

تعویض لاستیک درب یخچال ایرانی و خارجی

تعویض لاستیک درب یخچال

آیا لاستیک درب یخچال قابل تعمیر است؟ هزینه تعویض لاستیک درب یخچال چقدر است؟ تعویض لاستیک درب یخچال به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟ آیا تعویض لاستیک درب یخچال در منزل انجام می شود؟ علت های خراب شدن لاستیک درب یخچال چیست؟ عیب یابی لاستیک درب یخچال چگونه انجام می شود؟ تعویض لاستیک درب یخچال چقدر زمان می برد؟ آیا تعویض و تعمیرات تخصصی لاستیک درب یخچال از عهده هر تعمیرکار یخچال فریزری بر می آید؟ لاستیک درب یخچال چیست؟ انواع لاستیک درب یخچال کدام است؟ طرز کار لاستیک درب یخچال چگونه است؟ قیمت لاستیک درب یخچال چقدر است؟ اجزا تشکیل دهنده لاستیک درب یخچال چیست؟ وظایف لاستیک درب یخچال چیست و چکاری انجام می دهد؟ مشکلات متداول لاستیک درب یخچال کدام ها هستند؟ اگر سوالاتی از این دست ذهن شما را به خود مشغول کرده است احتمالا با خرابی این قطعه در یخچال فریزرتان مواجه شده اید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا پاسخ سوالات خودتان را به دست آورید.

 

لاستیک درب یخچال فریزر چیست؟

این قطعه یک پلاستیک فشرده شده می باشد که بروی درب یخچال فریزر نصب می گردد تا از ورود هوا گرم به داخل کابین و خروج هوا سرد به بیرون از دستگاه جلوگیری نماید.

 

لاستیک درب یخچال فریزر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

این قطعه معمولا از جنس پلاستیک می باشد.

 

انواع لاستیک درب یخچال فریزر کدام است؟

برندهای مخلف تولید کننده یخچال فریزر معمولا در مدل های مختلف از یک مدل لاستیک استفاده نمی کنند و لاستیک درب یخچال فریزرها تنوع بسیار گسترده ای دارد. برخلاف اغلب مراکز تعمیر لوازم خانگی که از ارائه خدمات تعویض لاستیک درب یخچال فریزر طفره می روند، این خدمت در دنیا سرویس با کمال میل صورت می پذیرد.

 

طرز کار لاستیک درب یخچال فریزر چگونه است؟

این قطعه بروی درب نصب می گردد و با قدرت چسبندگی که دارد مانع از خروج هوای سرد از داخل کابین دستگاه به دلیل فاصله ایجاد شده بین درب و بدنه می شود.

 

وظایف لاستیک درب یخچال فریزر چیست و چه کاری انجام می دهد؟

ممانعت از خروج هوای سرد داخل یخچال فریزر به بیرون و ورود گرما محیط به داخل دستگاه به هنگام بسته بودن درب از جمله وظایف این قطعه در دستگاه می باشد.

 

مشکلات متداول و ایرادات رایج لاستیک درب یخچال فریزرها کدام ها هستند؟

بسته نشدن درب، باز نشدن درب، گرم شدن هوای داخل دستگاه و … از رایج ترین مشکلاتی می باشند که به هنگام خرابی این قطعه در یخچال فریزر رویت می شود.

 

علائم خرابی لاستیک درب یخچال فریزر چیست؟

در ادامه قصد اریم تعدادی از رایج ترین ایراداتی که شما به هنگام مشکل پیدا کردن لاستیک درب دستگاه مشاهده می نماید و احتمالا نیاز به تعمیر لاستیک درب یخچال فریزر را به شما گوشزد می نمایند با هم مرور نماییم. ممکن است این نشانه ها به صورتی تکی و یا چند مورد به صورت همزمان در دستگاه رخ دهند.

 

  1. نشتی آب از یخچال
  2. سرد نکردن یخچال
  3. یخ زدن داخل یخچال
  4. گرم شدن داخل یخچال
  5. بسته نشدن درب یخچال
  6. یکسره کار کردن یخچال
  7. یخ زدن لوله پشت یخچال
  8. چشمک زدن درجه یخچال
  9. کار نکردن و یخ نزدن فریزر
  10. خاموش و روشن شدن یخچال
  11. برفک زدن یخچال بدون برفک

در پایان این بخش از مقاله ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به این که یخچال فریزر از قطعات مختلفی تشکیل شده که با این قطعه در همکاری مستقیم و یا غیر مستقیم برای انجام یک فرآیند مشخص کنار هم قرار گرفته اند و ممکن است ایراد بروز پیدا کرده و نشانه های آن که در بالا که ما به آنها اشاره داشتیم مستقیما با خرابی خود لاستیک درب ارتباطی نداشته باشند و مشکل مرتبط با یکی از همین اتصالات یا قطعات باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که از تجربه لازم برای عیب یابی یخچال فریزر برخوردار نیستید برای پیشگیری از اشتباه در تشخیص خرابی، تعمیر یا تعویض قطعات از دانش و تجربه یک سرویسکار مجرب یخچال فریزر بهره بگیرید.

 

عیب یابی لاستیک درب یخچال فریزر چگونه انجام می شود؟

شما می توانید از طریق مشاهده دیداری و لمس لاستیک اقدام به ایرادیابی این قطعه نمایید.

 

نحوه تست لاستیک درب یخچال فریزر چگونه است؟

یک کاغذ A4 را بین درب و بدنه دستگاه قرار دهید و درب را ببندید. سپس کاغذ A4 را به بیرون بکشید. اگر کاغذ راحت به بیرون کشیده شود همان قسمت لاستیک ایراد دارد. مسلما شما باید این تست را برای سرتاسر محیط نوار درب انجام دهید تا از سلامت یا ایراد آن اطمینان کافی را به دست آورید.

 

علت های خراب شدن لاستیک درب یخچال فریزر چیست؟

زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، تماس اجسام نوک تیز مانند چاقو یا لبه و دستگیره ظروف آهنی، عدم توجه به نظافت دوره ای دستگاه از مهمترین دلایل خرابی لاستیک دور درب یخچال فریزر ها می باشند.

 

بهترین لاستیک درب یخچال فریزر ساخت کدام کشور یا برند است؟

توصیه می شود به هنگام تعویض این قطعه در صورت وجود لاستیک درب اصلی ساخت کارخانه سازنده خود یخچال فریزر از آن استفاده نمایید. در غیر این صورت می توانید از یک نمونه مشابه اصلی که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد استفاده کنید.

 

آیا لاستیک درب یخچال فریزر قابل تعمیر است؟

خیر امکان تعمیرات لاستیک درب یخچال فریزرها به دلیل نوع ساخت وجود ندارد.

 

قیمت لاستیک درب یخچال فریزر چقدر است؟

قیمت این قطعه با توجه به برند و مدل شرکت سازنده آن در بازار بسیار متفاوت می باشد و امکان ارائه یک قیمت مشخص برای آن در این مقاله وجود ندارد و بهتر است قیمت لاستیک درب یخچال فریزر خود را با دانستن برند و مدل دستگاه از یک فروشنده قطعات یدکی یخچال فریزر جویا شود.

 

هزینه تعویض لاستیک درب یخچال فریزر چقدر است؟

اگر بتوان مشکل لاستیک درب یخچال فریزر را با تعمیرات حل کرد تعرفه تعمیر این قطعه تنها شامل اجرت سرویسکار می باشد. که در اغلب موارد این مسئله امکانپذیر نیست. بنابراین اگر مشکل لاستیک درب با تعمیرات حل نشود باید اقدام به تعویض لاستیک درب یخچال فریزر نمود که این شامل هزینه قطعه به همراه اجرت تعمیرکار خواهد شد. شما عزیزان جهت اطلاع دقیق از تعرفه تعویض لاستیک درب یخچال فریزر خود می توانید با پشتیبانی دنیا سرویس ( مرکز تعمیر لوازم خانگی ) با شماره تماس 2900 8886 021 ارتباط برقرار نمایید.

 

تعویض لاستیک درب یخچال فریزر به صرفه تر است یا تعمیرات آن؟

مسلما تعویض لاستیک درب یخچال فریزر هزینه چندانی نخواهد داشت و بسیار به صرفه می باشد.

 

آیا تعویض لاستیک درب یخچال فریزر در منزل انجام می شود؟

بله تعویض لاستیک درب یخچال فریزر با بالاترین سطح از کیفیت خدمات در منزل بدون نیاز به انتقال دستگاه به تعمیرگاه امکانپذیر است.

 

تعویض لاستیک درب یخچال فریزر چقدر زمان می برد؟

تعویض این قطعه حداکثر به یک ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

 

دنیا سرویس ( مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی )

عدم دسترسی به تعمیرکاران مجرب و مشکلات فراوان خانواده های ایرانی با سرویس کاران کم تجربه در زمینه تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی ، در دهه نود شمسی مدیران این مجموعه را بر آن داشت تا پس از مدت کوتاهی ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به صورت آفلاین ، در راستای ارائه با کیفیت ترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه در محل شما متقاضیان گرامی، خدمات خود را به صورت آنلاین و تحت برند دنیا سرویس به شما همراهان گرامی ارائه نمایند. هدف تیم مدیریتی این مجموعه از بدو تاسیس جذب و بکارگیر مجرب ترین تکنسین ها، با دانش ترین تعمیرکاران و با تجربه ترین سرویسکاران در راستای افزایش اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی به کیفیت خدمات دریافتی از این مجموعه می باشد. ما به خود افتخار می کنیم که به جای مشتریان وفادار، دوستانی با دوستی های پایدار برای خود داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *